He diescie, dat van dat nummentjes aanvragen was wel een leuk idee hoor, maar gaan de DJ's ook nog horen welke nummerkes aangevraagd zijn vòòr de dies zelf?

Ik wil de GSV van harte feliciteren met de 38e dies natalis en haar een fijne dag toewensen. Denk nog eens aan mij als jullie aan je sigaartje sabbelen onder het genot van een goed glas cognac.

L1Rn4urAyA7aTEe

Het is zo heerlijk rustig in Vinkhuizen zo zonder al die GSV'ers...

zo'n serene stilte... :wink:

d-xtc bedankt, en idereen gefeliciteerd met deze 38e dies natalis

Zo. 't Was weer mooi. Diescie, bedankt hè!

Jep 't was een mooi feestje mensen. Hele bijbelkring ook aanwezig, goed voor elkaar Rutger. Erg gezellige dies. Iedereen die er aan meegewerkt heeft, bedankt! Diescie succes met opruimen en welterusten. ON3 succes!

ja

Gsv'ers, bijeengekomen bij de Strandheem, bedankt!!

Diescie, bedankt! was weer tof en heb me prima vermaakt

Goed om te horen dat het een mooie dies was. Alle Unestraatjes gefeliciteerd. En nu natuurlijk een dagje slapen?

Heej DieEcstacy bedankt hè!

(Hoewel ik niet weet of ik al in bed heb gelegen of er net uit kom wil ik zeggen: ik ga scoren vandaag! (Eerst met Oranje Nassau en dan...) Kom in ieder geval kijken allemaal!)

K%S schreef: Heej DieEcstacy bedankt hè! (Hoewel ik niet weet of ik al in bed heb gelegen of er net uit kom wil ik zeggen: ik ga scoren vandaag! (Eerst met Oranje Nassau en dan...) Kom in ieder geval kijken allemaal!)

veel plezier, ik heb ook geen idee of ik wel geslapen heb, maar dat maakt niet uit. Veel plezier in ieder geval ON3

jow mensen van de diescie. Bedankt voor dit feesie. Was wel geslaagd dacht ik zo.
bedankt!

Koning David

Diescie bedankt voor deze fantastische Dies. Corien met name omdat ze mijn corsage de hele avond heeft gedragen. Geweldig gewoon.

Rossatron schreef: Goed om te horen dat het een mooie dies was. Alle Unestraatjes gefeliciteerd. En nu natuurlijk een dagje slapen?

Van Faassen, je had er bij moeten zijn. Het Tribunaal heeft de stunttrofee in de wacht gesleept!

Jaja het was retegezellig. Prima naar m'n zin gehad gisteravond! D-XTC bedankt he!

Hey ook ik weet niet of ik geslapen heb, maar een ding is zeker.... IK HEB GENOTEN.... DIESCIE BEDANKT HÈ , GEWELDIGE EXTASY...

Niels het was leuk!
Corien het was leuk!
Bert Jan het was leuk!
Sabine het was leuk!

En nu wil ik foto's...

Oioioi, ben ik al wakker eigenlijk? Leef nog een beetje in het verleden.... Heb steeds de neiging om allemaal mensjes wakker te gaan bellen :twisted: en heb al 4x goeiemorgen gezegd na 14u..
En die ONers zijn weer goed bezig zeg (is er trouwens al gescoord?!)

TuttieRuthie

Heej D-XTC, het was een tof feestje gister! Super, bedankt he!