*Christianne*

:lol: Kiffen toch... Maar inderdaad, ik was em ook allang gesmeerd.
Wat jammer toch dat onze Anita weg moest, arme meid. Ik vind die meiden van Henk trouwens een beetje vervelend worden, het lijkt wel alsof ze er alleen zijn om hem een complex aan te praten.

Klopt, volgens mij wordt dat echt niks meer met die Henk. Maar wat raarrr dat Jessica weg is gegaan, een boer met retemooie paardenstallen en een springbak, wat wil je nog meer?! oja en dan agent Jurjen.. hehe!
Anita is inderdaad een groot verlies voor het programma.

Wat je niet wil is dat je date zegt: 'kheb nog 'n hiele rustige knolle, doar kun je zo boo'mop sping'n.

*Christianne* schreef: Ik vind die meiden van Henk trouwens een beetje vervelend worden, het lijkt wel alsof ze er alleen zijn om hem een complex aan te praten.

Die kerel heeft ook een complex als je het mij vraagt. Ik vind het nog netjes van die vrouwen dat ze nog blijven!

Anita durft best wel wat meer te zeggen.. :) :oops:

Haha, ik heb nu toch een briljant artikel gevonden, ook voor de twentenaren under ûs.

Ik vind Henk maar een vies mannetje.

Henk ziet er misschien wel netjes uit, maar ondertussen weet hij het minst hoe je met vrouwen om moet gaan. Wat zeg je wel, wat niet... ik begrijp die dames bij hem op de "boerderij" wel. Echt zielig vind ik hem in ieder geval niet.

Gerjan schreef: http://www.telegraaf.nl/prive/3041419/_Boer_Jan_heeft_gekozen_voor_Anita___.html

Dit is nu opeens wel heel erg aannemelijk nu Jan is afgewezen door Siepie en Annet geen 'second choice' wil zijn.

Ursa schreef: Ik vind Henk maar een vies mannetje.

Conclusie na deze aflevering: ik heb gelijk.

Ik vind zijn koemelkmuts vies.

Nee hoor, dat is heel hygiënisch. Heb jij ooit een haar in je melk gehad? Nee dus, door die muts.

Dat is trouwens de muts van Jan, en Jan 'melkt' wel met zo'n machine die zich vacuum zuigt aan de uiers. Hoe wil je daar een haar naar binnen krijgen?

Bah, ik vind het enorm stom dat Frans uiteindelijk voor Ronella heeft moeten kiezen. moeten ja, want als die Ronella niet had verteld dat ze gezoend hadden en heel nederland dat niet had gehoord, had Frans vast en zeker voor Joyce gekozen(zie het volschietingsmoment). maar dat kon hij nu natuurlijk niet meer maken.. Verder zijn de voorspellingen over Henk uitgekomen en heeft Agnes ook haar boer gevonden (alhoewel die andere toch leuker was)

Inderdaad. Jammer dat Yvon niet even doorzette bij Frans. Ik had het idee dat 'ie op het punt stond te bekennen Joyce leuker te vinden en 'per ongeluk' (lees: onder invloed) Ronella gezoend te hebben.
En laten we Gerard niet vergeten. Die komt er redelijk zónder kleerscheuren en mét een vrouw vanaf.

Wat een prachtige aflevering weer, af en toe kon ik het bijna niet meer aanzien zonder weg te zappen. De emotie spatte van het beeldscherm.
Mooie momenten: De zoenscène in de varkensstal. Wel genant dat ze daarna zaten te ontbijten en Gerard en Leonie mooi hun mond hielden terwijl Marja maar goede hoop hield.
Het volschietmoment van Frans. En hoe Yvon probeerde uit hem te trekken wat er gebeurd was maar hij eerst niks wilde zeggen. Ik hoopte even dat hij het allemaal alweer vergeten was omdat hij dronken was en alsnog voor Joyce zou kiezen, zodat Ronelle beteuterd achter zou blijven.
Henk: vreselijk. Niet leuk. Geen emotie.
Agnes: Wel apart dat ze eerst zo'n verhaal over Klaas had en toen toch voor Jurre ging, maar je zag het wel een beetje aankomen. Die gaan nog lang en gelukkig plankjesurfen achter de trekker.
En zou Jan stiekem nog op citytrip met Anita gaan of zou er niks meer over hem komen?

Hmm, ik kan er best mee leven dat Frans voor Ronella is gegaan. Ze hebben zelfs 'verkering'! ;) Gerard en Agnes hebben 't ook wel prima voor elkaar...

Boer Frans: "Een koe is een koe. Hier melken ze s'ochtends en s'avonds en dat doe ik ook."

Boer Frans in reactie op waar ze naar toe gaan: "Egypte! Piramides schiet'n!"

toch wel een redelijk vreemde situatie: je kent elkaar nog maar net, hebt amper een relatie, maar je hebt al wel kennis gemaakt met je schoonfamilie!

verder had boer frans idd weer lekkere opmerkingen...

haha enorm lachen die vent, ksnap niet dat hij op zo'n manier aan een vrouw moet komen eigelijk. Ronella past naderhand opzich ook wel bij hem maar ze moet niet zo zenuwachtig giechelen de hele tijd. Dat schoonfamilie-gebeuren is idd ook ietwat te vroeg naar mijn idee maarja dan hebben wij ook weer wat te kiek'n natuurlijk.