Nou, Robbert vind ik nog beter.

Ik volg hier helemaal niks van dus misschien heeft iemand het al gepost, maarre wisten jullie dat Take That in een aflevering van gtst gaat spelen?! Echt te zot voor woorden! Kijk hier maar es:
Op 29 december wordt het uitgezonden...

:) tof hoor ;)

ik ben benieuwd! en wat is die Lieve stom zeg!

Gisteravond gemist! Straks snel ff kijken!

Hoe laat komt de herhaling er dan op?

12.15 er is nu reclame, Bing heeft net uitgelegd dat hij de kogels heeft besteld en dat hij ze niet durfde te gebruiken. Hij had ze in zn sporttas gestopt en toen hij terugkwam, waren er 5 kogels weg. Hij heeft toen de politie anoniem getipt en de rest van de kogels begraven in de tuin van de Rozenboom...
Hij heeft net gevraagd aan Robbert of hij de kogels heeft weggepakt.
Het begint volgens mij bijna weer.

Whaaaaaaa Ludo leeft nog! ik wist het!

wat!!!! Shit, heb ik dat gemist, verdorie!!! Leg eens uit..

shiiit!!!!
Maandag om kwart over 12 herhaling!!!

Nou aan het einde zag je dus een shot met die luitjes (Bar, Robbert etc.) nog in die bunker (of wat dan ook) en toen zag je dat het irritante sirenerding afging en dat Ludo het paneel bediende! aiaiai!

Wordt nu een beetje al te ongeloofwaardig, eerst ontvoering met chloroform (waar zie je dat nog behalve in oude jongensboeken) naar een schip en nu Ludo weer halflevend.

en dan te bedenken dat een soap ergens een afspiegeling is van de samenleving...

Nou ja ben benieuwd hoe het verder gaat

Wel tof dat Ludo er weer in zit!

Ja, super, zonder hem zou ik niet meer kijken!

Nou, ongelofeloos! Ik ben benieuwd hoe ze het verhaal dan gaan maken om het weer kloppend te maken; dat het indd kán dat ludo nog leeft...

Annemarieke: Hij mocht ook gewoon niet dood!!!

Ik denk dat hij als een net-iets-meer-gepromoveerd plantje leeft. Met dat zuurstofmasker enzo! Ik heb nu al zin in vanavond!!!!

Dan kan ik het niet zien! Balen..kan er iemand de belangrijkste feitjes hier melden please?

Whaaa!! Hoera! Wat een fijne ochtend heb ik gehad. Had het vrijdag nl ook nog niet gezien. Ik had al van Christine gehoord dat Ludo nog leefde, maar wel heel iritant dat ze in de belspelpauze vroegen: welke voor en achternaam herken je in dit lettervak? Hij was dood, maar komt nu terug... lekker om dat al te verraden.

Is Lieve er nu vandoor met Valentijn? En wie heeft Jack in die toestand gebracht? Ook Lieve? Heeft zij dan ook iets met Ludo te maken? Ik snap niet echt wat Ludo met die mensen in die boot wil. Ze hebben het toch allemaal niet gedaan? En zat Janine nou al die tijd met Ludo te bellen? Zij weet dus dat ie nog leeft. En Nina dan? Weet die het ook?

Is het eigenlijk ook op internet te volgen? ik mis het veelste vaak!

Volgens mij kan dat alleen als je een betalend lid bent van de gtst fanclub...