Lennert schreef: [..] Sterker nog, ik geloof dat Ludo vermoord is door Stefano... :cry:

Zouden we dan toch wekelijks een moord op ons bord krijgen?

Lennert schreef: [..] Sterker nog, ik geloof dat Ludo vermoord is door Stefano... :cry:

..en dat terwijl De Mat er een beetje bij aan staat te kijken ("Stefano! Stefano!") Trouwens: volgens mij zijn er weinig mensen die het vervolg zullen zien. Vanavond HV en morgenvroeg ligt iedereen nog in bed te rotten. Nou, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben reuzebenieuwd! (je zou toch bijna je wekker zetten. Sterker nog: je zou bijna niet naar HV gaan)

Kiffen schreef: [..] ..en dat terwijl De Mat er een beetje bij aan staat te kijken

Volgens mij staat hij uit te kijken Kiffen!

o. ist em dat. o dat wist ik niet...

Natuurlijk is Ludo niet vermoord. Dat kan toch niet, want dan zou de helft van de mensen die nu GTST kijkt het niet meer willen zien.

Trouwens ik denk niet dat ik het een heel erg compliment ga vinden als je mij Martine Hafkamp gaat noemen Koos!!! :?

Vriend Niels

Waarom staat Charlie niet bij de favorieten? Ik vind haar veruit de tofste. Jammer dat ze niet meer kan lopen, maar ze blijft toch de voornaamste reden dat ik elke dag weer naar GTST tracht te kijken....

quote van de dag: Lieke van Lexmond, dat is pas een lekker wijf!

Koning David

Ik kijk het nooit maar heb nu wel een avatar van een meisje die in GTST meespeelt en die bovendien volgens Koos christelijk is. Dus ik doe nu ook klein beetje mee.

Vriend Niels
ARD schreef: quote van de dag: Lieke van Lexmond, dat is pas een lekker wijf!

Helemaal mee eens! Voor de leken onder ons: Lieke speelt tegenwoordig de rol van Charlie. Geweldige actrice die lieke en ze ziet er ook nog is aardig uit..

toch zal ze nooit de enige echte charly doen vergeten...aukje=charly forever!!!

Vriend Niels
krakrak schreef: aukje=charly forever!!!

Zit niet zo te vloeken!

iemand de herhaling nog gezien vanmorgen??

Ja ikke! Stefano is weer eens kwaad op Ludo en Sjors en Milan hebben hun relatie opgebiecht tegenover Charlie..... Ik ben alleen de cliffhanger vergeten.

Ludo leeft dus nog!!!! Gelukkig maar denk ik dan. Stefano is er echt helemaal kapot van en hij en Yasmin zijn ook weer samen...

DebbieDebora

Ja, gelukkig leeft Ludo nog. Ik denk dat als hij er uit zou gaan Janine ook gaat. Als die twee weg zijn is GTST GTST niet meer.
En ja, aukje is de beste Charlie, maar Lieke doet het best goed!

Kijk eens wat er in de Telegraaf staat:

vr 19 mrt 2004
GTST te schokkend voor jong publiek
HILVERSUM - RTL4 heeft de adviesleeftijd voor alle avondafleveringen van dit hele seizoen van het programma Goede Tijden Slechte Tijden verhoogd van zes naar twaalf jaar. Volgens een woordvoerster is dat indirect gebeurd, omdat het beeld van een zelfmoordenares (het karakter Sophia gespeeld door Caroline de Bruijn) met bebloede polsen toch nét iets te heftig was voor basisscholieren.

Dat beeld was te zien in november 2003. Die uitzending had ook wel de indicatie 'vanaf 12 jaar' meegekregen van RTL. Volgens de richtlijnen van de Nicam echter, de organisatie die middels de zogenoemde Kijkwijzer-adviezen doorgeeft aan ouders van jeugdige televisiekijkers, moet de adviesleeftijd voor een heel seizoen worden afgesteld op het heftigste fragment van een serie.

Na de zomer zal de zender opnieuw bekijken wat de adviesleeftijd wordt voor het nieuwe seizoen.

© 1996-2004 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.

Ja hoor, net of vreemdgaan bij het leven, scheiding hier scheiding daar, buitenechtelijke kinderen, enzovoorts enzovoorts, niet schadelijk is voor basisschoolkinderen!

Vriend Klei schreef: Ik kijk het nooit maar heb nu wel een avatar van een meisje die in GTST meespeelt en die bovendien volgens Koos christelijk is. Dus ik doe nu ook klein beetje mee.

en wanneer kom je met je eigen avatar dan? ik vind meneer harmsen meer iets voor jou :wink:

Liesje schreef: Ja hoor, net of vreemdgaan bij het leven, scheiding hier scheiding daar, buitenechtelijke kinderen, enzovoorts enzovoorts, niet schadelijk is voor basisschoolkinderen!

ik vind eigenlijkd dat het gewoon verboden moet worden voor iedereen, echt verderfelijk is het en zoo verslavend, zucht... de cliffhanger was trouwens saai vanavond: Janine die erachter komt dat Ray Benjamin een vals alibi verschaft. Ik ben trouwens wel benieuwd of het klopt wat Gerard beweert over de moordenaar. Misschien is het wel een heel onverwacht iemand, Jef ofzo...

Verder nog wat gebeurd vanavond?

Meneer Harmsen heeft Alzheimer!