annemarieke schreef: Ik weet trouwens nu al wie met wie uitkomt.. ;)

Jan en Siepie lijkt me nu al duidelijk hé. Daar kickt die Jan al op sinds de brief die die van d'r kreeg.
Frans en Jessica lijkt me ook wel wat, maar Joyce is zo'n kat-uit-de-boom-kijk-typetje...dus die slaat misschien ook nog wel onverwachts toe.
En idd, Agnes d'r politiemannetje gaat 't echt niet redden tussen twee Hollandse jonge boeren. Alleen die reactie van Agnes d'r ouders al.
Tussen Henk en Klarijn kan 't 2 kanten op lijkt me. Ik denk namelijk dat Klarijn Henk de liefde gaat verklaren achter de trekker en 'm daarna ordinair hard op z'n bek pakt óf ze gaat 'm vertellen dat je zulke pompoensoep-opmerkingen echt niet kan maken en 'm daarna ordinair hard op z'n bek slaat.
En tenslotte, wat Gerard met z'n 3 mokkels gaat doen weet ik echt niet. Hij mag alleen wel wat galanter worden met dat 'de kapstok aanwijzen en 'm dan na 3 seconden bedenktijd toch maar aannemen en zelf ophangen omdat dat eigenlijk toch niet heel galant is'.

Tot zover mijn Boer zoekt Vrouw-analyse.

In het Gasselternijveense roddelciruit gaat het gerucht dat Agnes nu toch met canadees Bart aanpapt...

ik hoop echt van niet! dat vind ik toch zo'n vreselijke gast! hij verwachte mooi van haar dat zij even naar canada komt voor hem, maar andersom zou nooit gaan gebeuren volgens hem...

Gerjan schreef: Ik denk namelijk dat Klarijn Henk ordinair de liefde gaat verklaren achter de trekker en 'm daarna hard op z'n bek slaat óf ze gaat 'm vertellen dat je zulke pompoensoep-opmerkingen echt niet kan maken en 'm daarna op z'n bek pakt.

Wat een tof programma. Ik ga volgende week weer kijken...

*Christianne*

Jan en Siepie ligt teveel voor de hand. Ik denk dat hij uiteindelijk voor de stille, friese Anita gaat. Zij kan mooi de aardappels schillen als moeders het huis verlaat. Verder gaat Gerard (dat is die met de kinderen toch?) denk ik voor die blonde.

btw, ik vind zijn moeder tof 8)

annemarieke

Die moeder is echt een prachtig mens!
Ben benieuwd hoe het verder gaat met alle stelletjes, ben het wel met Gerjan eens.. Zou het alleen niet zo verwoorden ;)

Dat is dan 't verschil tussen ons..;)

Ole Einar Bjorndalen

volgens mij is alleen die Joyce echt verliefd op die tukker en die stille Anita op Jan, de rest weet t allemaal nog niet

Ik ben wel heel benieuwd wat er nou volgende week achter die trekker gaat gebeuren...

hahah, ja idd! vast niet heel veel ;) ze willen gewoon record aantal kijkers verbeteren 8)

Ha mooi om te zien dat mijn voorspellingen uitkomen: Klarijn haakt af en de politieagent trekt het nog slechter dan vorige week (zie zijn enorme wallen) dus die gaat volgende week ook weg. Frans gaat die juf wegsturen, en Henk heeft uiteindelijk niets meer te kiezen omdat de andere twee vrouwen binnenkort ook vrijwillig weggaan hehe.

hahaha, dat zie ik idd ook allemaal wel gebeuren...

Jessica schreef: Ha mooi om te zien dat mijn voorspellingen uitkomen: Klarijn haakt af en de politieagent trekt het nog slechter dan vorige week (zie zijn enorme wallen) dus die gaat volgende week ook weg. Frans gaat die juf wegsturen, en Henk heeft uiteindelijk niets meer te kiezen omdat de andere twee vrouwen binnenkort ook vrijwillig weggaan hehe.

volgens mij heb jij gewoon insiders informatie, in welke aflevering zien we jou jessica?

Jessica schreef: , en Henk heeft uiteindelijk niets meer te kiezen omdat de andere twee vrouwen binnenkort ook vrijwillig weggaan hehe.

haha, dat denk ik ook! wát een boer zeg, hij doet gewoon z'n best om dingen verkeerd te zeggen.. Wel jammer, van tevoren leek ie nog vrij normaal maar dat valt ff vies tegen dus

En toch is die Henk best een vriendelijke kerel, hij weet 't gewoon altijd heel erg klote te verwoorden en is niet bepaald galant ofzo. Dus idd, die 2 andere vrouwen gaan binnenkort pleite ja.
Jurjen trekt 't idd helemaal niet, Pauline wordt weggestuurd door Gerard. Jan laat Anita vertrekken en ik denk idd ook dat Ronella weer naar dr klas terug mag.
Voor zover mijn analyse. :)

Jessica schreef: en de politieagent trekt het nog slechter dan vorige week (zie zijn enorme wallen) dus die gaat volgende week ook weg

en gelijk heeftie natuurlijk. beetje om 6 uur je bed uit om een koe op te halen waarvan je echt geen flauw idee hebt wat voor nut het heeft omdat die andere drie alleen maar agrarisch met elkaar praten. pink dit, vaars dat.

Jessica schreef: en Henk heeft uiteindelijk niets meer te kiezen omdat de andere twee vrouwen binnenkort ook vrijwillig weggaan hehe.

die henk is echt de grap van de serie, moet je maar niet tegen iedere vrouw zeggen dat ze speciaal is en dat moet bewijzen.:D

hdmaster schreef:
Jessica schreef: en de politieagent trekt het nog slechter dan vorige week (zie zijn enorme wallen) dus die gaat volgende week ook weg

en gelijk heeftie natuurlijk. beetje om 6 uur je bed uit om een koe op te halen waarvan je echt geen flauw idee hebt wat voor nut het heeft omdat die andere drie alleen maar agrarisch met elkaar praten. pink dit, vaars dat.

Je vergeet te vertellen dat ze make-uploos gewoon er een tikkeltje anders uit ziet nu met haar twinlife trui en opgestroopte mouwen en haar opgestoken staartje. En dan een koe ophalen met zn vieren om 6 uur s'ochtends is too much voor een politieagent.

En toch vind ik het best zielig voor Henk.
Probeert ie eindelijk wat leuks te zeggen, opgestookt door Yvon, valt t bij alledrie de meiden niet goed en gaan ze straks allemaal weg.

Hij is misscien wel een beetje lomp, maar volgens mij bedoelt iet het best wel goed.

Wel een beetje kritisch blijven kijken mensen. Er wordt nooit om 6 uur 's ochtends een koe uit het land gehaald. Er wordt rond dit tijdstip alleen gemolken. Desalniettemin geld dan het zelfde: 3 mensen die weten wat er moet gebeuren en verder niet te veel zeggen en de vierde die er onbegrijpelijk naar staat te kijken.
Er volgt een ontbijt en dan pas gaan ze de ene koe ophalen. Niet rond een abnormale tijd, gewoon wanneer iedereen behoord aan het werk te gaan.