't was mooi! Geslaagd verjaardagsfeestje dacht ik zo.

ARD schreef: Niels het was leuk! Corien het was leuk! Bert Jan het was leuk! Sabine het was leuk! En nu wil ik foto's...

prima... dan komen hier een paar amateur dingen:

Eya D-XTC!
Prima Dies! :) Ik vond het erg geslaagd!
Zelfs zonder diesdame :P

cool, k'heb net ontbeten :? maar het was heel gaaf echt diescie bedankt he!

verder iedereen van UnestrA gefeliciteerdt :D :D .

minileeuwtje

He mensen ik kom ook net mn bed uit, maar het was me het feestje wel idd. Iedereen bedankt voor het komen, zonder jullie was het lang niet zo thof geweest!

Enne, ik heb nog een aantal gevonden voorwerpen, maar die schrijf ik zsm wel ff hier op het forum. Ondermeer een grote konmar plu (Skippy?)een zwart sjaaltje met franje waar een meisje van buiten naar gevraagd had. Ze was met een eerstejaars,. maar zoals gewoonlijk ben ik zijn naam weer vergeten...en dus nog een aantal dingen.

Diescie, superbedankt!! Het was een heel mooi feestje!!!! :lol:

En ons UnestrA in het bijzonder natuurlijk gefeliciteerd! Geniet van en wees trots op uw lidmaatschap! 8)

Wie is noviet van t jaar?
Wie is nieuwe miss of mister GSV?
Is er een nieuwe monarch?
tell me, ik heb veel gemist :cry:

minileeuwtje
Agnes schreef: Wie is noviet van t jaar? Wie is nieuwe miss of mister GSV? Is er een nieuwe monarch? tell me, ik heb veel gemist :cry:

mister GSV is bastiaan Boersema
komende keer komt de nieuwe monarch
tsja, en van de noviet van het jaar ben ik natuurlijk weer de naam vergeten. Tis die jongen met rooie wangetjes.
Nieuwe hamerdrager is Dick de Gelder, enne, dat was het wel geloof ik.

Noviet van het jaar is Zwier Smith. En terecht. Respect jongen!!
Sabine, Corine, Niels en Bert Jan, het was een ontzettend toffe Dies, bedankt dat onze eerste zo'n geweldige mocht zijn.

Medejaarverbandsgenoten, allemaal gefeliciteerd met jullie lidmaatschap. Dick dG, jij met je hamerdragerschap!! En Roelof, je bent een ontzagwekkende praeses met die grote hamer. Mn hart sloeg gewoon over van de kick die gepaard ging met het neerkomen van de HVGG.
Trouwens, heeft iemand die bullen gezien en meegenomen?? Ze lagen op een heel grote stapel met z'n allen... Ik ben er natuurlijk heel trots op en voorzichtig mee, maar ik wilde em niet pletten in mn tas, begrijpt u?

Olim-Senaat de Snoo, schitterend diner, goed geregeld die zusterspeeches. Complimenten tegenspeeches Gerard, Ellen en Henk!

Mister GSV: Bastiaan, gefeliciteerd!! Lennert, volgend jaar beter...

Dick B. : we gaan je missen als die heerlijke monarch die je was!! We zullen met huiver en beven aan je terugdenken... :santa2:

Verder wil ik nog even de groeten doen aan Albert en Marloes vd Wal, die er helaas niet bijwaren.

minileeuwtje schreef: een zwart sjaaltje met franje waar een meisje van buiten naar gevraagd had.

Ja dat sjaaltje is inderdaad van mijn partner en was echt onvindbaar.. :?
Zou je hem misschien een keer mee willen nemen naar soos of zo?
Alvast bedankt

minileeuwtje schreef: Ze was met een eerstejaars,. maar zoals gewoonlijk ben ik zijn naam weer vergeten...

Ook bedankt...

Ik heb ook genoten, bedankt diescie! De bullen zijn meegenomen, in ieder geval door Wyneke verzameld...

minileeuwtje

He ik neem het sjaaltje donderdag mee naar soos.
Andere gevonden voorwerpen:
hazes sjaal, wat is dat nou dan?
kadootje voor annerieke en haar portemonnee
blauwe handdoek, blehhh
blauw/wit gestreepte paraplu

mensen die nog graag een dieskadootje willen kunnen die bij BJ ophalen, en anders kunnen we ze ook nog mee naar soos nemen.

minileeuwtje
Hannah schreef: Trouwens, heeft iemand die bullen gezien en meegenomen?? Ze lagen op een heel grote stapel met z'n allen... Ik ben er natuurlijk heel trots op en voorzichtig mee, maar ik wilde em niet pletten in mn tas, begrijpt u? .

die heeft mevrouw de ab-actis

woeeh! dat was wel een heel gaaf feesje!..diescie bedankt!!! en de rest van de feestende gsvers natuurlijk! :bounce: :D
ohja ennuh ik heb hier nog een paars ding liggen...iemand iets kwijt?? :engel2:

Ah, jij dus! Muts, wat heb ik me een zorgen gemaakt zeg... Kom maar even langsbrengen.

K%S schreef: Ah, jij dus! Muts, wat heb ik me een zorgen gemaakt zeg... Kom maar even langsbrengen.

heej hee...volgens mij was je er zelf bij toen ik hem 'kreeg'....hoe dierbaar is hij je??? kom hem maar uit assen halen :lol:

Diescie bedankt! Was echt veeeeet.
Koos, als je toch naar Assen gaat moet je ff gaan autoracen met haar broertje, is vet cool...

Nog even een paar foto's:

:shock:

:shock:

hier zijn geen woorden nodig...

Hier al helemaal niet. Het druipt onder zijn oksel vandaan.