de boontjes zijn alweer gedopt, jef heeft haar ten huwelijk gevraagd midden op straat...

Inderdaad zeg! Heftig. En zou charly echt zwanger zij? en van wie? Dennis?

Haha, nee het zou el tof zijn als het van Nick is, dan zijn ze helemaal het gelukkigste paar van Meerdijk. En dan geef ik ze nog wel een paar maanden...

Yes!! Ik ben zo blij voor Charlie! Toen ze die test deed, kreeg ze een flashback van Nick toen die kandelaar op zn jeweetwel viel, dus ze denkt zelf ook dat Nick de enige mogelijke d/vader kan zijn. Ik hoop het zo!! Als Dennis de vader zou zijn (mijns inziens onmogelijk) dan worden zijn familiebanden wel heel vaag. Charlie is nl zijn aangetrouwde nichtje...

Ik ben echt weer helemaal fan van Nick! Ik hoop zo dat hij pappie mag worden!

Oja, en Ludo is ook weer bij hè. Hij is weer helemaal into Janine! Ik ben allang blij dat we niet een tweede Dennis zonder geheugen krijgen.

Dat heb ik allemaal gemist! Balen. Vavond ga ik het ook al niet zien! Aaaaah.

Ha! Het begint weer! Ik denk dat charley gaat zeggen dat ze zwanger is en dat Nick dan denkt dat ze vreemd is gegaan met die dansleraar!

O,o,o! Dennis heeft tegen Nina gezegd dat hij haar heeft aangereden, maar hij verzwijgt voor de politie dat hij dronken is en Ludo wil hem te grazen nemen...
Nina en Morris hebben nu eindelijk gezegd dat ze verkering hebben. Ludo deed net of hij blij was, maar hij keek heel gemeen toen ze weg waren.
Florien is helemaal niet zwanger! Net zo'n doos als Sjors, die nu ineens Bing weer afhoudt, terwijl ze bij hem in het krijt staat!

En volgende keer zien we Nicks reactie op de mededeling van Charlie dat ze zwanger van hem is!!!! Eindelijk!!!

Ps: Morris heeft nu echt zo ontzettend supermooi haar!!

Heb het een tijdje niet gevolgd, maar nu weer even wel. Even voor de duidelijkheid: is dat kind echt van Nick? Of is er ook een kansje dat het per ongeluk toch van iemand anders is?

Bij mijn weten moet het wel van Nick zijn.... Dennis is te lang geleden denk ik. Maar die dansleraar he...

Dansleraar? Dat heb ik dan even gemist! Maar denken jullie dat ze zwanger is van Nick? Ik hoop het! ;-)

Ik durf te wedden dat Florien uiteindelijk de baby van Charlie krijgt ofzo. Of dat Charlie niet zwanger is en Florien wel... Leer mij GTST kennen.

Hahaha. Ja, wel leuk bedacht!

Nee joh! GTST is toch precies het zelfde als het echte leven? Maar Charlie weet echt 100 procent zeker dat het kind van Nick is. Ik denk toch dat als er meer is geweest tussen Charlie en die dansleraar, dat de kijker dat wel wist.
Maar ik ben wel benieuwd wat Nicks reactie is. Ik hoop dat hij huilend van geluk zich in de armen van zijn vrouw stort, maar dat zal wel weer niet...
Kan het vanavond helaas niet zien, maar misschien kan ik morgen na college bij iemand even GTST kijken...

Ik verwacht dat Nick ongeveer als volgt reageert :"Gij, vuile bitch!" etc... En dan op een Belgisch acent uiteraard...

ik heb stiekem al in de gids gekeken, nick denkt idd dat charlie is vreemdgegaan... wat een vertrouwen binnen hun huwelijk, foei :)

Maar wat wil je als je half gecastreerd bent en je verteld is dat je onvruchtbaar bent... Opzich snap ik zijn reactie wel, maar ik hoop wel dat ze weer bij elkaar komen. Gezellig gezinnetje speln.

BTW Die Florien is ook erg veranderd sinds haar debuut. Ze is veranderd van sloddervos in een net verzorgd meisje. Grappig hoeveel invloed die Nina heeft...

Wat een doos, dat buurmeisje van Bing... doe die er maar gelijk weer uit!

En waarom zegt Bing nu ineens tegen Sjors: ik hoef je niet meer te zien?

Nou idd, echt een muts die ouwe vriendin van Bing.

Bing en Sjors horen gewoon bij elkaar... Ik heb t niet gezien vanavond, maar erg frustrerend dat ze dat zelf niet inzien!

Nou, het hoogste woord is er iig uit. Florien is niet zwanger... En Morris en Nina, wat een heerlijk lief stel he! Echt schattig dat Morris ook precies weet hoe hij Nina uit de tent moet lokken. Hij is echt lief voor haar. Lache zeg.

Oioioi, Dennis en Florien! Dat wordt echt nog wel wat. In ieder geval valt Florien natuurlijk weer als en baksteen!

En die Jack is echt lullig tegen Anita!