maar toch vaag, waarom wil ze nou dat Ludo zelf Morris gaat straffen? Om extra wraak te nemen of omdat ze de politie er niet bij wil hebben?
En ik vind Bing en Sjors maar irritant samen.

Wat is er gebeurd dan gisteren?

Morris heeft dus bekend. Hij wilde Ludo echt dood hebben omdat hij ''het leven van zoveel mensen kapot maakte'' oid. Barbara en Bing verdronken bijna in dat hok met water, maar het water daalde weer toen Morris bekende. Nina heeft alles gevolgd. Ze wil nu dus dat Ludo zelf Morris gaat straffen en niet de politie dr bij haalt. Janine wil wel dat de politie erbij gehaald wordt, dus een beetje een gezinscrisis.
Aan t einde zag je dat Morris vastgebonden op een bed lag en dat Ludo voor hem stond.
Verder wil Charlie Valentijn toch wel houden, maar Lieve probeert haar daar natuurlijk vanaf te praten.

Jaaaaaaaa en dat is gelukt! Lieve is er met Valentijntje vandoor terwijl Nick net is bevrijd door Jack.. dat wordt nog wat vanavond..

Serieus, is lieve er vandoor? Eigenlijk heet ze alexandra he... bizar.. ik heb gister maar tot de reclame gezien doordat ik daarna naar jou moest.

Ja, Lieve is er vandoor! Dat wordt dus nog een heel gesteggel om dat kind straks want Nick komt zo weer thuis..

oeioeioei, kwart over twaalf dan maar weer!

Jaja, niet voor mij. Ik ben weer eens in de UB..

Lukt het daar allemaal?

Jawel hoor, maar op de computerafdeling zijn nooit zoveel mensen om pauze mee te houden dus spam ik het gsvnet maar weer eens...

owww, misschien kun je een berichtje posten wie er zin heeft om pauze te houden.

Ja, maar dat lezen mensen op de 4e verdieping toch niet!

Nee oke... dat is waar misschien kun je de concierge vragen om via de intercom een oproepje te doen. Brunette zoekt pauzepartner

heeft iemand t nog gezien vorige week donderdag en vrijdag?

Ik heb het vrijdag wel gezien. Dennis en Anita kunnen het wer goed vinden, ben benieuwd voor hoe lang. Barbara heeft natuurlijk ruzie met Janine over de ontvoering waar Janine van af wist. En verder weet ik het ff niet meer. O ja, Rosa was gillend blij toen ze Ludo in levende lijve voor zich zag.

Vinden jullie het nog spannend? Ik heb het vorige week volgens mij 2 keer gezien ofzo maar ik vind dat gezeur over Morris, ontvoering, Ludo, Janine etc. niet heel erg interessant. Van mij mag er wel weer eens wat nieuws in! En verder moet die Valentijn ook gewoon teruggebracht dat was een wel heel ongeloofwaardige verhaallijn al zeg ik het zelf..

Belachelijk! Barbara tegen Charlie: 'Je moet kiezen. Als je ervoor kiest hier (bij Nick en Ludo in huis) te blijven wonen, ben je bij mij thuis niet meer welkom.' Dat zeg je toch niet tegen je dochter!?

Mooi grapje van Bing: ik wil een Bing-o op mijn bruiloft!

Jaaaaa ik zag het ook inderdaad, wat een belachelijke cliffhanger. Dat terwijl charlies kind weg is en ze net opkrabbeld uit een postnatele depressie, wat houden die mensen daar ook weinig rekening met elkaar!

Ja, ik wordt altijd errug verdrietig als ik zie hoe de mens elkaar pijn doet.... Haha. Maar vanavond zie ik het denk ik niet, of een klein stukje... Ik vind het niet heel spannend, maar ik heb het ook wel eens minder leuk gevonden. Ik blijf me verbazen over hoe slecht Ludo is. Nu gaat ie Barbara en Robbert door een arbo-arts laten bezoeken, gewoon een beetje jennen. Echt heel flauw. En aan de andere kant die Morris die helemaal gek wordt; das dan wel een interessante verhaallijn. En ik ben benieuwd of hij en Nina nog weer es bij elkaar komen. Omdat Nina eindelijk inziet dat haar pa toch beter dood kan zijn, ofzow... En die trouwerij van Bing en Sjors zal ook wel helemaal verkeerd aflopen. Maar ze werden toch door Janine op huwelijksreis gestuurd? Hoe zit dat? Gaan ze nog een keer trouwen, of heb ik het helemaal mis?

oei oei, Nina en Naud...dat zal Florien niet zo leuk vinden.
Die huwelijksreis van Janine was vast een voor-huwelijksreis ofzo, want ze moeten inderdaad nog trouwen.
En ik vind Dennis en Anita wel leuk samen eigenlijk. Benieuwd hoe lang dat gaat duren.