Hannah schreef: Maar dan zit je in de ub, denk je er nog eens over na

haha ik moet ineens denken aan een aflevering van die talkshow van Catherine Keyl, waarin een jongen verslaafd was (is) aan GTST en helemaal van slag was en misselijk toen Ludo 'dood' was... Pas op Hannah, straks eindig je ook nog zo :D

Koos L schreef: Weet je hoe tof Nick is. Liever twee Nicks dan één Jack. Sjors is niet zwanger en Bing en zij doen net of ze daar tevreden mee zijn.

Nee... Jack is veel toffer dan die overdreven Nick. Is al bekend of Bing de cel in moet?

Ik ben benieuwd, vanavond kan ik denk ik nog wel een stukkie zien!

doe je ff verslag? ik kan het niet zien helaas..

els b schreef:
Koos L schreef: Weet je hoe tof Nick is. Liever twee Nicks dan één Jack. Sjors is niet zwanger en Bing en zij doen net of ze daar tevreden mee zijn.

Nee... Jack is veel toffer dan die overdreven Nick. Is al bekend of Bing de cel in moet?

Jack is toch wel een beetje zielig vind ik. Nick is wat stoerder, maar misschien ook wel wat slechter. Maar ik val altijd een beetje voor de bad guy, net als in Kruistocht in Spijkerbroek.

Huh, waarom vind je Jack zielig dan? Wie heeft t gister nog gezien?

Nee ik bedoel niet zielig in de zin van dat ik medelijden met hem heb, maar zielig in de zin van triest. Dat hij een beetje met Anita ging zoenen zodat Dennis bij haar wegging en dat hij nu een beetje met Charlie loopt aan te pappen om Nick op de kast te jagen. Dat soort dingen. Ik heb het vrijdag ook gemist, maar ik ben maandag wel in voor de herhaling...

Nou die Anita en Charlie kunnen dacht ik nog best voor zichzelf opkomen. Als ze echt niet willen moeten ze dat meteen maar duidelijk maken. Ha! Jack is leuk en een stuk knapper ook dan dat kleine ventje Nick.. Nina heeft vrijdag Morris in zijn buik geschoten aaaaaaa!

Oohja!! Ze had dat pistool bij Ludo uit de kluis gepakt. Omdat Ludo Janine beloofd had niks meer met Morris te doen was Nina nogal pissig geworden, dus dan heeft ze zelf wraak genomen..ben erg benieuwd. Zouden ze (Morris en Nina) ooit nog wel bij elkaar komen?

Nou...als Morris het overleefd..het zag er heftig uit! Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk. De gemiddelde soapster overleefd zoiets wel.

Gelukkig zet ik de pc nu pas aan, want ik werd zojuist verrast door het schot. Jammer dat Ludo er zo snel bij was, want Nina's vingerafdruk zat op de trekker, ook al drukte Morris die zelf in. Maar wat zou er met Robbert gebeuren, die zojuist Ludo betrapte op het schoonmaken van de trekker? Zou er nog een kogel in dat pistool zitten?

Wie had dat ooit gedacht: Ludo die een trekker schoonmaakt... :wink:

aiaiai! Vanavond kan ik het niet zien, wie doet morgen verslag?

Shit, zat net in de bus dus heb nu ook de herhaling gemist. Wat is er precies verder gebeurd? Wilde Morris zichzelf ook dood hebben ofzo? En hoe heeft Nina hem gevonden, want hij zou toch naar een kliniek gaan had ie gezegd..

Ik heb het niet allemaal gezien maar Morris was gewoon nog thuis en daar is Nina naartoe gegaan. Of Morris zichzelf ook dood wilde hebben weet ik niet maar hij was natuurlijk wel behoorlijk aan het doordraaien.

Okee, het ging dus zo:
Morris zou weggaan naar de kliniek (de zwaluw?). Maar hij kwam terug om de foto van Nina en hem toch mee te nemen. Nina kwam net binnenlopen met het pistool van Ludo op zak. Ze zei dat ze hem dood wilde schieten. Na een paar minuten over en weer praten zei Morris: 'schiet me maar dood'. Nina kon het niet en ze zeiden dat ze nog van elkaar hielden. Ze zoenden en toen pakte Morris Nina's hand met het pistool erin. Hij richtte het op zijn buik en drukte Nina's vinger op de trekker, zodat het pistool afging. Nu ligt hij op de grond, maar ik denk dat hij het wel overleeft. Ludo kwam als eerste binnen en keek boos naar Nina die daar nog stond met het pistool in haar hand. De volgende keer zie je Ludo met een doekje het pistool schoonmaken en komt Robbert binnenstormen... Nick en Janine zijn ook onderweg.

Bedankt, nou snap ik het helemaal! Kijk je vanavond ook?

ik hoop dat er nu eindelijk een eind komt aan de verhaallijn van de moord op Ludo, ben het onderhand wel zat. Zeker die 'politeagent'!!

Haha, ja die rechercheur Aiden met zn accent is best vervelend. Maar een mooie aflevering vandaag zeg! Wanneer zou Nina gaan praten en vertellen hoe het echt zit? En die Nick moet ook eens ophouden met zeuren..over dat Charlie Valentijn meenam naar het ziekenhuis, wat moest ze anders?
Zijn Fos en Naud eigenlijk ook veroordeeld vorige week of niet?

Weet ik niet. Maar wat gebeurde er gisteren nou precies?

Is er straks om 11u een herhaling?