Wat is de opbloeiende liefde tussen Agnes en Jurre toch mooi..leuke zusjes heeft die Jurre trouwens!

Henrique schreef: Boer Frans in reactie op waar ze naar toe gaan: "Egypte! Piramides schiet'n!"

Je vergeet nog het mooiste:
Presentatrice: En jullie gaan naar?
Frans: Istanbul! Oh leuk, naar Egypte!

ehhh....

Uit zeer betrouwbare bron vernomen, namelijk het buurmeisje van Agnes (die was gisteren op de verjaardag van mijn broertje, over boer zoekt vrouw gesproken): Jurre wordt niet meer gesignaleerd op de farm.

Idd Istanbul in Egypte, en Gerard die dan nog even loopt te stangen met Athene in Turkije. Granada als caribbische eilanden en het feest was weer compleet.

Farmer schreef: Uit zeer betrouwbare bron vernomen, namelijk het buurmeisje van Agnes (die was gisteren op de verjaardag van mijn broertje, over boer zoekt vrouw gesproken): Jurre wordt niet meer gesignaleerd op de farm.

Dat had je natuurlijk allang op Telegraaf.nl kunnen lezen. :wink:

ah.. is dat echt zo??

Zo, ik ben ook weer op de hoogte van boerzoekende vrouwen en andersom. Volgende keer ga ik in een keer alle afleveringen achteraf bekijken. Ik mis trouwens nog een uitzending met een soort bloemlezing van alle mooie uitspraken en conversaties van boer Frans. Wat een held!

Lukkiestrike

Ik kwam vandaag Siepie tegen in het UMCG. Ik dacht, waar ken ik die toch van. Ze had umcg-kleding aan dus blijkbaar werkt ze daar, wel grappig!

Afgelopen vrijdag waren Agnes en Jurre hier in het centrum een loempiaatje aan het eten, ik heb ze alleen jammergenoeg niet zelf gezien.

M'n nichtje had ze ook al zien lopen op de Grote Markt, ze zagen er volgens haar nog steeds verliefd uit. ;)

pfff schrik ik even, komt ineens dat boer zoekt vrouw topic weer omhoog, was al even bang voor een vervroegde nieuwe serie, of een terugblik op een terugblik aflevering....

Vanavond was Anita (van boer Jan) te zien bij de Grootste Royaltykenner van Nederland. Past wel bij haar profiel.

Martine schreef: Afgelopen vrijdag waren Agnes en Jurre hier in het centrum een loempiaatje aan het eten, ik heb ze alleen jammergenoeg niet zelf gezien.

aah wat tof zeg! boeren zijn blijkbaar gewoon net mensen! :o

Martine schreef: Afgelopen vrijdag waren Agnes en Jurre hier in het centrum een loempiaatje aan het eten, ik heb ze alleen jammergenoeg niet zelf gezien.

Vandaar al die dranghekken!

Boer Wim is lief.

Kek, er bestaat dus gewoon een boer zoekt vrouw topic.
Ik heb vanavond met mijn bk gekeken, soms was het echt op je tanden bijten met die gĂȘnante momenten.

Ik kijk geen Boer zoekt Vrouw, en ervaar ook geen grote leegte in mijn leven. Hoe komt dit volgens jullie?

Het is een beetje als maar dan anders.

C.A. schreef: Ik kijk geen Boer zoekt Vrouw, en ervaar ook geen grote leegte in mijn leven. Hoe komt dit volgens jullie?

Zelfontkenning(sfase)?

Zit een ex-NSGster in Boer Zoekt Vrouw!