minileeuwtje
K%S schreef: [..] Deze attributen mag je donderdag voor mij wel meenemen. Met name de eerste is mij dierbaar. Het overige zou een leuk extraatje zijn.

het sjaaltje zal ik meenemen, de rest wordt me iets te zwaar...;)

Ik heb ook nog een gevonden voorwerp, nl een klassieke cd met 'de keuze van Paul Witteman'....

Ik denk dat die van Rutger van Eerde is. Zouden we misschien voor de JB-presentatie gebruiken.

squirrel schreef: Ik heb ook nog een gevonden voorwerp, nl een klassieke cd met 'de keuze van Paul Witteman'....

Ja, die is inderdaad van mij. En als het goed is zit er in hetzelfde hoesje ook nog de gebrande cd met daarop het nummer 'Greensleeves' waarop jij zo zwijmelachtig hebt voorgelezen uit je dagboek.

Of heeft de Diescie die?

Vriend Niels
Animal schreef: [..] Ja, die is inderdaad van mij. En als het goed is zit er in hetzelfde hoesje ook nog de gebrande cd met daarop het nummer 'Greensleeves' waarop jij zo zwijmelachtig hebt voorgelezen uit je dagboek. Of heeft de Diescie die?

Ik heb die gebrande cd, ruilen voor een jaarbundel??

Hee diescie! wat nu als jullie gewoon cd's met alle foto's erop gaan verkopen! Scheelt je pijnlijk veel werk en dan heeft iedereen alle foto's en kan laten afdrukken wattie maar wil! (en anders bel ik wel even met christiaan en bestel ik niets bij jullie).
Het kan niet allemaal op 1 cd heb ik gehoord, dus dan die je twee voor 8 euri x 200= 1600 euri!

Nylez schreef: [..] ... ruilen voor een jaarbundel??

Waar kan je zo'n ding halen?

Maurijn schreef: [..] Waar kan je zo'n ding halen?

Bij mij (Rutger): Saffier 194. Stond ook hier:

@Nylez: prima. Heb je vanavond facgroep in Vinkhuizen...?

Animal schreef: [..] Bij mij (Rutger): Saffier 194. Stond ook hier: @Nylez: prima. Heb je vanavond facgroep in Vinkhuizen...?

Bedankt, ik kom misschien morgen wel ff langs na het tentamen...

Animal schreef: [..] Bij mij (Rutger): Saffier 194. Stond ook hier: @Nylez: prima. Heb je vanavond facgroep in Vinkhuizen...?

heeft ie misschien wel, maar daar gaat ie toch niet heen :wink:

wanneer zijn de foto's klaar om te bezichtigen?

En zijn er nog meer mensen (buiten de dies fotograaf) met foto's?

Pieternel schreef: Hee diescie! wat nu als jullie gewoon cd's met alle foto's erop gaan verkopen! Scheelt je pijnlijk veel werk en dan heeft iedereen alle foto's en kan laten afdrukken wattie maar wil! (en anders bel ik wel even met christiaan en bestel ik niets bij jullie). Het kan niet allemaal op 1 cd heb ik gehoord, dus dan die je twee voor 8 euri x 200= 1600 euri!
Vriend Niels

Opzich een leuk idee van je Pieternel, echter ik wil ook niet de GSVers met veel werk opzadelen om hun eigen foto's nog is af te gaan drukken.

Carloz schreef: En zijn er nog meer mensen (buiten de dies fotograaf) met foto's?

ehm ik heb er al en aantal gepost ;)

jean paul

van der Jagt schreef: jean paul
Oioioi, nu plaatst hij ze nooit meer. Ik heb ooit eens zijn naam fout gespeld in het wekelijkse maandblad de JA! van regio Oranje, en dat werd me niet in dank afgenomen...

Ach, de CC'er van de Novsie heeft hem het hele novitiaat JeanPaul genoemd, maar hij is al die tijd gebleven. Volgens mij vindt hij het zelfs een leuke bijnaam...

Hij lachte wel altijd heel lief terug...

Wanneer kwamen de foto's ook al weer?