dinsdag kan ik evt. wel en donderdag ook, maandag en woensdag moet ik werken...

ik kan alleen woensdag tot 12 uur en donderdag.
Hannah ik loop wel een keer hard met je mee! maar pas als ik over mn spierpijn heen ben.. :lol:

Ik kan maandag, woensdag en donderdag geloof ik wel.
Heb ook spierpijn zeg.. Volgende keer wat beter rekken enzo.

Ik kan officieel geen 1 keer, maar ik kijk wel welke dag het wordt. Misschien valt er dan wel wat te skippen
ik voel het nu al, dit is slecht voor je studie

En ik ga nu zo hardlopen, nog iemand die heel veel zin heeft??

*Christianne*

Jij moet toch studeren Corien? Ga je nu alweer hardlopen!
Ik kan volgende week ook alle data wel, eerst maar even afwachten of mijn voet dan ook kan. Ik heb trouwens ook spierpijn!

Tot donderdag 8 februari 12.00 uur ben ik niet beschikbaar vanwege tentamens... Bah!

Okee, dan heb ik nu maar vast donderdag 8 feb van 10.00 tot 11.00 de HG-hal gereserveerd. Ik weet alleen niet of Mark dan ook kan. Maar kan iemand nog ff van 11.00 tot 12.00 die zaal reserveren? Je moet Futsal invullen bij 'sport'. En de HG-hal als voorkeuze opgeven. Donderdag 8 febr. dus.

vanaf volgende week woensdag kan ik tot 19 maart elke dag wel :)

Prima. Aangezien je je mobiel niet opneemt...reserveer jij ff dat tweede uur?

haha, o, kzie nu net dat je gebeld hebt. Communiceren via het forum gaat sneller merk ik

heeft iemand nog een tweede studentnummer, die moet je vlgs mij ook invoeren als je een zaal reserveert.

s1484923

Ok prima, ik heb de HG-Hal gereserveerd van 11-12 uur

rrrrelaxt! op mijn nieuwe zaalvoetbalschoenen zal ik jullie es wat laten zien.
zijn jullie trouwens ook allemaal zo zenuwachtig voor de derby van morgenavond? ik denk dat ik voor de gein die hele wedstrijd maar ga kijken(m'n vader gaat nog raar opkijken)

Hier is FC GRONINGEN!! De wedstrijd is gaande tussen Heerenveen en Groningen en het staat 0-0. FC Groningen begon de wedstrijd zonder hun nieuwe 'aanwinsten' Martijn Meerdink en Donoavan Slijngard. De zijn ploegen erg aan elkaar gewaagd maar hebben dus beide niet zo grote kansen gehad. Voor de rest is het spannend maar tgaat wel lukken met Groningen!!

1-0!!!!!!!!Antoine van de linde scoort! 1-0 voor Groningen....

Helaas is het uiteindelijk 1-1 geworden. Net terug uit het stadion. Achteraf overheerst de teleurstelling: het zoveelste (onnodige) puntverlies in eigen huis. Nog even en ik kan beter alleen maar naar de uitwedstrijden gaan kijken. Daar pakt FCG tenminste punten... :s

Maar het waren allebei wel mooie goals!

Laat het duidelijk zijn dat de 1-0 niet was gevallen zonder het beentje van Alves. Mooie goal mooie goal, een beetje nuance is hier dus wel op zijn plaats. \

Het lijkt trouwens inmiddels een cliché te worden, HEERENVEEN wint thuis van Groningen, uit staan ze een punt af aan de FC.

Ja net als vorig jaar Arnold...

Maar dames opgelet, zometeen gaat het gebeuren: ON4 mag weer de wei in! Kom genieten van het prachtige weer, neem wat vriendinnen en een lekker stukje chocola en wat rosé mee en kom langs de kant zitten om te supporteren. Het belooft een heerlijk middagje te worden... We spelen ON4 - Opende2 om 12.30u, Coendersborg, tot zo!