*Christianne*
snoep hondje hond schreef: welzalig de vrouw die PSV een warm hart toedraagt. zij is een en al wijsheid, zelfs onder dwazen wordt zij erkend.

:engel2: Bedankt Bart! Na de nederlaag kan ik wel een duwtje in mn rug gebruiken.

Dit topic is wel snel door te spitten, denken jullie nou echt dat ik die megalange clubliederen ga lezen?
Mark, wat een prachtige brief! Ik ben dan ook zeker van de partij! Wel jammer dat het Zwolle is...

Komend weekend wordt het hard tegen hard, dus ik verwacht vuurwerk op dit topic in de aanloop en afloop van de wedstrijd.

De Klassieker: Ajax-Feyenoord
De topper: PSV-AZ
De derby van het hoge noorden: Groningen- Heerenveen
De derby: Vitesse-NEC

Uiteraard zijn de topwedstrijden belangrijk, maar voor de echte fans is een derby bijna belangrijker dan de eindklassering. Je maakt het seizoen goed met het winnen van de wedstrijd tegen je buren.

Sterker nog: wanneer Groningen wint van H#erenveen (maak ik alweer een typefout) maakt het me niet uit of we de play-offs halen. Zoals ik eerder tegen anderen heb gezegd: alleen familieomstandigheden zouden mij beletten om naar de wedstrijd te gaan...

kun je daar (Groningen-Heerenveen) een beetje makkelijk kaarten voor krijgen? Of is zoiets al 3 jaar van te voren uitverkocht? Anders is die wedstrijd ook nog wel leuk om heen te gaan.
En wat is derby eigenlijk een raar woord.

uitverkocht..

Steef schreef: Sterker nog: wanneer Groningen wint van H#erenveen (maak ik alweer een typefout) maakt het me niet uit of we de play-offs halen.

Daar zou ik maar niet teveel van uitgaan Steef, Heerenveen is de laatste tijd lekker op dreef en daarnaast is de smaakmaker van fc Groningen, Suarez, geschorst voor deze wedstrijd 8)
wil je je kaartje nog kwijt?

Henri L schreef: De Klassieker: Ajax-Feyenoord De topper: PSV-AZ De derby van het hoge noorden: Groningen- Heerenveen De derby: Vitesse-NEC

Je bent de grootste topper van dit weekend vergeten Henri: Oranje Nassau 4 - Opende 2! Kom allemaal kijken om 12.30u op Sportpark Coendersborg...

Markie schreef: haha ja leuk maar dan wel naar de tentamens, kost veel te veel tijd zo'n promo filmpje. ps Hannah neem je camera even mee woensdag

walgelijk

hehe jurrian jij als ras-echte boeren dalfsenaar moet toch wel iets gewend zijn..

Steef schreef: Sterker nog: wanneer Groningen wint van H#erenveen (maak ik alweer een typefout) maakt het me niet uit of we de play-offs halen. Zoals ik eerder tegen anderen heb gezegd: alleen familieomstandigheden zouden mij beletten om naar de wedstrijd te gaan...

Steef, ik smeek je, regel een kaartje voor mij. Dat kan je toch wel regelen met die schitterende connecties van je. Ik ben zelfs bereid in het vak van de Z-siders te aan staan en FC Groningen te gaan aanmoedigen. Misschien zie ik dan nog een paar kameraden van V.V. Groningen zelfs terug. Ja, ik ben bereid mijn Friese aard te verloochenen voor een kaartje.

En Henri, waarom zei je 'uitverkocht...' met van die puntjes erachter? Is het zo'n rare optie? Of is dat gewoon je antwoord?

En ik neem morgen dus wel ff twee bandjes voor JPs camera mee. Mn eigen cam hoeft dus niet mee? En wie gaat er filmen? En regelt er ook iemand muziek? Lijkt me wel relaxt VOMmen...

Prachtig mailtje trouwens, Mark! Daar kunnen ze geen nee tegen zeggen!

Hannah schreef: En Henri, waarom zei je 'uitverkocht...' met van die puntjes erachter? Is het zo'n rare optie? Of is dat gewoon je antwoord? En ik neem morgen dus wel ff twee bandjes voor JPs camera mee. Mn eigen cam hoeft dus niet mee? En wie gaat er filmen? En regelt er ook iemand muziek? Lijkt me wel relaxt VOMmen... Prachtig mailtje trouwens, Mark! Daar kunnen ze geen nee tegen zeggen!

nee, het is geen rare optie hoor, maar ik zet altijd overal puntjes achter. wedstrijden van Groningen zijn wel te bezoeken, maar dan moeten we vroeg kaarten regelen.

Is niet waar Henri, sowieso zijn alle seizoenkaarten uitverkocht en heb je voor de paar honderd kaarten die dan overblijven een clubcard nodig. En er zijn bijna geen wedstrijden meer die niet op zondag zijn...
En Jongsma, jij moet sowieso je afkomst maar eens verloochenen, wie weet klim je dan wel iets op de maatschappelijke ladder.

Koos L schreef: Is niet waar Henri, sowieso zijn alle seizoenkaarten uitverkocht en heb je voor de paar honderd kaarten die dan overblijven een clubcard nodig. En er zijn bijna geen wedstrijden meer die niet op zondag zijn... En Jongsma, jij moet sowieso je afkomst maar eens verloochenen, wie weet klim je dan wel iets op de maatschappelijke ladder.

wat is er dan niet waar van wat ik zeg?

Vergeet het niet: morgen 10:00 in de zaal, kom op tijd!

Helaas zit ik nog steeds midden in de tentamens dus ik ben er helaas niet bij...

Ik droom nu al elke nacht over pionnetjes, kantelen, buitenspel en dat soort dingen. Dat wordt leuk morgen!
Enne heeft er al iemand uit Zwolle gereageerd?

Met Meerdink en Slijngaard erbij gaat het helemaal goed komen. De kaarten voor de wedstrijd van komende vrijdag waren binnen een paar minuten uitverkocht. Overigens: de wedstrijd zal ook op RTL7 uitgezonden worden.

Meeen, wat was dat leuk! Ik heb me prima vermaakt! Vooral dat ene laatste doelpunt :wink: Wiew! Wanneer kan iedereen volgende week?

Twas supertof ja! volgende keer trek ik alleen wat betere schoenen aan, hopelijk hoef ik dan niet meer zo over het veld te strompelen aan het eind..
hoe is het trouwens met Christianne afgelopen? staat die rolstoel nog op de video? :D

Christianne heeft nog een poos in het 'karretje' gezeten, en de rolstoel staat idd op video. Die EHBO mensen keken wel wat vreemd, maar goed. Wie krijgt er volgende keer een blessure? Gewoon elke keer 1 iemand afgevoerd in die rolstoel.
Maar het was leuk, al viel het tegen dat we niks met pionnen en slalommen hoefden te doen. Of zit dat pas later in het trainingsschema?
Ik kan maandag ofzo wel weer.
Gaat er morgen nog iemand bommen?