Het was inderdaad een tof feest! Diescie bedankt!
Ik vind het alleen jammer dat steeds meer mensen zich voor het swingfeest gaan omkleden. Het is een dies, die moet ook in stijl worden afgesloten.

Vriend Niels

Hee Dick, je portret die je hebt gekregen van Unestra hangt al boven mijn bed hoor..!

TanjaNee schreef: Het was inderdaad een tof feest! Diescie bedankt! Ik vind het alleen jammer dat steeds meer mensen zich voor het swingfeest gaan omkleden. Het is een dies, die moet ook in stijl worden afgesloten.

Goedzo! Ik vind het ook echt geen stijl om met een polootje of iets dergelijks rond te gaan lopen op een dies.
Die foto hierboven trouwens: Lennert drukt z'n bril heel kunstig op z'n neus. Respect!

Diescie, bedankt he! Het was erg gezellig, goed geregeld!

Diescie: supertof!!!! Ontzettend bedankt!

Wat een tof feestje!

Diescie bedankt!

TanjaNee schreef: Ik vind het alleen jammer dat steeds meer mensen zich voor het swingfeest gaan omkleden. Het is een dies, die moet ook in stijl worden afgesloten.

Of zich zelfs al verkleed hebben nog voordat de dies begint!!!!!

Ik stoor me trouwens aan het feit dat er elke keer als er foto's worden gemaakt van mensen van Unestra, mensen het nodig vinden om hun middelvinger op te steken!!

Lieve dxtc, wanneer komen de echte foto's op de site?

Lieve Pieternel,
dat overleggen we zsm met onze fotograaf Christiaan. Dus hou de site in de gaten en dan merk je het vanzelf!

en opzich was dit een post van Corien onder weening zijn naam

Nylez schreef: Hee Dick, je portret die je hebt gekregen van Unestra hangt al boven mijn bed hoor..!

Bedoel je onderstaande (verkleinde weergave)? Die heb ik zelf in elkaar geflanst hoor en is bedoeld voor de vereniging, niet voor jouw luizenhol.

van der Jagt schreef: [..] Ik stoor me trouwens aan het feit dat er elke keer als er foto's worden gemaakt van mensen van Unestra, mensen het nodig vinden om hun middelvinger op te steken!!

Ik ook.

Is er ook een bijzondere reden waarom mijn foto de appel van je oog vormt?

En Dick, hoorde ik je niet zeggen dat er ook een foto tussen zat van een niet GSV persoon? Wie was dat ook al weer?

Diescie, nog bedankt hè!!! :D
Het was SUPER!

van der Jagt schreef: [..] Ik stoor me trouwens aan het feit dat er elke keer als er foto's worden gemaakt van mensen van Unestra, mensen het nodig vinden om hun middelvinger op te steken!!

Dit hebben ze overgenomen van de avator van Vet.

weenyman schreef: Lieve Pieternel, dat overleggen we zsm met onze fotograaf Christiaan. Dus hou de site in de gaten en dan merk je het vanzelf! en opzich was dit een post van Corien onder weening zijn naam

Ik zou maar oppassen, ik krijg nog foto's van mijn novitiaat van die vent :shock:

P.s. diescie bedankt indeed en suc6 met de foto's :)

Lizzy schreef: En Dick, hoorde ik je niet zeggen dat er ook een foto tussen zat van een niet GSV persoon? Wie was dat ook al weer?

Ergens op de foto is een afbeelding van Kars Veling te ontdekken. Wel een GSV'er, maar geen lid meer.

Rinze schreef: [..] Dit hebben ze overgenomen van de avator van Vet.

Ja en...... Is het daarom leuk?

van der Jagt schreef: Ja en...... Is het daarom leuk?

Ja.

mentko schreef: [..] Ja.

Ik denk: als Nap het zegt is het zo.

minileeuwtje schreef: hazes sjaal, wat is dat nou dan? kadootje voor annerieke en haar portemonnee blauw/wit gestreepte paraplu

Deze attributen mag je donderdag voor mij wel meenemen. Met name de eerste is mij dierbaar. Het overige zou een leuk extraatje zijn.