ha..vet tof programma!...ik wil niet beledigen maar dr zit bij een van die boeren een vrouw en die komt echt van de Keilerweg...

is die boer niet allang voorzien?

JP schreef: Er is trouwens ook een commerciƫle versie van het programma in de maak. *oer zoekt *oer.
Di Grande schreef: ha..vet tof programma!...ik wil niet beledigen maar dr zit bij een van die boeren een vrouw en die komt echt van de Keilerweg...

dan hoeft die boer dus niet meer met het nieuwe programma mee te doen.

Wat ik nou toch weer hoorde op de radio... Boer Peter gaat er met een andere vrouw vandoor! Zijn buurman heeft verteld dat Peter al aan het begin een brief eruit had gepikt van een vrouw die hij helemaal geweldig vond. Zij wilde echter niet op TV / in het programma. Over ongeveer 2 afleveringen zien we dat ze samen een weekje op vakantie zijn geweest en dat hij er uiteindelijk met haar vandoor gaat... Vandaar dat ie zo chagerijnig is bij die andere 3 vrouwen; hij vindt ze gewoon niet leuk :lol:

dus DAT wou hij niet kwijt op tv... de smiecht... stiekummerd....ohohohohohoooo

He wat geinig. Maar eerst maar eens zien of het wel waar is natuurlijk.

Martijn schreef: He wat geinig. Maar eerst maar eens zien of het wel waar is natuurlijk.

Heel goed, ging over hem ook niet het verhaal dat hij met een oude jeugdliefde aan de haal was gegaan (zo'n RTL-Boulevard-zeer-vermakelijk-maar-twijfelachtig-waarheidsgehalte-story)?

het is wel duidelijk dat het boeren leven nogal wat bekijks trekt. hebt u nu na het kijken van dit magnifieke programma de behoefte om zelf ook es het boerenleven in te duiken, dan kan ik vast wel wat voor u regelen, geef tevens even de voorkeur voor taak op, zoals bv koeien melken of kalverhokken uitmesten, of de pietje de stier vreten geven. groepen zijn ook mogelijk, grootte wel afhankelijk van de gewenste taak.
wel zelf voor vervoer zorgen

RubenRubs schreef: het is wel duidelijk dat het boeren leven nogal wat bekijks trekt. hebt u nu na het kijken van dit magnifieke programma de behoefte om zelf ook es het boerenleven in te duiken, dan kan ik vast wel wat voor u regelen, geef tevens even de voorkeur voor taak op, zoals bv koeien melken of kalverhokken uitmesten, of de pietje de stier vreten geven. groepen zijn ook mogelijk, grootte wel afhankelijk van de gewenste taak. wel zelf voor vervoer zorgen

Tipje voor komend novitiaat: een werkdagje voor novieten. Leuk zakcentje bijverdienen voor de GSV. Zijn meer verenigingen die iets soortgelijks doen :D.

RubenRubs schreef: het is wel duidelijk dat het boeren leven nogal wat bekijks trekt. hebt u nu na het kijken van dit magnifieke programma de behoefte om zelf ook es het boerenleven in te duiken, dan kan ik vast wel wat voor u regelen, geef tevens even de voorkeur voor taak op, zoals bv koeien melken of kalverhokken uitmesten, of de pietje de stier vreten geven. groepen zijn ook mogelijk, grootte wel afhankelijk van de gewenste taak. wel zelf voor vervoer zorgen

Ontzettende Peter dat je bent.

RubenRubs schreef: het is wel duidelijk dat het boeren leven nogal wat bekijks trekt. hebt u nu na het kijken van dit magnifieke programma de behoefte om zelf ook es het boerenleven in te duiken, dan kan ik vast wel wat voor u regelen, geef tevens even de voorkeur voor taak op, zoals bv koeien melken of kalverhokken uitmesten, of de pietje de stier vreten geven. groepen zijn ook mogelijk, grootte wel afhankelijk van de gewenste taak. wel zelf voor vervoer zorgen

Misschien leuk als regio activiteit?

RubenRubs schreef: het is wel duidelijk dat het boeren leven nogal wat bekijks trekt. hebt u nu na het kijken van dit magnifieke programma de behoefte om zelf ook es het boerenleven in te duiken, dan kan ik vast wel wat voor u regelen, geef tevens even de voorkeur voor taak op, zoals bv koeien melken of kalverhokken uitmesten, of de pietje de stier vreten geven. groepen zijn ook mogelijk, grootte wel afhankelijk van de gewenste taak. wel zelf voor vervoer zorgen

En gaat het dan om vrouwen? Zoekt je vader soms een nieuwe moeder voor je?

Of hij zoekt natuurlijk zelf een vrouw....

Heeft-ie al... Sterker nog, die heeft hij geloof ik al in de Sally's geshowd!

Maar das dus wat Peter ook doet....

Ik vind het ook een erg leuk programma om naar te kijken. Weer eens iets anders dan al die opgeklopte, afgezaagde dating-programma's van tegenwoordig op tv.
Toch vind ik het eerste gedeelte, vanaf de promo-filmpjes totdat de boeren de brieven krijgen, leuker dan wat er nu allemaal gebeurt. Het wordt toch een beetje langdradig en dramatisch allemaal. Flauw idd van Peter, dat zou je helemaal niet achter hem zoeken...
Ik ben iig benieuwd wat er nu allemaal verder gaat gebeuren!
Ik hoop ook dat er nog een aflevering komt, over hoe rooskleurig het er over een tijdje voorstaat met de boeren en hun vrouwen.

Koos L schreef: Heeft-ie al... Sterker nog, die heeft hij geloof ik al in de Sally's geshowd!

nee, dat was toch zn huisgeno(o)tje?

beuzzie schreef: [..] nee, dat was toch zn huisgeno(o)tje?

ja, dus?

zmith schreef: [..] ja, dus?

hij heeft ook een legale. bertha 21 of 22, of was het toch iets met een w?

Nog vier nachtjes slapen! Spannend hoor! wat zal er deze aflevering gebeuren? Wat schrijft Joris op het gips van Renske? Hoe hoog lopen de iritaties op bij de vrouwen van Peter? Zal Piet zich eindelijk is scheren?
Valt Lonneke toch nog voor Hans? En wie vindt Teus eigenlijk het leukst?