Uh. Ik ben nog even bezig met censureren, maar er blijft niet zoveel over ben ik bang... :roll:

En hoe zit het dan met de foto's van Velvis? De oficiele zeg maar. Komen die ook hier of worden die ergens opgehangen, op soos ofzo?

Jean schreef: Uh. Ik ben nog even bezig met censureren, maar er blijft niet zoveel over ben ik bang... :roll:
Van Muijen, kijk gewoon eventjes door mijn ogen, en pleur die foto's gewoon op het forum. Dat maakt het leven een stuk gemakkelijker... 8)

Nu weet ik dus waar onze bullen liggen...bij tanja toch? En nu nog een laatste vraagje: hoe komen ze weer bij de eigenaren? Mogen die ze komen ophalen of is er een ander strak plan bedacht?
En de foto's, staan die ergens op een site of krijgen we die op cd??

Jean schreef: Uh. Ik ben nog even bezig met censureren, maar er blijft niet zoveel over ben ik bang... :roll:

Maak dan ook normale foto's... Jij hebt alleen maar oog voor.. ehm, nou ja... je begrijpt het wel. :lol:

Hannah schreef: Nu weet ik dus waar onze bullen liggen...bij tanja toch? En nu nog een laatste vraagje: hoe komen ze weer bij de eigenaren? Mogen die ze komen ophalen of is er een ander strak plan bedacht? En de foto's, staan die ergens op een site of krijgen we die op cd??

wat betreft het laatste.... nog even geduld :roll:

Daar was jij toch al mee begonnen Mol? :wink:

Martijn schreef: Daar was jij toch al mee begonnen Mol? :wink:

ik, nee!! Corien schijnt goede contacten te hebben :wink:

minileeuwtje
The Master schreef: [..] ik, nee!! Corien schijnt goede contacten te hebben :wink:

tsjongejonge, over intikkertjes gesproken, maar goed de foto's komen heel gauw: sowieso binnen een week, misschien zelfs wel sneller, maar daar horen jullie vanavond meer over!!

Jaja mensen, het is dan eindelijk zover... de foto's staan online. Op de eerste pagina van dit topic staat een link. De foto's staan

Vriend Niels
The Master schreef: Jaja mensen, het is dan eindelijk zover... de foto's staan online. Op de eerste pagina van dit topic staat een link. De foto's staan

Heel mooi! Wat een foto's oioioi, vooral die met als achtergrond het prachtige meer met die mooie blauwe lucht...

minileeuwtje

Het moge voor een ieder duidelijk zijn dat er over de foto's het een en ander is heengeplakt, zodat mensen niet het geniale idee krijgen om ze zelf te downloaden en af te drukken 8)

ps Niels, is het niet handig om de topic naam iet wat te veranderen zodat
iedereen doorheeft dat de foto's erzijn? Ipv de websitenaam zoiets als de foto's nu online!!!!!!!

Hee diescie, ik heb weer een nieuw idee! Als je nou zegt dat mensen die meer dan 7 foto's bestellen gratis cd's erbij krijgen met alles erop?

minileeuwtje

Relax!! Pieternel, we hebben vergaderd en besloten, en die cd komt er uiteindelijk echt wel.

wat een mooie foto's

ze staan ook overzichtelijk op de site

diescie en fotograaf, mijn complimenten!

minileeuwtje schreef: Het moge voor een ieder duidelijk zijn dat er over de foto's het een en ander is heengeplakt, zodat mensen niet het geniale idee krijgen om ze zelf te downloaden en af te drukken 8) ps Niels, is het niet handig om de topic naam iet wat te veranderen zodat iedereen doorheeft dat de foto's erzijn? Ipv de websitenaam zoiets als de foto's nu online!!!!!!!

Of gewoon een nieuw topic openen. Prachtige foto's trouwens, echt waar!

Ik heb even de titel aangepast.
Erg mooie foto's overigens.

Om nog even terug te komen op de bullen...
Die neem ik vanavond mee naar soos, dus neem maar een grote stevige tas mee!!

Toffe foto's trouwens!!
Vooral die van de Senaat van de VGSD! :lol:

Erg mooie foto's! Mijn complimenten.