Op kun je wel alles na- en vooruitlezen.

nina komt er volgens mij vanavond achter. Dat was in het laatste stukje (halve beeld), toen zei ze iets over 'papa'
Ik heb zo'n zin in vanavond!

Aaaaaaaaaah ik ook!

ghihihi... Te erg.

Nick heeft zich vast om laten bouwen tot Ludo, jaloerse vent!

Ja dat denk ik ook!!!

hmm dus Morris..? Vaag hoor. En ook lullig dat Nina dus de hele tijd heeft gelogen over haar 'dode' pappa. Ben benieuwd hoe t verder gaat..

Ik snap het niet helemaal, sinds wanneer weet Nina dat Ludo nog leeft? Sinds vorige week ofzo? Heeft Janine het haar verteld? of.... ???

Wat, heeft Morris het gedaan? en wist Nina dat haar pappie nog leefde? Boeiende aflevering die ik gemist heb..

om kwart over twaalf sabine!!
Morris heeft het weggedrukt ofzo?

Haha, ik ben in de ub...en wat heeft Morris weggedrukt?

de herinnering dat hij de kogels uit de tas van Bing heeft gehaald en in het pistool heeft gedaan. Overigens is Janine bij Ludo en verbaasd ze zich over de conditie van de gegijzelden.

Hoezo? Is die zo slecht dan?

ja
robbert is dood aan het gaan van een krasje aan zn been, en morris loopt te kolkhalzen en iedereen is vies

Mmm dat klinkt niet goed. Maar niemand heeft dus bekend?

Hmm, misschien is er uberhaupt niemand die het gedaan heeft. Ludo leeft immers nog. Morris heeft inderdaad de kogels uit Bings tas gehaald. Ik ben benieuwd of hij dat gaat zeggen tegen de rest. Toch denk ik niet dat hij het gedaan heeft. Er is vast nog iets met Barbara, Robbert en Sjors. Die zitten daar ook niet voor niets opgesloten. Ze komen er vast een voor een achter dat ze aan de poging tot moord hebben meegewerkt. Wel erg sneu voor Nina als Morris het gedaan heeft. Het zou eigenlijk bizar zijn. Je vermoord toch niet de vader van je vriendinnetje?

Maar ik denk niet dat er iets heel ergs gebeurt wanneer er op die rode knop wordt gedrukt. Als Janine zich nu al zorgen maakt over de toestand van de gevangenen...

Nee nog niet. Kweet niet of morris zo'n held is of hij nu op de knop gaat drukken. Hij zei dat hij dat wel zou doen als hij het gedaan had. (dat was voordat hij wist dat hij het gedaan had)

Maar hij hoeft het dus niet gedaan te hebben...Pff ingewikkeld zeg.

ik denk datie wordt geelectrocuteerd als hij op de rooie knop drukt!

haha, nou we zullen het gaan zien..of zouden ze dit ook nog een week ofzo volhouden? Tzal inderdaad uiteindelijk wel weer alle raarste toevalligheden bij elkaar zijn zodat t eigenlijk niet echt 1 iemand zn schuld is. Ofzo.