Ja of er komen nog veel meer mensen terug!

Nou liever niet, ik snap er nu al niets meer van. Maar ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen van vanavond!

Ik heb het voorspeld, Morris vliegt eruit.

Nou ja, dat is op zich beter dan dat Ludo er uit gaat.

en sabine snapt er nog steeds niks van!!! haha, mooi hoor!

Nou het is ook lastig hoor. Zoveel vragen staan er nog open.

geefnie hoor.

is er al weer veel gebeurd? kheb het gisteren niet gezien en vanavond kan ik ook al niet kijken..

gister heb ik het gezien en was het niet zo bijzonder. Er was niet heel veel nieuwe dingen om te zien. Vanavond kan ik gelukkig wel kijken!

Drama, nu is die nick gegijzeld door Lieve en wil charlie natuurlijk haar valentijn wel kwijt aan lieve, ach kan er ook wel bij, ben benieuwd wanneer de marsmannetjes komen...

maar wat moet die lieve dan met valentijn? of spoort ze echt helemaal niet en wil ze dan een gezellig gezinnetje met nick en valentijn?
En wat zou dr gebeuren nu op de knop is gedrukt? het leek er een beetje op alsof er water bij Barbara enzo in dat hokje gaat stromen..oeioei!

spannend! Vanavond op schier kijken!!!

Ludo laat ze vast niet echt verzuipen... Maar het voorstukje voor maandag zag er ook niet lekker uit; de vijf gegijzelden verliezen stuk voor stuk het bewustzijn... Ben benieuwd!

Heb het vrijdag niet gezien, maar zitten ze nu nog wel bij elkaar in 1 ruimte of zit Barbara ( met Bing toch?) apart?
En hoe gaat t verder met Nick of was daar niks over?

Voor zover ik het gezien heb zaten bing en barbara in dezelfde ruimte, maar dat is al wel even geleden.

Bing en Barbara zitten opgesloten in een ruimte die volloopt met water..ze verzuipen bijna. De rest kan ze zien door een raampje en Morris heeft gezegd dat hij het heeft gedaan en op de knop geduwd!

Die Lieve houdt dus Nick gevangen, de heks. En ze wil Valentijn afpikken van Charlie! aaaaaaaah

Nee Bar heeft geduwd en Bing stond erbij. Maar nu heeft Morris gezegd dat hij het is, terwijl Nina net in het schip is. Goed voor een dubbele trauma zeg ik...

Gaat ze weer maandenlang niet praten denk ik..

Zonde, zij is één van de betere actrices van GTST...

:shock: