Aaah Riekje! Je kwelt me! Ik proef gewoon de sfeer uit de Kuip weer! Maar nu:

Al vroeg staan wij op ons plekkie
Bij de Luiten, achter het doel
Dat is ons supportersstekkie
Daar krijg je de kriebels, dat fijn gevoel
Olé, olé, klinkt er spontaan
Ons RBC zal nooit verloren gaan

En oja, zo'n wedstrijd van Zwolle lijkt me dikke prima!

snoep hondje hond schreef: welzalig de vrouw die PSV een warm hart toedraagt. zij is een en al wijsheid, zelfs onder dwazen wordt zij erkend.

Ik weet wel dat Ajax zo'n mooi logo heeft, maar om die nou te gebruiken voor Psv-doeleinden...tsss

Misschien is dit iets voor jou?

Hannah schreef: Aaah Riekje! Je kwelt me! Ik proef gewoon de sfeer uit de Kuip weer!

Het begint er op te lijken dat ik al een eerste zieltje heb gewonnen voor de mooiste club van Nederland :D

Wie volgt?

hahaha grapjas

Henri L schreef: Heel misschien kan ik nog iets extra's regelen omdat ik een van de spelers van Zwolle van vroeger ken, maar dat zal ik eerst is uitzoeken.

Waar 2x samen trainen met Tjeerd al niet goed voor is :lol:

2x? grapjas,een seizoen lang, maakt verder niet uit, kan het altijd proberen. Bovendien heeft Mark al een mooi mailtje richting Zwolle gedaan, waarin de mannelijke hormonen van de zwolle-selectie geen nee tegen kan zeggen.

ik kreeg net een mail terug, ze vroegen of we ook een dispuutsfoto konden opsturen

Woensdag 10u Dispuutsfoto :wink:
Hoe gaat iedereen erop? sokken, voetbalbroekje... Verder hebben we eigenlijk nog geen gezamenlijke kleding he :wink: :biggrin: Hahaha...

Ja prima, die foto. Ik heb mn broekje en sokken dan aan! We kunnen ook een kleur afspreken voor erboven. Wit? En Mark, wat heb je precies in dat mailtje gezet? En vroegen ze serieus om een foto? Wie zijn 'ze' eigenlijk?

Ik vind zwart ook wel mooi, of donkerblauw :wink:

mailtje van mark schreef: Geachte heer/mevrouw, Wij zijn een studentenvereniging uit Groningen (de GSV zie ook: www.gsvnet.nl ) en hebben korte tijd geleden een dispuut opgericht om vrouwen kennis te laten maken met voetbal. Tot nog toe loopt dit erg goed en we hebben het plan opgevat om binnenkort ook een keer een betaald-voetbal wedstrijd te bezoeken. Aangezien een groot deel van de studenten oorspronkelijk uit de omgeving van Zwolle komt leek het ons leuk een bezoek te brengen aan een wedstrijd van FC Zwolle. Om het enthousiasme wat binnen ons dispuut ontstaan is nog verder aan te wakkeren zou het ontzettend leuk zijn als we na de wedstrijd nog een soort van meet en greet met (een deel van) de selectie van FC Zwolle zouden kunnen krijgen. We begrijpen uiteraard dat dit soort verzoeken talloze malen voorbij zullen komen maar hopen dat u in dit geval een uitzondering kan maken. Daarnaast is dit met het oog op de heersende plannen voor een vrouwenvoetbal-eredivisie voor FC Zwolle natuurlijk ook een mooie manier om te laten zien dat u als club aandacht besteed aan deze nieuwe ontwikkelingen. Qua praktische zaken: ons dispuut bestaat uit 20 vrouwen (van 18-22 jaar) en 2 dispuutleiders. Over het algemeen zijn er altijd wel een aantal die niet kunnen dus ik schat dat we in totaal met 18 mensen zullen zijn. In verband met de geldigheid van de OV zouden we het liefst een wedstrijd op vrijdagavond bezoeken. We zaten zelf te denken aan de wedstrijd tegen Helmond Sport op 9 februari of tegen Stormvogels Telstar op 23 februari. We hopen dat u mogelijkheden ziet om aan dit verzoek tegemoet te komen. Wanneer u meer wilt weten kunt u mij altijd bellen op nummer 0653283883 en mailen naar J.M.Kruidhof@student.rug.nl Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Mark Kruidhof Dispuutleider Vrouwen Voetbal Dispuut 2007 GSV te Groningen

haha tof! :D

En wie wonnen er gister ook?? Ja Twente! Rensie je moet iets harder supporteren want Twente won met 3-1 van jouw cluppie.

Er is er maar 1.

Misschien heeft Twente ook wel een mooi volkslied

ja hoor, ik heb 'm al gevonden. Ze spiegelen zich zelfs aan Amsterdam, Utrecht en Deventer maar nee, nérgens zo'n fijne club als in Twente :)
Wat een bescheidenheid die Tukkers. Let vooral op de zin: Al is het resultaat niet altijd even positief... Dat waren vast oude tijden, want tegenwoordig.... er is maar 1!

FC Twente ay ay ay

Refrein: FC Twente ay ay ay, is de club van 1 uit 100
FC Twente ay ay ay, wordt door iedereen bewonderd
Elke wedstrijd die spelen is ons even lief
al is het resultaat niet altijd even positief
FC Twente ay ay ay, is voor ons de kampioen

In Amsterdam daar is de nachtwacht, dat is exclusief
En Utrecht heeft z'n jaarbeurshallen, ook niet primitief
In Deventer daar gaat men trots op koek uit eigen stad
Maar nergens heeft men ooit zo'n fijne voetbalclub gehad!

Ik zâh bes nog wel een keâhtje net as vroegâh, in Moerwèk wille waune
Na ut eite een pagtètje foebel in de tùin, de âhwers langs de lèn
En in deicembâh met de heile buâht op jach, om kegstbaume te râhse
Op âhdjaarsavond fikkie stauke, vooral die âhtaubande raukte fèn
Ik zâh bes nog wel een keâhtje met die âhwe naah ADAU wille kèke
In ut Zùiderrepagk, de lange zè,
een warreme wogs, suppogters om je hein
Lekkâh kankere op Theau van dâh Burgh, en die lange van Viane
want bè elke lage bal dan dauk die èkel dr steivas auvâhhein

Oh, oh, De Haag, mauie stad achtâh de dùine
De Schildegswèk, De Lange Paute, en ut Plèn
Oh, oh, De Haag, ik zâh met niemand wille rùile
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn

Ik zâh bes nog wel een keâhtje net as vroegâh een nachie wille stappe
Op me Puch een wèfie hale en daarna danse in de Marathon
En na aflaup opput Rèswèkse Plèn een harinkie gaan happe
De dag daarna een katâh dus naah Scheiveninge lekkâh bakke in de zon

Oh, oh, De Haag, mauie stad achtâh de dùine
De Schildegswèk, De Lange Paute, en ut Plèn
Oh, oh, De Haag, ik zâh met niemand wille rùile
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn

Ik zâh bes nog wel een keâhtje ..........ach, wat leg ik toch te draume
Want De Haag is doâh de jare zau verandâhd, voâh mèn toch veils te vlug
Dat Nieuw Babylon, moes dat r trâhwes ègelijk nâh wel zau naudag kaume
Zau komp die Auievaah op de Vèveberg dus nevâh nauit meh trug, he

Oh, oh, De Haag, mauie stad achtâh de dùine
De Schildegswèk, De Lange Paute, en ut Plèn
Oh, oh, De Haag, ik zâh met niemand wille rùile
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn
meitein gaan hùile, as ik gein Hageneis zâh zèn

Ohoh DenHaag...

Mijn superboeren doen het vet goed! Volgend jaar promovendus...!

Woensdag ben ik er niet bij, uitgerekend die twee uren heb ik een mondeling.

aaah wat jammers nou!
spreken we nog een kleur shirt af?? heb iig al blauwe sokken :D

Ik vind een zwart shirt wel mooi :wink:
Misschien kunnen we beter nog een promofilmpje maken om naar hen te sturen :wink: :wink:

haha ja leuk maar dan wel naar de tentamens, kost veel te veel tijd zo'n promo filmpje. ps Hannah neem je camera even mee woensdag

TuttieRuthie

Zo, gaat goed hier op dit topic!

Ff een update van mij:
Vitesse heeft afgelopen zondag 0-0 gespeeld tegen Willem II (ik wou je niet te hard aanpakken keet). Danko Lazovic is de topscorer met 15 goals en we staan 9e!
Morgen om 10.30 trainen ze in Papendal (voor de liefhebsters) en zondag gaan we NEC even flink aanpakken! NEC staat 10e dus dat wordt een bloedstollende wedstrijd! O ja, we hebben niet zoveel geld meer volgens mij...

Markie schreef: haha ja leuk maar dan wel naar de tentamens, kost veel te veel tijd zo'n promo filmpje. ps Hannah neem je camera even mee woensdag

Ik mocht de camera van JP lenen, dus dat is niet nodig, maar neem wel ff een bandje mee als het kan.
Het bandje van ons promofilmpje ligt hier ook, alleen zonder doosje.