Vriend Niels

Het is zover, wij maken de locatie van de 38e Dies Natalis aan U bekend. Kijk snel op en U vindt alle informatie voor de komende Dies. Behalve de locatie staat bijvoorbeeld ook de naam van de Dies op de site. Spannend!

Vanavond kunt U zich ook opgeven voor dansles. 18 oktober bieden wij U de mogelijkheid om maar liefst twee dansen te leren. Meer informatie staat op de website. U kunt zich opgeven op soos bij een van de leden van de diescie.

Liefs,

d-XTC

Diescie GSV 2004

Goed bezig Niels..... ook kunt u zich vanavond natuurlijk opgeven voor de dies en de bussen :lol:

Wat voor soort dans gaan we oefenen? Moet je ook beschikken over soepele heupen??? :afro:

HP schreef: Wat voor soort dans gaan we oefenen? Moet je ook beschikken over soepele heupen??? :afro:

de soorten dans staan op de site :lol:

kan dit niet een keer tijdens het cabaret / kleinkunst ofzo geshowd worden?? Ik heb namelijk nog nooit die aangeleerde danskunsten gezien tijdens de dies..

Vriend Niels

De Quickstep kan prima tijdens het swingfeest gedaan worden... Sterker ik ga de hele tijd quicksteppen!

Bij mij werkt het niet; ik zie alleen reclame. Hellup!!

Vriend Niels

Ja ik snap het ook niet, ik hoorde van anderen hetzelfde verhaal. Weet je zelf als computerexpert niet het antwoord??

jah had ik eerst ook. Windows blokkeert die site soms... vanwege de reclame dus. Moet je bij dat rode stopbordje dat in beeld komt ff aanvinken cookies van deze site altijd accepteren..
dan een x-tje vernieuwen en volgensmij moet ie dan lukken

W2W schreef: ...Moet je bij dat rode stopbordje dat in beeld komt ff aanvinken cookies van deze site altijd accepteren...

Lekker hoor, allemaal spyware op mijn computer :wink: Maar inderdaad, nu doet ie het.

Tnx W2W...

Heb een hekel aan cookies; word je dik van...

Diehard schreef: [..] Lekker hoor, allemaal spyware op mijn computer :wink: Maar inderdaad, nu doet ie het.

tjah prioriteiten he :wink:

Daarnaast schijnt Mozilla Firofox het ook te doen....

Hmz, k heb het nu al geschoten met al die reclame op die site...

Klik je een paar links aan, krijg je midden in beeld allerlei dingen die je niet wilt...

Volgens mij ben je nu 2x de sjaak... reclame van redrival en reclame van .tk omdat het gratis is....

The Master schreef: Daarnaast schijnt Mozilla Firofox het ook te doen....

Jep zou kunnen idd.
Houdt toch ook rommel tegen ofnie?

ik kom nog steeds niet op de site... :cry:

alle pop-ups afsluiten en vervolgens refreshen.

Moderation Mode

Op aanvraag van de beheerder van de Dies Site is deze informatie weggehaald. Dit met betrekking op het privacy gedeelte van de eigenaar.

Vriend Niels

Ik heb bovenin mijn scherm zo'n balkje van ik geloof Google, waarmee je ook popups kunt blokkeren, daarmee heb je nergens last van.

Sabine volgens mij ook. Maar gewoon ff refreshen.

Dit is echt erg, bij lycos kun je gratis een beetje ruimte krijgen. Er verschijnt dan wel een banner maar die gaat na een x aantal seconden wel weer weg! Zo moet je toch veel te veel moeite doen om die site te kunnen zien!?