Charlie heeft haar oog ook een beetje op iemand laten vallen (die broer van sjors), ben benieuwd of het een vervolg heeft..
Verder vind ik het best sneu voor Florien, ik hoop dat het goed afloopt.

Ja, Jack idd. Ik las op het echte GTST forum al dat er geruchten zijn dat ze Jack ook helemaal niet echt belde toen ze dat moest doen van Nick. Verder schijnt het dat Jack misschien degene is die Morris gefilmd heeft op zn kamer. En dat Morris daar later weer zo pissig over is dat hij de bruiloft van Bing en Sjors gaat verstoren..Hoe die mensen toch allemaal bij die ideeen komen op dat forum..

Ik hoop dat die Naud niet wer wat met wie-dan-ook krijgt; hij is echt onbetrouwbaar. Echt een raar ventje! En dat op zijn 15e/6e; dat komt nooit goed met die jongen.
O ja, waar halen hij en Fos al dat geld vandaan? Is me ontschoten, of het is nog niet bekend...

Dat heb ik ook niet meegekregen idd.

ze hebben geloof ik een handel in illegaal gekopieerde dvd's.

lachen, wat een pubers. Ik heb het alweer een tijdje niet gezien. Vanavond eten in de happie dus dan zal het er ook niet van komen helaas. Is het nog spannend?

Jaaaa! Waarschijnlijk is Sjors zwanger! Morgen leest ze de test af... Maar nu heeft Barbara aan de rechercheur het hele verhaal van Ludo opgebiecht. Bing en Sjors ontkennen het echter omdat Sjors niet alleen wil zijn als de baby komt en Bing in de gevangenis zit.

Charlie en Nick hebben Valentijn terug, maar wat is er met Lieve gebeurd? Weet iemand dat? Dat stuk heb ik net even gemist.

Morris ontmoette Nina in het bos en verklaarde haar de liefde. Ze was er even stil van en het leek erop alsof ze hem een kans wilde geven, maar thuisgekomen huilde ze uit bij Ludo en zei dat Morris haar vast had gepakt en gezoend had en dat het vreselijk was. Ludo: "Stil maar meisje, ik zorg ervoor dat het de laatste keer is dat hij je wat aandoet". Janine had Ludo gedreigd bij hem weg te gaan als hij Morris nog verder kapot zou maken (want hierdoor verliest Janine haar vriendin Barbara voorgoed) en aan het einde van de aflevering zei Janine: "Je weet wat ik gezegd heb. Ik ga weg." Ludo: "Als je nu gaat, kies je voorgoed partij voor die gestoorde gek (bedoeld wordt Morris). En dan hoef ik je ook nooit meer te zien hier!" Ik ben benieuwd!!! Ik hoop dat Janine voet bij stuk houdt en dat Ludo tot betere inzichten komt...

Fantastische aflevering gister!

ooooooooow jammer dat ik die gemist heb zeg!

Over Lieve; ik heb alleen gezien dat ze met Nick, Charlie en Jack op een dak staan tegenover Lieve die Valentijn dan nog heeft. Ze dreigt met het kind naar beneden te springen en Charlie praat op haar in. Je ziet dan nog allemaal politie aan komen rijden enzo. Daarna heb ik het ook niet meer gezien maar ik neem aan dat ze uiteindelijk het kind aan Charlie geeft en dat de politie Lieve oppakt...

Lieve geeft het kind aan Charlie. Dan loopt ze via de trap naar beneden. Nick ziet dan rode vlekjes in het halsje van Valentijn. Ze gaan naar het ziekenhuis. Na een nacht in erge spanning afwachten (schijnt hersenvliesontsteking te hebben) komt het goede nieuws. De baby is nu bij hen thuis. Ik weet niet hoe het met Lieve is afgelopen.

Maar er was heel veel politie in de buurt...lekker dan komt ze vast nog wel eens terug..

ik heb het liefst dat Lieve voor altijd uit de serie verdwijnt. Wat denken jullie: zal Nina nog wat met Morris krijgen?

Ik weet niet hoor, dat wordt dan wel z'n dood ben ik bang.

Vanavond ga ik het zien! Lekker met warm drankje op de bank. Op de achtergrond het geuid van regen die tegen het raam slaat. Heerlijk.

Zouden Charlie en Jack nog wat krijgen? Volgens mij vinden ze elkaar wel leuk! Alleen hoe moet dat dan met Nick en Valentijntje?

Nou Nick is in ieder geval wel bang dat Charlie en Jack wat krijgen..dus hij gaat er vast alles aan doen om ze uit elkaar te houden. En Anita vindt Jack vast eigenlijk toch nog wel leuk, zodat ze ruzie krijgt met Charlie.
Wat ziet Morris er de laatste tijd eng uit trouwens!

Ja heel eng. Maar ik ben hem wel een beetje zat moet ik zeggen. Tijd voor een nieuwe verhaallijn!

Anita zei tegen Charlie dat ze met Jack naar bed was geweest, maar dat ze eigenlijk gewoon Dennis terugwilde. Ze is toen naar Dennis gegaan en hij zoende haar vrijwel meteen toen ze binnen was. Eerst denk je: leuk! Het is weer goed! Maar dan zit je in de ub, denk je er nog eens over na en kom je tot de conclusie dat dit weer typisch GTST is en dat Anita nu niet meer tegen Dennis gaat zeggen dat ze met Jack naar bed is geweest, omdat ze het niet wil verpesten. zucht...
Maar Charlie is inderdaad behoorlijk verkikkerd op suikeroompje Jack, tot woede van Nick. Ik vind toch dat Charlie en Nick bij elkaar horen!

Ja, maar ik vind Nick eigenlijk niet zo leuk en Jack wel...En is al bekend of Sjors zwanger is?

Weet je hoe tof Nick is. Liever twee Nicks dan één Jack.
Sjors is niet zwanger en Bing en zij doen net of ze daar tevreden mee zijn.