helahola zijn de nieuwe boeren al voorgesteld dan? ik heb alleen maar de bruiloft van Pros tussen de koeien en heavy-metal bikers gezien.

jaja, de nieuwe boeren werden vorige week gepresenteerd. zaten leuke bij :D jammer is alleen dat de volgende aflevering pas 16 december is.. :s

Dit topic mag weer omhoog.

Yehesss

Leuke aflevering gister! Maar die Agnes mocht me toch een brieven doorkijken zeg... :shock:

Die boer uit Losser: met of zonder kinder? "Zonder, die maakt wie zelf weh"
Lekker hoor.

Ik snap best dat die Agnes zoveel brieven had, dat was toch wel de meest aantrekkelijke van de boeren mijns inziens! ;)

Yes! Nu kan de televisie eensgezind op Boer zoekt vrouw. Heb jij ook wat om naar te kijken Gerjan ;-)

Ik vind Anita helemaal leuk om in de gaten te houden! Al denk ik dat het Siepie wordt. Katholiek en protestant is schijnbaar geen goede mix.
Bart vind ik echt een beetje eng. Ik krijg er een beetje kriebels van en m'n haren gaan recht overeind staan. Hij is al weer terug naar de andere kant van de wereld.
Van 'het type teddybeer' weet ik de uitslag al. Hij is al gelukkig met een van z'n vrouwen.

Dit gedicht kwam ik tegen. Het is van onze dichter des Vaderlands en Groninger, Driek van Wissen.

Wie van de drie?

Wanneer ik op de buis die boeren zie
Die daar een handvol vrouwen vergelijken
En daarna weer hun voorkeur laten blijken
Zodat er nu nog keuze is uit drie

Zit ik als man meelevend mee te kijken,
Want ik ben onderhand nieuwsgierig wie
Er van die vrouwen met de sympathie
Van hun begeerde boer tot slot gaat strijken.

Wie lief en leuk is en een beetje stoer
Houd ik dan ook nauwlettend in de gaten,
Want zondag komt dat drietal kandidaten
In wezen ook bij mij over de vloer
En wordt de keuze ook aan mij gelaten.
Als kijker ben ik half en half een boer.

annemarieke

prachtig stieneke :D.

Je kan nu de boer zoekt vrouw site niet bereiken omdat de server too busy is.. TE grappig! Ik weet trouwens nu al wie met wie uitkomt.. ;) wat jij stieneke?

Henk - Klarijn?
Frans - Jessica?

Nee het wordt nog spannend (zie filmpje over de volgende keer) Dus ik denk dat Klarijn gaat afhaken of ze gaat vertellen dat ze zwanger is.
Verder is Jessica idd echt de match voor Frans, die paarden doen het em (natuurlijk 8) ). En die politieagent van Agnes zie ik binnenkort gillend naar huis gaan.

haha, mooie scenario Jessica ;) ik vond het wel jammer dat die aflevering van gister zo kort was.....
btw, wat is ie die Henk lomp zeg! wat ie zegt over de soep....dat kan echt niet ;)

Je kunt wel merken dat al die lui veel te lang bij hun moeder in huis hebben gewoond zeg. Kunnen niet koken en laten zich door de vrouwen vertellen waar ze in hun eigen huis moeten gaan slapen..

Gisteren recordaantal kijkers. 3,4 miljoen kijkers! Dat is meer dan het meest bekeken programma van vorig jaar. Ongelooflijk.

Het is wel schitterend, maar niet altijd even representable voor de sector. Verouderde stallen en apparatuur. Die ene boer melkt ze nog vast op stal, tsss.

Boer Jan ziet er dan ook niet echt uit alsof hij met de tijd meegaat. Al zegt ie zelf dat hij zich geestelijk inmiddels 25 voelt!

Daarom... hij zit nog vast aan zijn image van toen hij nog 25 was ;)

nou hij had anders wel een 'spannend petje' op :mrgreen: