Die Veldhuis is een blijvertje.

Huiskamervraagje doen? Zonder hulpmiddelen, komt-ie: Hoe heet het dorp waar GTST zich afspeelt?

Gerard schreef: Verder nog nieuws over Sil, maar ik verklap niet alles... sorry voor de mensen die niet alles alvast wilden weten

Ja Sil schijnt opeens het buitenechtelijke kind te zijn van Milan en niet van zijn vader Robbert...

Koos schreef: Hoe heet het dorp waar GTST zich afspeelt?
Meerdijk, effe wat moeilijker kom op he...

Hoe heet de broer van Ludo en Stefano?

K%S schreef: Huiskamervraagje doen? Zonder hulpmiddelen, komt-ie: Hoe heet het dorp waar GTST zich afspeelt?

haha, zeker TMF gekeken gisteravond? Ik heb alleen wel het antwoord gemist helaas...

ARD schreef: Hoe heet de broer van Ludo en Stefano?

Markus ook een held trouwens
Hij heeft Roxy (zus van David Coulthard) nog mooi te pakken genomen... Waar is die vent gebleven eigenlijk?

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Rick en Anita en Bowien helemaal weg zijn, die waren ook wel lachen!!

oh..ik heb trouwens nog ff een vraagje, zijn er hier ook echte fans die al een paar jaar GTST volgen? dan kunnen jullie even bevestigen (om Koos en gerard en de rest van mijn BK te overtuigen) dat Morris al best wel lang in GTST zit en tussendoor weg is geweest in zuid-afrika, maar vooral...en DAT is het belangrijkste, dat voor zijn vertrek een ander iemand zijn personage speelde!! :?: :!:

Liesje schreef: oh..ik heb trouwens nog ff een vraagje, zijn er hier ook echte fans die al een paar jaar GTST volgen? dan kunnen jullie even bevestigen (om Koos en gerard en de rest van mijn BK te overtuigen) dat Morris al best wel lang in GTST zit en tussendoor weg is geweest in zuid-afrika, maar vooral...en DAT is het belangrijkste, dat voor zijn vertrek een ander iemand zijn personage speelde!! :?: :!:

dat klopt, die 'oude' morris was laatst nog op tv zelfs (lieten ze een stukje gtst zien van paar jaar terug) DUS!!

Maak dat de kat wijs, Liesbethje en Minksie. Neem een ander in de maling. Pure nonsens!

Markus was inderdaad een toffe vent; hij mag terug van mij... En Roxy Coulthard was ook wel lachen, beetje Ludo blind maken en zo.

[quote="minkcie"][..]

dat klopt, die 'oude' morris was laatst nog op tv zelfs (lieten ze een stukje gtst zien van paar jaar terug) DUS!![/quote]

Oké dan, dit moet wel genoeg bewijsmateriaal zijn hè?! Koos?!!

Liesbeth, je hebt gelijk hoor! Morris werd voordat hij naar Zuid-Afrika vertrok gespeeld door . Sinds hij teruggekeerd is in Meerdijk wordt hij vertolkt door (idd, familie van...).

Rossatron schreef: Liesbeth, je hebt gelijk hoor! Morris werd voordat hij naar Zuid-Afrika vertrok gespeeld door . Sinds hij teruggekeerd is in Meerdijk wordt hij vertolkt door (idd, familie van...).

oke, ik denk dat Koos nu sowieso wel overtuigd is!! :lol:

Liesje schreef: oke, ik denk dat Koos nu sowieso wel overtuigd is!! :lol:

Anders heb ik voor niets gezondigd tegen de topic-titel: om mijzelf nu echt een fan te noemen... Vroeger wel, maar dat is lang geleden.

Oeeeeee Intriges alom weer in de afgelopen aflevering.

Citaat van de dag is deze keer afkomstig van "de Nek" (Bar):
Als Jef naar bed wil gaan: " verras me......."

Heerlijk toch die diepzinnige teksten.

Wat gebeurde er verder? Ik moest werken.... is Bar verrast????

Rossatron schreef: Liesbeth, je hebt gelijk hoor! Morris werd voordat hij naar Zuid-Afrika vertrok gespeeld door . Sinds hij teruggekeerd is in Meerdijk wordt hij vertolkt door (idd, familie van...).

ja, ik weet het ook nog, valt me van je tegen Koos,
en die Patrick was echt stukken leuker dan Geert, helaas. maar hoe was het gisteren, ik ben nu ook aangestoken door de bk van Koos...

Als Gerard en Rolf het geloven geloof ik het ook... (Ik kijk GTST nog niet zo lang dus hoe kon ik het überhaupt weten...)

In het Spectrum (de krant van Meerdijk) stond gister trouwens dat Ludo niet de vader van Stefano is: zaken gaan voor familie... Dikke rel dus, de cliffhanger was dat Ludo en Stefano liggen te vechten.

Sabine schreef: Wat gebeurde er verder? Ik moest werken.... is Bar verrast????

Helaas, in de volgende scene van 'Bar' zag je haar alweer aan de deur staan bij zoonlief Morris (die al een aantal jaren in GTST speelt)

Wat mij trouwens opvalt: Als je dit topic leest weet je echt helemaal niet meer wat waar en niet waar is. Eigenlijk is de soap op dit topic veel leuker. Of niet. Al die ideeen. Kunnen we hier niet een eigen soap gaan schrijven? Met elke dag een spannende cliffhanger...

K%S schreef: Dikke rel dus, de cliffhanger was dat Ludo en Stefano liggen te vechten.

Sterker nog, ik geloof dat Ludo vermoord is door Stefano... :cry: