... en als hij dan z'n mond leeg heeft zegtie: 'Nee, dat is niet makkelijk'.
Ach, dat niet-praten-maar-eten-motto vind ik zo verkeerd nog niet. Maar ondanks haar looks vind ik het ook niet erg slim dat hij het 'Salau'-meisje door laat gaan.

Oja en ik b en ook achter-achter-achterfamilie van boer Wim hoorde ik afgelopen weekend. leuk he? Misschien ben ik dan ook wel familie van Ronald Zielman..

Geef die jongen wat tijd...

Stel je voor dat we vrijdag bij het speeddaten gaan filmen, ik ben benieuwd of er dan iets uitkomt. :)

Van welke kant Jessica?

Wat ik me afvraag: wist Jos van te voren dat zijn favoriete krullenbol (hoe heet ze) ging stoppen? Hij zei in het gesprek met Yvon dat de ware er wel tussen zat, maar beetje lullig voor de andere vrouwen als zij dat was.

Helaas, niet van jouw kant Wouter. Jammer he? :wink:

Haha, Wietse: 'sochtends zeg ik meestal niet zoveel'...

haha inderdaad!! Ik dacht toen ook: overdags wel dan?? ;-)

Hadewig schreef: Haha, Wietse: 'sochtends zeg ik meestal niet zoveel'...

Ik vind het wel een beetje triest hoe onaangepast die gast is. 'We eten vanavond brood omdat ik 's middags altijd warm eet'. Mijn zusjes en moeder verwachten dat ze binnenkort alledrie gillend wegrennen. Stel je voor dat je tot 2060 samenleeft met een nietszeggende stugge Friese boer... 'ja, dat is wel lastig'.

(sorry als ik te hard ben hoor, 't is vast n goeie jongen)

Naast Wietse verbaas ik me ook over boer Hans en zn pa. Vooral toen Hans aan tafel boos werd op zn vader, toen deze laatste wat praatte met zn vrouwen. Hans' reactie daarop: 'het gaat om mij en de vrouwen dit programma, niet om mn vader!'
Pfff, volgens mij puilt die gerberaboerderij uit van emoties... Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!

Sjoerdtje schreef: Naast Wietse verbaas ik me ook over boer Hans en zn pa. Vooral toen Hans aan tafel boos werd op zn vader, toen deze laatste wat praatte met zn vrouwen. Hans' reactie daarop: 'het gaat om mij en de vrouwen dit programma, niet om mn vader!' Pfff, volgens mij puilt die gerberaboerderij uit van emoties... Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!

mja, maar goed die vader is dan ook wel een hopeloos geval, die gaat een beetje lopen flirten met de dates van zn zoon, die ouwe moet zelf maar weer wat gaan regelen. Ik bedoel, wat zou jij er van vinden als die zoon straks gaat aanpappen met de nieuwe vriendin van zn vader?

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog een hele goede quote van boer Wietse.

[quote="Boer Wietse"][/quote]

Hm, volgens mij was het meer een plaagstootje: 'pa, het zijn wel mijn dates hè'. Ik bedoel, de man maakte gewoon een mooie opmerking over planten en drie mooie dames ertussen. Een charmeur had het hem niet verbeterd.

Roel, volgens mij is de vader van Hans gewoon een beetje onhandig en bedoelt hij het wel goed. Gisteravond heeft zijn vader iig laten zien dat hij heel goed zelf een date kan regelen. ;) Hans neemt het allemaal wel erg serieus met zn gesprekken over gevoelens en hij kan niet ophouden met vragen stellen aan de vrouwen.

Ik heb via via gehoord welke vrouwen Wim en Jos gaan kiezen. Hans gaat voor Jo, gok ik. Bij Wietse en Peter vind ik het nu spannend worden.