Boer Wim?

bij die bloemenboer: Hanne Kamp

N.B. Steendam

Teletekst 888 is trouwens een aanrader (boer Wietse kucht ongemakkelijk)

angelina schreef: Zit een ex-NSGster in Boer Zoekt Vrouw!

Heeft ze toevallig in zwolle op school gezeten en had ze gister een vlechtje een een glimkoppie? zij kwam me namelijk vaag bekend voor....

Ja klopt. Ik herkende haar ook.

N.B. Steendam schreef: Teletekst 888 is trouwens een aanrader (*boer Wietse kucht ongemakkelijk*)

Dat is dan vast een zeker vaak in beeld gekomen, op welk moment voelde hij zich niet ongemakkelijk!

Haha, boer Wietse is echt grappig, gewoon met z'n handen in z'n zakken blijven staan als een vrouw hem 3 zoenen geeft :)

Haaha ja inderdaad! Wil je nog wat tegen ze zeggen Wietse?? Wel sneu hoor, maar wel erg komisch!

Nou, goa der zulf moar ns stoan.

Ik had het echt met Wietse te doen. Jeetje je zult maar zo verlegen zijn. :shock:

Die beste jongen is het tegenovergestelde van womanizer c.q. boer Jos. Het lijkt wel of wietse zijn hele leven nog geen vrouw heeft gesproken.

Komt denk ik in de buurt. Op zijn moeder na dan ;)

*Christianne*

Maar geef toe; Wietse is velen malen leuker om naar te kijken dan die womanizer Jos. Waarom ze die laatste erin gezet hebben is voor mij een grote vraag. Wat vonden jullie van de 'mooie ogen' van de gevoelige gerberakweker boer Hans?

(ps: wat heb je een leuke avatar en naam, Padrick!)

Ik mag hem nu al niet.

'juist'
rara wie is het...

Wim, according to Nienke.

juist ja!

Jehes, boer Wietse komt helemaal los! Hij praat, hij kan toch wel koken... alleen maakt hij de verkeerde keus door Neeltje door te laten gaan, alsof hij ooit in Salau of Oostenrijk komt. Bin benaid hoe dat gaat lopen op zien boerderyje.

Quote van de avond: 'je mot wel een vrouw hebben die naar achter komt'

Quote van de avond: Salau.

*Christianne* schreef: (...) Jos. Waarom ze die laatste erin gezet hebben is voor mij een grote vraag.

Toch wel lekker ontspannen televisie, als je net weer een wietsescene hebt gezien. En volgens mij is die Jos helemaal niet zo'n womanizer hoor. Zn ego heeft gewoon een lekkere boost gekregen na al die brieven. Naja, alsof ie ook maar 1 letter daarvan gelezen heeft. Maar ik vind m wel schattig. Dat meisje met die krullen vind ik wel leuk voor hem.

Ursa, wat bedoel je eigenlijk met dat Wietse nu wel praat? Bedoel je dat ie nu niet helemaal niks zegt, maar dat ie op alle vragen antwoordt: eh, ja, dat is wel moeilijk...' en dan snel een hap eten in zn mond stopt?