Martijn schreef: de fotograaf wil namelijk geld verdienen

Het is volgens mij idd de diescie die nog wat geld moet verdienen om de begroting rond te krijgen...

maar dat kan nu ook met een foto ceedee. Daar wil ik gerust 5 of heel misschien wel 10 euro voor neerleggen. Dan draai je een aardige winst dacht ik zo. (want dan heb je tenminste ook geen afdrukkosten...)

minileeuwtje

Jullie kunnen hier ellenlang over gaan discusieren, maar de diescie heeft vergaderd en besloten. Jullie moeten dus rustig afwachten. Maar ik kan U wel vertellen dar we U geen geld uit de zak gaan kloppen. We moeten idd de begroting nog rond krijgen, maar als die rond is, is het niet de bedoeling om ook nog winst te gaan draaien.

He minileeuwtje, zet even in het eerste bericht op het topic voor het bestellen van de foto's de link naar de site waar de foto's op staan, moet nu iedere keer naar pagina 20 van de dies topic, en mensen die het voor het eerst zien weten zo niet waar het staat denk ik.

Als je gewoon onthoudt dat het: www.gsvnet.nl/dies2004 is...

Als je slim bent breng je de cdrom uit nadat je de foto's hebt verkocht, maaaar dat moet je natuurlijk nu nog niet zeggen. :wink: Of wel natuurlijk...

ARD schreef: Als je slim bent breng je de cdrom uit nadat je de foto's hebt verkocht, maaaar dat moet je natuurlijk nu nog niet zeggen. :wink: Of wel natuurlijk...

hé, dat was ik al van plan... ;)

Vriend Niels

Heee wanneer is de diescie-overdracht??

Nylez schreef: Heee wanneer is de diescie-overdracht??

ben jij ff een dag te laat :lol:

Vriend Niels
The Master schreef: [..] ben jij ff een dag te laat :lol:

Ja ik hoorde het, belachelijk zeg, de nieuwe diescie wil blijkbaar niet grondig leren van de alle ervaringen van de vorige diescie...

Nylez schreef: [..] Ja ik hoorde het, belachelijk zeg, de nieuwe diescie wil blijkbaar niet grondig leren van de alle ervaringen van de vorige diescie...

de senaat wist het beter :wink:

He Niels, ik mocht ook niet komen hoor!

Vriend Niels
The Master schreef: [..] de senaat wist het beter :wink:

de nieuwe senaat?

Nylez schreef: [..] de nieuwe senaat?

Nee, Henk.... hij had mij niet nodig.... en jullie schenen niet te kunnen. Dus het zal wel weer aan mij hebben gelegen. :cry:

Ach Mol toch :!: 8)

Vriend Niels
The Master schreef: [..] Nee, Henk.... hij had mij niet nodig.... en jullie schenen niet te kunnen. Dus het zal wel weer aan mij hebben gelegen. :cry:

Hij heeft mij niet gebeld. Dit lijkt op verwaarlozing van senaatstaken met de finish in zicht. Jammer heel jammer.

Nylez schreef: [..]Hij heeft mij niet gebeld. Dit lijkt op verwaarlozing van senaatstaken met de finish in zicht. Jammer heel jammer.

idd

Maar is er dus al bekend wie er in de nieuwe diescie zitten? ben benieuwd naar de gelukkigen... Wie?

Fernand, Marlies B, Liesbeth R en Hendri volgens mij

Skippy schreef: Fernand, Marlies B, Liesbeth R en Hendri volgens mij

Bijna goed, die Liesbeth R hoort Maartje Z te zijn.