Leuk dat je Vaslav aan het lezen bent! Die heb ik deze zomer ook gelezen. Supermooi boek!

Heb ook net 'Mystiek lichaam' van Frans Kellendonk, 'Uitvreter, dichtertje, titaantjes' (verhalen) van Nescio, 'Joe Speedboot' van Tommy Wierenga en 'De verdronkene' van Margriet de Moor uit. De eerste twee zijn mooi, maar niet heel toegankelijk. 'Joe Speedboot' vond ik ook goed, maar die heeft iedereen vast al gelezen. 'De verdronkene' kan ik iedereen aanraden. Gaat over de watersnoodramp van 1953.

Nu bezig in 'De asielzoeker' van Arnon Grunberg.

Koning Drietand

Ik ben bezig in 'In de naam van Henk de Roos' van Umberto Eco. Best pittig boekje, geen aanrader om te lezen als je heel moe bent. Maar wel erg leuk om te lezen.

Ik lees nu 'The Fountainhead' van Ayn Rand en 'The Finkler Question' van Howard Jacobsen.

smeerkees schreef: Hey wat cool, lees jij David Gemmell? Awesome boeken heeft die kerel geschreven. Ik lees nu A Dance With Dragons van George R.R. Martin en ben net begonnen in Vaslav van Arthur Japin.

Hoe is Vaslav tot nu toe? Die wil ik ook wel lezen geloof ik.

Joashakvoort

ik heb net het boek imperium uitgelezen van robert harris, het gaat over het leven van de staatsman Cicero in de tijd vlak voor julius caesar. vooral voor mensen die latijn hebben gehad op het middelbare onderwijs is het een aanrader. wie ook maar geinteresseerd is kan het zo op komen halen, dan ben ik er weer vanaf. maar nu ben ik dus boekloos heeft iemand een goede tip, waarvan je denkt dit is een echt WAUWboek! dan hoor ik het graag, veel leesplezier iedereen.

Donald Duck, week 48.

Joas waar gaat dat boek over? Klinkt opzich wel interessant na mijn colleges over Romeins recht.

Koning Drietand
Joas schreef: ik heb net het boek imperium uitgelezen van robert harris, het gaat over het leven van de staatsman Cicero in de tijd vlak voor julius caesar. vooral voor mensen die latijn hebben gehad op het middelbare onderwijs is het een aanrader. wie ook maar geinteresseerd is kan het zo op komen halen, dan ben ik er weer vanaf. maar nu ben ik dus boekloos heeft iemand een goede tip, waarvan je denkt dit is een echt WAUWboek! dan hoor ik het graag, veel leesplezier iedereen.

Mijn naam is asjer lev van Chaim Potok, mooiste boek ooit.

Joashakvoort

aah maurice, het gaat over cicero de beste advocaat van zijn tijd, het is een op grotendeels waarheid berrust verhaal over cicero's weg naar de top van de romeinse politiek, en wat betrefd mijn naam is asjer lev, bedankt voor de tip wie je ook bent? ik vind het al lastig genoeg om iedereen van de gsv te leren kennen bebruiken ze ook nog eens belachelijke bijnamen op het forum....

Ha, goeie. Koning Drietand is ook net lid af, dus niet te veel moeite meer in steken :P Frederik Boersema, voor de duidelijkheid. Vroeger kon je nog gewoon op de forumnaam klikken en dan zag je wie het was, maar ja, die website hè.

Is dit het boek wat jou tijdens jouw studententijd het meest heeft gevormd Frederik? en zoja, betekent dit dat amice Hakvoort dit boek binnen de kortste keren uit de GSV-bieb kan lenen?

Koning Drietand

Als het goed is ben jij elke week in de bieb en kun je ook elke week bekijken welk boek ik aan de GSV bieb heb geschonken. Helaas heb ik asjer lev aan de portier van mijn faculteit uitgeleend en kon ik hem niet schenken, als ik hem nog een keer tegenkom in een winkeltje schenk ik hem misschien nog alsnog een keer. Moet je gelezen hebben.

Aanrader: De hongerspelen, heb het boek al aan drie marikstosti's aangeraden en die vinden het allemaal een topboek.

robert8701 schreef: Aanrader: De hongerspelen, heb het boek al aan drie marikstosti's aangeraden en die vinden het allemaal een topboek.

jaaaaa

ik lees nu alle boeken van Raymond Feist, even fyi

haha dan maar externe topics of niet Laura

Deze zomer 'The Secret History' van Donna Tartt gelezen, moet ook iedereen doen. Topboek.

Thereza schreef: Deze zomer 'The Secret History' van Donna Tartt gelezen, moet ook iedereen doen. Topboek.

QFT

The Hitchhiker's guide to the galaxy van Douglas Adams. Deel 1 van de vijfdelige trilogie

Manon ten Have

'alleen op de wereld' gelezen.

'De schaduw van de wind' lees ik nu al enkele maanden lang, met pauzes van enkele maanden. Aanrader!