de boer heb je die tafel nog geregeld?

minileeuwtje schreef: Verder moet men niet zijn paraplu vergeten, mochten de weersverwachtingen slecht zijn...

T wordt dus toch weer een tuinfeest? :wink:

c-kers istie geregeld, bij het raam, uitzicht op het water (niet dat van de regen :twisted: ) en de zon in het zuiden. :D
komt helemaal goed, die dies!

Ik vergat nog te zeggen, ook tegen de diescie, dat we graag een eikenhouten tafel willen.

minileeuwtje

ik ben benieuwd wat jij precies verstaat onder tafelschikking?

tafelschikking??!!! een eikenhouten tafel lijkt mij geschikt en geknipt voor ons. :P

minileeuwtje

Ik krijg hier bijna associaties met Bert Visser en zijn bloemschik-sketch...

minileeuwtje schreef: Ik krijg hier bijna associaties met Bert Visser en zijn bloemschik-sketch...

leuk, leuk, dat is wat voor cabaret :wink:

Misschien niet het topic hiervoor, maar wanneer komen er foto's van het Diesconcert op internet? Jan Paul en Auke?

Arnold schreef: Strandheem, ik ga denk ik in zwembroek! :shock:

Morgen is dus de grote dag!! 8) Arnold, ben je al voorbereid voor je zwemactie?? :lol: :wink:

Zwemactie??

Vriend Niels

Ik hoorde dat Roberto er ook in springt. Ik denk dat je het best aan het eind van de dies kunt gaan zwemmen...

Shiit word ik de plomp in gegooid?

En van wie heb je dat gehoord?

he carloz hij jij ook gehoord dat er speciaal voor ons en een paar anderen een tafel gefixed wordt voor 10! personen

en we krijgen zeker niet de minste plek :lol:

Niet gehoord, maar nu wel gelezen...

Ziet er goed uit. Mooi geregeld KJ! (of NW?).

He Postma, nog even een onderonsje. Breng je plannen niet in de pratijk want ik heb gezegd dat we dan zouden matten, maar nu ga ik je zelfs in de plomp gooien. Haal jij je handen tenminste niet open aan het glas als je onderop ligt.

Hahaha die Meijer; wie haalde ook alweer zijn handen open op dat bewuste moment? Even goed nadenken hoor...

Maarehh de plomp zit er niet in voor mij; dan krijg ik no way mijn borg weer terug (al dat kroos in de zakken van mijn jasje). Maar matten met Meijer in Rokkostuum zal niet veel uitmaken. Die vent ligt in no time te spartelen op de grond, vragend of hij alsjeblieft weer vrij mag...

Carloz schreef: Niet gehoord, maar nu wel gelezen... Ziet er goed uit. Mooi geregeld KJ! (of NW?).

NW en ik :wink:

Gezocht:

Een auto met chauffeur. Anders gezegd: wie gat er met de auto vanavond naar de dies en heeft op de terug weg een paar plaatsen vrij?
Mijn diesdate heeft namelijk morgen een bruiloft, dus het zou handig zijn als wij rond een uur of 3 terug konden...
Heb jij nog 2 plaatsen vrij, bel me dan alsjeblieft even of spreek m'n voicemail in. 06-15358788
Dank je!

Auke

wat is het met d e novieten dit jaar? de helft gaat eerder weg! weten ze niet wat een dies is?