loesje

In aansluiting op het gtst topic willen wij (loes en minke) toch even een topic openen over een programma van een ietwat hoger niveau, namelijk 'Boer zoekt Vrouw'.
Wat vinden we van Joris, Teus, Piet, Peter, Hans?
Wij zijn voor Joris. Waarom? Hij is zo lekker nerveus en kan geen keuzes maken. Heerlijk.

Ik vind alleen Yvon Jaspers leuk.

Wat een lol, kom bij mn ouders in het dorp wonen, dan ondervind je het aan levende lijve... :lol:

JPV schreef: Wat een lol, kom bij mn ouders in het dorp wonen, dan ondervind je het aan levende lijve... :lol:

Dat dorp ligt toch aan de snelweg?

Jawel, (aan, ach wat is aan, er is ooit een snelweg van die weg gemaakt, maar heb je weinig tot geen hinder van) maar dat neemt niet weg dat het een leuk boerendorpje is...
Dus als iemand nog een leuke boer(in) zoekt zit ze/hij daar goed. Errug leuke mensen moet ik zeggen, serieus :)

Wat is die Sieta n raar mens zeg! wat ze in die piet ziet.... hij heeft wel iets mafs maar das toch ook wel weer schattig.. en dat kuifje van hem.. :lol: !

enne... wat zou dr met die peter zijn :shock: ?!

JPV schreef: Jawel, (aan, ach wat is aan, er is ooit een snelweg van die weg gemaakt, maar heb je weinig tot geen hinder van) maar dat neemt niet weg dat het een leuk boerendorpje is... Dus als iemand nog een leuke boer(in) zoekt zit ze/hij daar goed. Errug leuke mensen moet ik zeggen, serieus :)

Als je nog een leuke boer zoekt, moet je even de grens met Fryslân overgaan. Keus genoeg :rausch:

spreek je uit ervaring :P ?

Alladin schreef: spreek je uit ervaring :P ?

Uiteraard. Heb precies 9 maanden er tussen gewoond, op een klein dorp, en geloof me, dat was een zware bevalling.... :d

loesje schreef: Wat vinden we van Joris, Teus, Piet, Peter, Hans?

Boerenpummels.

vet schreef: Ik vind alleen Yvon Jaspers leuk.

amen! een heel hartgrondig amen. kunnen we geen yvon- fanclub oprichten?

beuzzie schreef: [..] amen! een heel hartgrondig amen. kunnen we geen yvon- fanclub oprichten?

maar ze was wel de Mol... alleen dat is weer een ander onderwerp.

Boer zoekt vrouw is wel grappig, maar ik heb het te weinig gezien om keuzes te maken.

Joris is misschien wel leuk om elke week een uurtje naar te kijken, maar wat is die vent boring boring boring.....

En Yvon is inderdaad helemaal geweldig.

En Teus draait zo met zn ogen :lookaround:

Ik vind Teus leuk, hij is wel grappig
Hans vind ik wel charmant (voor een boer iig wel)
Ik vraag me ook af of Peter een contactstoornis heeft ofzo. Die vent leeft wel heel erg in z'n eigen wereldje.
Joris vind ik niet een typische boer, maar hij is wel leuk
En Piet... Piet zegt niet zoveel, iig niet voor de camera. Die voelt zich echt niet op z'n gemak met een camera erbij. Is ook wel weer grappig.

Ik vind het zo sneu voor die Peter dat die vrouwen zomaar weggaan. Die Peter heeft gewoon zwaar moeite met communiceren, kan een opleding CE wel verhelpen.:P

Verder vind ik wel leuk om te zien hoe Teus is idd. Hans lijkt wel veel op zijn pa. Lekker rustig met een flinke scheut nuchterheid.

Piet,... tja idd... wat moet je daarmee!?! Ik vind die Sieta maar een doos. Dat vage stemmetje en twijfelaar. Ik zeg,... die vind zeker dat ze haar TV-quotum nog niet gehaald had.

Joris, tja,... je laat twee dames toch niet alleen thuis terwijl je die juist moet leren kennen!?! Dat was een klap in hun gezicht!!

Vriend Niels
vet schreef: Ik vind alleen Yvon Jaspers leuk.
Jaap Boersema schreef: En Yvon is inderdaad helemaal geweldig.

Helemaal met de gebroeders Boersema eens, kunnen we haar niet een keer uitnodigen voor een OV-lezing of barspeech?

Doe maar een barspeech! (Mag jij raden wie er in de barsleepcommissie zit... :P )

misschien kan Loes de poll even aanpassen..? :lol: er kijken blijbaar nogal wat mensen alleen vanwege Yvon!

Jij mag gewoon Yvon zeggen?
Er is trouwens ook een commerciële versie van het programma in de maak.
oer zoekt oer.

Jean schreef: Jij mag gewoon Yvon zeggen? Er is trouwens ook een commerciële versie van het programma in de maak. *oer zoekt *oer.

t zal ook weer eens niet.