Maar als je er dan toch eenmaal bent... leuke site!

Ik heb de site gezien! Mooi hoor!
Ik ben alleen bang dat straks het roze in mijn scherm op is.
O ja, Niels: volgens de 'love calculator' kan ik beter met jou dan met mijn echte diespartner naar de dies.

Vanaf dit weekend staat de site waarschijnlijk op een andere server, dus gewoon blijven bezoeken via www.d-xtc.tk

LTW schreef: #Moderation Mode Op aanvraag van de beheerder van de Dies Site is deze informatie weggehaald. Dit met betrekking op het privacy gedeelte van de eigenaar.

Ik vind het opzich niet zo'n probleem dat het verwijdert is, maar ik wil wel opmerken dat ik via www.d-xtc.tk gewoon niet op de site kom, en dat ik dus voor nop popups wegklik..... :cry:

Edit: ook ben ik benieuwd naar dat 'privacy gedeelte', want afgezien van dies-onderdelen ben ik niets tegenkomen, dus ben benieuwd wat ik allemaal had moeten kunnen zien :shock: , maar niet gezien heb :cry:

LTW schreef: [..] Ik vind het opzich niet zo'n probleem dat het verwijdert is, maar ik wil wel opmerken dat ik via www.d-xtc.tk gewoon niet op de site kom, en dat ik dus voor nop popups wegklik..... :cry:

regel dan dat je pop-ups uitgeschakeld worden (of juist ingeschakeld, het is maar hoe je het leest)

accoord dat werkt, ik snap alleen niet dat ik geen link mag neerzetten, die overeen komt met hetgeen je terecht als je op home klikt. Maar ik denk dat deze topic niet bedoelt is voor dat muggeziften :D

LTW schreef: accoord dat werkt, ik snap alleen niet dat ik geen link mag neerzetten, die overeen komt met hetgeen je terecht als je op home klikt. Maar ik denk dat deze topic niet bedoelt is voor dat muggeziften :D

het heeft er ook meer mee te maken dat de site dit weekend ergens anders heengaat, dus dan werkt die link niet meer....

Als mijn computer te erg vervuilt wordt, weet ik degene die de site gemaakt heeft, heeel goed te vinden. hehehe :twisted: :twisted:

van der Jagt schreef: Als mijn computer te erg vervuilt wordt, weet ik degene die de site gemaakt heeft, heeel goed te vinden. hehehe :twisted: :twisted:

goed zo :wink:

heel erg irritant die pop ups. :bad: :hammer: Enne, bij mij blijft ie het niet doen...

Maurijn, bij mij eerst (en zelfs naar 10 keer proberen) niet.
Maar de UB-computer was mij net goedgezind en ik heb de pagina mogen bewonderen! :D
M'n complimenten!!! :wink: Het ziet er goed uit!! :thumbs:

Wanneer komt het boekje?

wat rete irri met die site! Je kan em zo ff ergens anders onder brengen, geocities, brinkster, lycos enzo!

Vriend Niels
zmith schreef: wat rete irri met die site! Je kan em zo ff ergens anders onder brengen, geocities, brinkster, lycos enzo!

Dat wordt dit weekend ook wel gedaan.

L1Rn4urAyA7aTEe

Gewoon Mozilla Firefox gebruiken, zit standaard een pop-up killer bij en verder surf je ook veiliger...;)

coool, ziet er goed uit. zitten we in die zaal met die ramen? zag dr een beetje uit als een serre? ik heb dr zin in! en in de ub, geen probleem met popups, cookies en andere computerirritaties:)

ik kijk wel na het weekend dan...
:hallo:

Supersite! Tof, en zit allemaal niet zo moeilijk te doen, viel bij mij best mee. En hij is het waard!

Sorry lieuwe :oops:

voor alle mensen die er niet direct opkunnen, deze link werkt misschien wel

minileeuwtje

misschien ist zo zelfs nog beter www.redrival.com/dtmol/index.html