Pff, na lange tijd heb ik het ook weer eenss gezien. Inderdaad vrij jullig van Jack. Maar wat ging er nu precies aan vooraf? Zijn ze met elkaar naar bed geweest?
En echt ongelofelijk hoe Charlie toch altijd wàt heeft! Nu heeft ze weer een afslankprobleem. Heel lang geleden (toen Aukje van Ginneken nog Charlie was), had ze ook al anorexia. Nu komt het leven van de baby natuurlijk ook in gevaar... En dat terwijl Nick zo zijn best doet!
Waarom is die ex van Dorothea trouwens nog niet opgehoepeld? Met zn irritante lachje.

Sorry, verder vind ik het leuk om naar te kijken hoor.

Idd: Dennis en Florien...

Die nieuwe neger begint wel grappig te zijn: hee Sjef!

En inderdaad, Anita en Jack hebben gesekst en nu weet hij dat ze HIV heeft... tis gewoon haar eigen schuld!
En wat is die Nina onuitstaanbaar.

Maar HIVpositief wil toch niet zeggen dat hij nu ook besmet is? Zoiets zei ze zelf. Is hij dan alleen geschrokken? Dan komt het vast wel weer goed.

Nina is echt cool!

Ja! Nina rules! Echt heerlijk gebekt! En vooral in combi met Morris mag ze van mij lekker zo blijven!

Charlie wist wel heel goed uit te leggen hoe een baby in de buik zwemt... blub!

oeioeioei, gtst krijgt een duistere wending... wat een space cake al niet met je kan doen!

Hahaha de slechtste aflevering ooit, wat lache...

kun je het vertellen? Ik zit middenin mn tentamens en moet het deze week helaas missen...

Ja vertel, vertel!

Faaaaak! Vanavond is Ludo voor het laatst in GTST! Hij wordt neergeschoten... Mijn grote held gaat dood!

Volgt iemand het nog? Het is namelijk best wel weer spannend. Janine heeft allemaal reizen geregeld voor iedereen die zij verdenkt van de moord op Ludo. Maar die mensen (Sjors, Bing, Barbara, Robbert en Morris) zijn nooit op hun vliegveld aangekomen. Wel krijgt het hele thuisfront smsjes dat iedereen goed is aangekomen. Het laatste shot was in een donkere kamer waarin alle verdachten zijn opgesloten. Wat wil Janine en met wie belt ze steeds? Stefano?
Gelukkig heeft Jack het door en die is nu bij Janine en Nina thuis om te vragen wat de bedoeling is. Ik denk dat Nina hem wel gelooft omdat ze het zelf ook al verdacht vond dat ze niet mee mocht met Morris. Spannend...

Jaa ik heb het net gezien! En ga vanavond zeker weer kijken!
Zal de moordenaar dan nu eindelijk bekend worden?

Whaaaaaaa ik ben benieuwd! Zou Janine niet gewoon met Ludo bellen? Of is hij er echt helemaal uit? Dat zou wel echt heel erg jammer zijn.. Wie denken jullie dat het echt heeft gedaan? Nina?

Zelfmoord?

Of Janine zelf...

Nee toch? Dan zou ze toch niet zoveel moeite doen om iedereen bij elkaar te brengen? Of wil ze getuigen uitmoorden? Ik heb het trouwens niet echt gevolgd toen Ludo vermoord werd. Wat is er eigenlijk van bekend?

Ik heb alleen gezien dat ze bij Robbert en Barbara thuis zich aan het bezatten waren en die spacecake aten en dat ze toen het plan opvatten hem te vermoorden. Degene die het moest doen zou via een kaart aangewezen worden. Toen dacht ik dat het Bing was die de verkeerde kaart kreeg. Daarna heb ik het eigenlijk ook niet echt meer gevolgd...Hoe Ludo vermoord is weet ik niet eens..

Wowsie, dat klinkt heeel bizar. Bijna bizarrer dan het amuletverhaal. Maar Janine wist hier niet vanaf? Waarom heeft Nick dan eigenlijk bekend dat ie het gedaan heeft? Belt Janine met hem? Zit hij in de gevangenis? Koos of Christine T, jullie hebben het toch gevolgd toen Ludo vermoord werd? Help ons even.

Ik heb het toen niet goed gevolgd, dat heb ik aan Gerard P. gedelegeerd. Maar Nick heeft volgens mij niet zelf die brief geschreven, want er stond "je bonbon" onder, dus ik verdenk de Vlaamse en jaloerse vroedvrouw.
Verder weet ik het allemaal ook niet, ik kijk meer en liever DGK dan GTST tegenwoordig.

Die zuster is ook niet helemaal pluis idd ik ben benieuwd wat haar rol nog gaat zijn in het geheel. Die hele Nick situatie is mij ontgaan ik weet alleen dat hij weg is. Janine weet in elk geval van niks en Nina weet in principe ook niks volgens mij. Alleen die mensen die door Janine zijn 'ontvoerd' moeten weten wie het gedaan heeft.