kom op jongens, niet zo goedgelovig allemaal. Dit staat nota bene in de roddelhoek van de telegraaf, dat zegt toch al genoeg.. Jan kiest heus wel voor Siepie, die buurman heeft waarschijnlijk ruzie met hem en wil gewoon ook es in de krant komen. Ofzo.

haha, nog lekker spannend houden dus he Mink ;)

Uit best wel betrouwbare bron weet ik ook wie Agnes gaat kiezen en hoe het nu staat met de relatie. Maar goed.. gezien het bovenstaande hou ik het wel even voor mezelf..

Goed zo, dat wil ik namelijk nog helemaal niet weten.

Vriend Niels

Ik hoorde via via dat Anita al zwanger is van boer Jan.

Verder heb ik nog een vermakelijke column in de aanbieding:

http://www.nu.nl/news/1395015/1203/Boer ... ppels.html

Nico Dijkshoorn, geweldige stijl heeft die man (soms wel wat over het randje, maar toch)!

Mooi stukkie... ben het wel eens met zijn mening over Yvon... Blijft een jonge huppelk*tje.

Is de eerste scheiding ook al weer in zicht, of loop ik nu op de zaken vooruit. Kan een van de trouwe volgers daar zijn ideeën over uitspuien?

Vriend Niels schreef: Ik hoorde via via dat Anita al zwanger is van boer Jan.

Onverbeterlijk jij. ;)

Vriend Niels schreef: Verder heb ik nog een vermakelijke column in de aanbieding: http://www.nu.nl/news/1395015/1203/Boer ... ppels.html

Haha, prachtig artikel, "ik kijk nog liever 4 uur naar een dode eekhoorn", haha hoe kom je er op.

Vriend Niels schreef: Ik hoorde via via dat Anita al zwanger is van boer Jan.

Ik hoorde dus laatst dat Niels er uiteindelijk vandoor gaat met Siepie.

Uitspraak van de avond (Frans): "Mijn zus woont in Enschede, de Randstad..."

neej joh, dat was van frans toen hij een fisherman's friend nam en yvon jaspers "sterk spul hè" zei :D

Ik vond ze allebei erg grappig hoor jongens...;)

Wat mij betreft ook in de top 3 van mooie uitspraken, alweer van Frans: ''Ja die Joyce heeft wel lange putn onder de pisbak.''
En wat werd er verder veel gehuild gister zeg! En boer Frans kwam zichzelf echt tegen, iig zijn zachte ik, prachtig.
Eeuwig jammer dat Anita weg is trouwens.

Anita is echt zo'n meisje dat op zoek is naar een vaderfiguur.... En die Frans leert ook echt niets van alles... Dé lompe boer bestaat....
En voor Henk is er echt werk aan de winkel, straks wil geen van beide meiden bij hem blijven...

De enige bij wie 't nog een beetje voor de wind gaat zijn Jan en Gerard. Voor de rest lopen ze allemaal te kloten met hun gevoelens, houding etc. etc.

Christine schreef: Wat mij betreft ook in de top 3 van mooie uitspraken, alweer van Frans: ''Ja die Joyce heeft wel lange putn onder de pisbak.''

Gisteren ook eens gekeken naar het programma dat 4 miljoen Nederlanders in zijn greep houdt. Vooral die Frans is een mooie kerel, wij vonden vooral het eindshot hilarisch: 'Frans lijkt nog niet zoveel geleerd te hebben'.

De opbouw van het programma is wel een beetje jammer. De vrouwen die logeren op de boerderij gaan allemaal denken 'is dit wel wat voor mij'. In een week/dag kun je toch niet beslissen of je de rest van je leven tussen de koei'n gaat staan?

Ursa schreef: In een week/dag kun je toch niet beslissen of je de rest van je leven tussen de koei'n gaat staan?

Geloof me Ursa, als je in de melkstal kletterende poep in je nek krijgt en op een dun matje moet slapen dan trek al gauw je conclusies...
Hoe dan ook, een goeie aflevering waarbij je je heerlijk kon verkneukelen bij de oplopende emoties die van links naar rechts door je kamer heen beukten.

annemarieke

Het wordt wel steeds makkelijker voorspelbaar wat er gaat gebeuren. Maar het blijft een mooie serie.