Mooi dat het leuk was, bij mij was het namelijk niet zo leuk.

Wie gaat er vanavond mee zwemmen? 21.15 onder de Saffier. Tot vanavond.

Ja ik heb wel zin om morgen mee te gaan bommen! goed idee!!
Hoe laat? 18u toch?

Steef schreef: Met Meerdink en Slijngaard erbij gaat het helemaal goed komen. De kaarten voor de wedstrijd van komende vrijdag waren binnen een paar minuten uitverkocht. Overigens: de wedstrijd zal ook op RTL7 uitgezonden worden.

Haha, ik ben erbij. Wordt harstikke mooi! :D

het was idd tof! en dat slalommen wil ik ook nog wel een keer doen idd ;)

morgen ga ik circuiten, ook altijd leuk :) hopelijk kan ik dan nog lopen want ik voel mn spieren al ...

ik zal voor de volgende keer wel even kijken of ik pionnetjes kan fixen. Ik ben nu al benieuwd naar de video. volgende dispuutavond gaan we dus de training analyseren op de beamert

hmm,

Beste Mark,

Uiteraard is het mogelijk een wedstrijd te bezoeken. Het is helaas niet
mogelijk om de spelers na afloop te ontmoeten.

Het is wel een erg leuk initiatief en ik wil jullie als tip geven om bij
de wedstrijd op 20 april tegen de graafschap te komen. Aangezien wij een
nieuw stadion gaan bouwen, zullen we bij die wedstrijd waarschijnlijk
afscheid nemen van het oude stadion. Dat zal dus een speciale wedstrijd
worden. Deze wedstrijd is nog niet in de verkoop, maar voor wanneer dat
wel het geval is zal het zeker een aanrader zijn om naar toe te gaan.

Met vriendelijke groet,
namens FC Zwolle

Trudy van der Veen
tel: 038-4534948
fax: 038-4539383
fczwolle.nl

Hee wat jammer! Kunnen we anders niet iets regelen met FCGroningen doordeweeks ofzo? Tijdens een training, of na een training, of misschien ervoor??

ah shit!

we kunnen dan ook een keer naar een training gaan, dan kun je die spelers toch ook wel een beeje spreken??

Ik vond het ook leuk vanochtend! Christianne, kreeg je je schoenen nog aan?? Dat was dus de aftrap v oor de blessures... ben wel benieuwd of we nu elke week een afvaller krijgen :S dat moeten we nl niet hebben natuurlijk

En een trainingsanalyse... ben benieuwd, kost nog meer tijd dan die hele training wsl, al die foute ballen ;)

misschien stuur ik die mail ook nog wel even naar groningen, je weet nooit wat ze zeggen

idd gewoon proberen, anders gaan we voor een training ff de fans uithangen ofzo ;)

en ben idd wel benieuwt naar die film... :? ;)

Die stomme Trudy is gewoon jaloers..is vast de kantinemevrouw met post beanwoorden als bijbaan.
Dat analyseren zie ik ook niet zo zitten...moeten we daar niet eerst nog ietsje beter voor zijn?:) Nu blijf je vast aan het analyseren.

Haha. jammerjammer!! ik vond het wel tof vanmorgen iig!
Christianne hoe gaat het met je teen? niet gebroken mag ik hopen? met mijn been gaat het wel goed, slechts een kleine bult...:)

Jessica, je moet wel winnen tegen FC Woningen

*Christianne*

Wat een heerlijk uurtje! Het tweede uurtje was wat minder. ;)
Ik strompel als een oud omaatje, maar gelukkig kan ik er nog hard om lachen. Gelukkig maar dat het bij jou meevalt Klarien!

Henri en Mark, bedankt!

oi oi oi... de 1e geblesseerde al, wat was t nou? gebroken? gekneusd?

Ik heb me ook prima vermaakt vanochtend, en ik moet zeggen ik zie potentie. Ik ben er wel voor om volgende week weer een ochtendje te zaalvoetballen. Dan doe ik zelf ook echt meee en voorkom ik presentaties...

En dan lekker de hele tijd persoonlijke duels op gaan zoeken zeker. Ouwe snoepmachine.

Haha, prachtig Henri! Ben blij dat jij er nog wel potentie in ziet. Heb echt genoten van gisteren trouwens! Dat oefenen met schieten op doel, mogen we wat mij betreft vaker doen. Ik heb nogsteeds moeite de bal te raken vanuit een voorzet. En waarom hoorde ik aan het eind pas dat in de zaal de buitenspelregel niet geldt?
Heb trouwens ook enorme spierpijn in mn bovenbenen en kuiten. Goeie zaak.
Hee Riekje, waar was jij eigenlijk??

Wanneer willen jullie weer? Tot nu toe kunnen we op de volgende tijdstippen nog futsal-zalen reserveren, maar dat zal niet heel lang meer duren. Als nu ff zoveel mogelijk mensen reageren wanneer ze kunnen. Laten Mark en Henri dan maar een moment prikken waarop zij in elk geval kunnen:

Maandag 5 feb van 08.00-11.00
Dinsdag 6 feb van 08.00-13.00
Woensdag 7 feb van 08.00-14.00
Donderdag 8 feb van 08.00-12.00

Iemand nog zin om ff een keer hard te lopen? Hardlopen dus, niet te hard lopen :wink:

Bij de training van FC Groningen kan je altijd komen kijken. Meestal beginnen ze rond 10.30 uur met een conditietraining van een uurtje. Daarna gaan ze weer terug naar de euroborg voor de lunch. Tegen 14 uur zijn ze weer op het trainingsveld voor de partijvormen.
Vooraf en achteraf de trainingssessies lopen ze van de euroborg naar het trainingsveld. Dat is 5 tot 10 minuten. Alle tijd dus voor een leuk gesprek met je favoriete speler.

Op www.fcgroningen.nl kan je zien wanneer en hoe laat ze trainen. Vandaag zouden ze om 10 uur beginnen. Maar ze kwamen pas om 10.20 uur aandruppelen.

Ik heb volgende week vakantie, dus ik kan al die data wel.