annemarieke

k vind het echt leuk dat zoveel nog samen zijn! maar jochum ziet marieke toch echt niet meer zitten...

volgens mij ziet jochem gerrit wel zitten, maar dat weet ik niet zeker. En naast dat Inge zwanger leek is het prettig dat ze dat poolse kapsel heeft ingeruild voor iets cameravriendelijkers. Hans ziet het volgens mij allemaal nog niet zo zitten itt Anneke die dus direct al bij hem in is komen wonen (ze kenden elkaar dus toen zo`n 3 maanden..) en ik had niet verwacht dat Merel en DJ nog bij elkaar zouden zijn. Martijn en Marlies zijn idd het leukste stel.

Vriend Niels

Wat een afschuwelijke snor heeft die Hans gekweekt. Maar dat haar van Inge is inderdaad wel een heel stuk opgeknapt.

Ik moet zeggen dat ik Marieke nu toch wel lief vond. Ze ging echt helemaal voor Jochum en heeft echt liefde voor hem ontwikkeld. Ik vind hem nog wel steeds een beetje apart.

Ik vind Martijn en Marlies ook heel leuk! En Hans moet zich heeeeeeeeel snel weer van die snor ontdoen. Wat een engerd!

Kom er nu over een jaar ofzo ook nog een aflevering om te kijken of ze nog bij elkaar zijn?

ik als trouwe bzv forum watcher kan je vertellen dat er geluiden de ronde doen dat ergens in januari nog een terugblik komt.

Heb je als trouwe bzv forum watcher dit ook gelezen: http://paspoort.kro.nl/forums/5/31829/S ... aspx#31829

Jochem is lid van één of andere wazige club.

hahahaha die eerste foto lijkt dan weer totaal niet op Jochum maar een van de andere geeft wel duidelijk aan dat hij het is. Ik had al wel verwacht dat ie iets anders was dan hij zich op tv voordeed, maar zo extreem...? :D

Dit is wel heel apart zeg. Ik hoop dat Marieke hier ook van op de hoogte is? Alhoewel die misschien ook wel lid kan zijn van een of andere enge club..

Een nieuw seizoen!

Vanavond heb ik het even terug gekeken. 9 nieuwe boeren en 1 boerin.
Heb nu al zin in half december, dan gaat het echt beginnen.

Hee Stieneke, heb je nou al opgegeven voor boer H.?

Oioioi, doen ze hetzelfde concept nog een keer? Doe dan een keer boerin zoekt man ofzo. Same shit, different package. Lijkt me ook wel eens mooi om 10 hitsige boeren de show te zien stelen bij een boerin hoor...Of zeg ik nou hele rare dingen, nee toch?

er zit nu 1 boerin tussen, wie weet volgende keer nog meer ;)

-edit- laat maar ik snap em al...

nee deze boerin is op zoek naar een man :P

Pieternel schreef: Hee Stieneke, heb je nou al opgegeven voor boer H.?

Mmm...nee.

Hier wat steekwoorden:
groot is mooi en veel is lekker
Theo Maassen
chocomel
kipprut in de gehaktvariant?

Steekwoorden voor in je brief naar boer H.?

Is boer H. die stoere vent, die op zn brommertje achter de koeien aanracet?!
Ik heb ook weer zin in het nieuwe seizoen!

Haha! Nee het zijn niet mijn eigen steekwoorden. Het zijn woorden die hij zelf heeft genoemd of geschreven om zichzelf te beschrijven.
Mag jij zeggen of dat past.

Sjoerdtje, dus jij vindt de Overijsselse boer Frans wel stoer...!
Hij zegt bij het winnen van een x bedrag: bloemetje kopen voor m'n meissie.

De universitair geschoolde boer dus, Stieneke? Haha, Frans is stoer maar verder niet hoor! :)

Oké, voorlopig post ik hier maar niet weer... :oops: