Ik ben nu, onder andere, Hollywood van Charles Bukowski aan het lezen. Erg vermakelijk boek.

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Kapitein Luv

Ik ben nu 'Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont' van Jack Simons aan het lezen. Je verwacht iets, maar dat is het niet. Aanrader.

de Mole schreef:

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Is dat de moeite waard? Ik heb nog een boekenbon en zit erover te denken om m daaraan te spenderen.

Kapitein Luv

Ik heb nog een half aangevreten tosti onder de bank liggen, is dat de moeite waard? Ik heb namelijk nog 20 euro op mijn bankrekening staan.

Grietje_Eva

Dijkio schreef:

de Mole schreef:

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Is dat de moeite waard? Ik heb nog een boekenbon en zit erover te denken om m daaraan te spenderen.

Je mag 'em ook van mij lenen, naar mijn mening is het zeker de moeite waard om te lezen maar niet een boek dat je per se zelf moet aanschaffen. Kan je trouwens alsnog doen als je na het lezen van mening bent dat het wel je boekenbon waard is.

Dijkio schreef:

de Mole schreef:

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Is dat de moeite waard? Ik heb nog een boekenbon en zit erover te denken om m daaraan te spenderen.

Die heb ik gelezen voor mn boekenlijst. Op de vraag van meneer Bos of het literatuur was, heb ik ontkennend geantwoord. Boek zou over 10 jaar niet meer gelezen worden. We zitten ondertussen op de helft, dus wie weet...
maar verder beetje wat Eva zegt. Zou ik niet per se 20 eu voor neer leggen

Ik lees 'Lolita'. Daar heb ik bij de Mammamini maar 50 cent voor moeten neerleggen, terwijl het echt een vet goed boek is.

Vandekamp schreef:

Dijkio schreef:

de Mole schreef:

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Is dat de moeite waard? Ik heb nog een boekenbon en zit erover te denken om m daaraan te spenderen.

Die heb ik gelezen voor mn boekenlijst. Op de vraag van meneer Bos of het literatuur was, heb ik ontkennend geantwoord. Boek zou over 10 jaar niet meer gelezen worden. We zitten ondertussen op de helft, dus wie weet...
maar verder beetje wat Eva zegt. Zou ik niet per se 20 eu voor neer leggen

Hij was 12,50. En hij is het lezen iig wel waard ja. Mooi (overdreven) beeld wordt er geschetst van een GerGem familie. Aanschaf moet je zelf maar bepalen.

Grietje_Eva

de Mole schreef:

Vandekamp schreef:

Dijkio schreef:

de Mole schreef:

Ik lees nu Dorsvloer vol confetti van Franca Treur.

Is dat de moeite waard? Ik heb nog een boekenbon en zit erover te denken om m daaraan te spenderen.

Die heb ik gelezen voor mn boekenlijst. Op de vraag van meneer Bos of het literatuur was, heb ik ontkennend geantwoord. Boek zou over 10 jaar niet meer gelezen worden. We zitten ondertussen op de helft, dus wie weet...
maar verder beetje wat Eva zegt. Zou ik niet per se 20 eu voor neer leggen

Hij was 12,50. En hij is het lezen iig wel waard ja. Mooi (overdreven) beeld wordt er geschetst van een GerGem familie. Aanschaf moet je zelf maar bepalen.

Zal ik 'em meenemen uit Arnhem?

Graag! Al denk ik dat het overdreven beeld meevalt. Franca Treur is immers zelf een telg uit de csfr hoek.

Grietje_Eva

Dijkio schreef:

Graag! Al denk ik dat het overdreven beeld meevalt. Franca Treur is immers zelf een telg uit de csfr hoek.

Dat wordt volgende week dan, want ik denk niet dat ik voor het weekend nog naar huis ga. Maar ik schrijf het op!

Dijkio schreef:

Graag! Al denk ik dat het overdreven beeld meevalt. Franca Treur is immers zelf een telg uit de csfr hoek.

Dat klopt. Maar op refoweb.nl lees ik dat het toch niet allemaal klopt. En dat zijn toch de mensen die het nu heden ten dage meemaken.

de Mole schreef:

Dat klopt. Maar op refoweb.nl lees ik dat het toch niet allemaal klopt. En dat zijn toch de mensen die het nu heden ten dage meemaken.

Dat zou je niet moeten verbazen dat ze dat op refoweb zeggen. Kwestie van perspectief dunkt me.

Tijd om dit topic leven in te blazen.

Ik ben opzoek naar Engelstalige literaire pareltjes. Wie heeft onlangs een Engelstalig boek gelezen dat aan te raden valt?

martijngaasbeek

Alle boeken van Lee Child in the Jack Reacher categorie.

Until its Over van Nicci French.
Echt heel cool :D

Alaberto schreef:

Tijd om dit topic leven in te blazen.

Ik ben opzoek naar Engelstalige literaire pareltjes. Wie heeft onlangs een Engelstalig boek gelezen dat aan te raden valt?

Seveneves van Neal Stephenson!

Ik lees zelf nu de Liveship-serie van Robin Hobb. Supervet, wel echt heel erg fantasy.

Hee, wat een leuk topic!
Ik heb net De Kleurloze Tsukuru Tazaki en zijn Pelgrimsjaren van Haruki Murakami uit. Aanrader!

Joashakvoort

In Europa! Als slaapmiddel