Inderdaad hele toffe foto's. Respect voor Velvis! :daumenhoch:

Superpictures! Tof om alles weer even te bekijken en de dies te herinneren. Diescie en Velvis, bedankt he!

heel mooi wanneer kun je bestellen? waar?

minileeuwtje

daar gaan we met de diescie op soos ff over babbelen, dus dat komt morgen wel op het forum te staan. En ja, natuurlijk zijn we beinvloedbaar en omkoopbaar...

minileeuwtje schreef: daar gaan we met de diescie op soos ff over babbelen, dus dat komt morgen wel op het forum te staan. En ja, natuurlijk zijn we beinvloedbaar en omkoopbaar...

je bedoelt dat je als je je inlikt gratis kunt krijgen?

minileeuwtje

gezien je avatAr is dat kennelijk het enige dat je kan bedenken?

minileeuwtje schreef: gezien je avatAr is dat kennelijk het enige dat je kan bedenken?

touche

Henri!! schreef: [..] touche

is ze ook gevoelig voor :wink:

En Mol kan het weten.
Overigens vond ik nog een stapeltje foto's op mijn computer die ik volgens mij ook op dat ene feestje heb gemaakt.

Ik heb er een paar tussenuit moeten halen, maar de mensen die het betreft kunnen de foto's naar wens wel bij mij verkrijgen.

Jean schreef: En Mol kan het weten. Overigens vond ik nog een stapeltje foto's op mijn computer die ik volgens mij ook op dat ene feestje heb gemaakt. Ik heb er een paar tussenuit moeten halen, maar de mensen die het betreft kunnen de foto's naar wens wel bij mij verkrijgen.

bijna goed jp, je zou de thumbs 125 bij 125 moeten maken, het vinkje bij 'keep photograph aspect ratio' aan en 'hot link color' red laten... ;)

ey, lachen foto's JP.

minileeuwtje
The Master schreef: [..] is ze ook gevoelig voor :wink:

ach, laten we het er maar op houden dat ik af en toe wel goed gebekt uit de hoek kan komen :wink:

tof, bedankt JP... dit is dus de andere kant van de dies :wink:

He jp!

Wil je die andere foto's ff naar me mailen??? Als je blieft!!
En bedankt he!

mallechien schreef: He jp! Wil je die andere foto's ff naar me mailen??? Als je blieft!! En bedankt he!

Please? En die andere ene (je weet wel) ook even naar mij??

Is het ook mogelijk alle diesfoto's (de officiele dan), op cdrom te bestellen??

minileeuwtje

momenteel is dat nog niet mogelijk. Heeeel misschien later, nadat alle diesfoto's zijn besteld en afgeleverd, en mensen nog steeds interesse hebben in de hele cd.

de fotograaf wil namelijk geld verdienen

Met 14 gsvers...

en de hele senaat...

was ook de ATV Dies erg leuk!!!

Martijn schreef: de fotograaf wil namelijk geld verdienen

pff. was het maar zo. Dan zag ik er misschien nog wat van (in de vorm van cadeautjes, uitjes...... :) ), maar nee, helaas.