Huh?

Ik zou bijna zeggen: een anti-climax... Maar dat is het natuurlijk niet.

Ach, Dian is er nu mee vandoor, dus de zoektocht kan weer opnieuw beginnen. Maar zou Augusta nu wel of niet in die put vallen? Jack wilde niet loslaten maar zij wel...

ze is er niet meer... jack heeft zn oma laten schieten aaaah... wat een drama.
Hoe zal het trouwens verder gaan met Bing en Sjors? Kiest ie toch weer voor haar, of gaat ie voor de puber Florien die geen moeite heeft om de kleren uit te trekken?!? Over kleren uittrekken gesproken, ik ben benieuwd hoe Barbara reageert als ze ziet hoe zoonlief het gezellig heeft met Nina... oeoeh, wat een spanning en sensatie allemaal. Morgen weerkijken?!

Ik ben voor Florien!
Gelukkig doet Fos het heel veilig trouwens...

tja we weten allen hoe onveilig gamen kan zijn...

en we weten ook wat Barbara en Robbert doen als ze heeeel moe zijn...

Ik denk dat Bing nu maar eens voor Florien moet gaan. En hoe zit het nu eigenlijk met Ludo en Janine? Hebben ze wat, wanneer gaan ze weer eens trouwen etc.?

Volgens mij heeft Ludo al een aantal maanden een oogje op dorothea, en dan niet in de serie, maar écht...

Echt niet! hoe weet jij dat trouwens?

Bing en Sjors krijgen weer wat! Leuk! En gelukkig hoeft die Fos niet meer toneel te spelen nu Nina en Morris zijn betrapt.

wat is er eigenlijk aan de hand met Ludo? Ik maak me een beetje zorgen dat dé speler van GTST van het toneel zal verdwijnen...

ik las laatst trouwens dat anita weer terugkomt in gtst... als ik iemand irritant vond dan was zij het wel!

Waarom komt zij terug?Die had toch aids? Leeft ze nog dan?

Volgens mij was ze alleen HIV positief, dan kun je nog heel lang leven. Als zij terug komt, dan vind ik dat Rick ook terug moet komen, dat was toendertijd echt HET stel, vond ik.
Ik hoop ook NIET dat Ludo eruit gaat. Hij IS GTST. Sjors en Bing weer bij elkaar? Wanneer moet dat dan gebeuren?
Morris en Nina is echt een leuk stel!!!

Quote Dennis: "Sorry, maar zit je me nou te mind-fuck-en?"

Wat is dat nou weer voor werkwoord?

Ps: alles waar het woord fuck in voorkomt wordt in zn geheel vervangen door fuck met een sterretje.

Bing beschreef Augusta wel errug mooi: naziheks! Gewelsige uitvinding!

Is er gisteren verder nog iets spectaculairs gebeurd?

Ehm nee. Naja, behalve dan dat Jef en Dororthea uit elkaar zijn omdat Jef niet wil trouwen en Dorothea hem daarom een mietje vindt. Ik vond het nogal ongeloofwaardig. Morgen zitten ze weer samen boontjes te doppen.

Ach, ik vond het toch al niet zo'n leuk stel.