He Roel0s: fans only.

Verder heb ik het gisteren ook niet helemaal kunnen zien. Het is me alleen wel duidelijk dat Laura nog leeft alleen kan ze nog niet echt goed praten...

Wat was het de cliffhanger?

Nina werd, toen ze nog bij Morris in bed lag, gebeld door Ludo. Ze zei dat ze bij Florien had geslapen. Ludo ontdekte dat Florien met Barbara in duitsland zit en Nina krijgt huisarest. Hij vraagt haar of ze bij Morris was en Nina verzint dat ze verliefd is op Fos en dat ze bij hem was. Ludo bedreigt Fos dat hij aan geen van zijn vrouwen mag komen en dat ie anders echt vervelend gaat worden. Vlak erna proberen Nina en Morris Fos om te kopen Ludo wijs te maken dat hij en Nina wat hebben. Fos vermoed dat zijn leven er wat Ludo betreft vanaf hangt.

Janine krijgt van Ludo een preek dat ze haar dochter in de steek laat en dat Nina ouders nodig heeft die koste wat het kost voor elkaar kiezen. Janine laat doorschemeren dat ze voor Nina terug is bij Ludo en Ludo verdwijnt met de woorden: dag Janine!

Laura is inderdaad weer thuis. Ze praat moeilijk. Ze heeft het contact zoeken met Dennis opgegeven. Daantje probeert Robbert en Dennis gezellig samen te brengen maar het mislukt en de aflevering eindigt met een shot van Daantje nadat ze verteld heeft aan Laura dat haar gevoelens voro Dennis maar niet weggaan.

Zin in vanavond!!

Leukleukleuk!

nog een paar minuten...!!

Veldman kijkt helaas vanavond niet, hij moet pokeren.

Ik vind steeds dat wat volgende keer komt het leukst.

  • Nina stoeiend met Ludo op de bank
  • iets wat op een inbraak leek ofzo
  • Bing bezopen

Wel tof dat Fos nu die relatie met Nina gaat faken. En Janine komt eindelijk tot serieuze besluiten. Ze gaat verhuizen naar Parijs!! Yeah right...

Kan best, ik kan me namelijk wel voorstellen dat die Janine er na jaren GTST wel es zat van is. Is er weer ruimte voor nieuwe vrouwen in de serie...

Vanavond wordt 'm natuurlijk niet, HV.... Morgenmiddag ziot ik rond twaalven inde trein en morgenavond ben ik bij mijn ouders; wordt dus een tijdje missen. Houden jullie me op de hoogte? thanx...

Ow! Ik heb het ook niet gezien donderdag en vrijdag en vanavond gaat 'm ook niet worden.....balen.

Haha! Jef gaat Dorothea een aanzoek doen volgende keer!!!
En Nina heeft echt een cool hondje. Als je dat een hond wil noemen tenminste.

En sinds wanneer vindt Bing Florien serieus leuk?

Het is best weer ingewikkeld als je het een poosje niet gezien hebt. Ik snap het nog niet helemaal met Fos, wat heeft hij eraan dat hij mee onder één hoedje speelt met Nina? En waarom is Laura opeens weer helemaal beter, hoe gaat dat zo snel?
En hoe staat het met de amuletten?

Fos heeft er idd niets aan dat hij met Nina samenwerkt. Misschien omdat hij Janine een plezier wil doen. Maar hij is sowieso al behoorlijk bang voor Ludo. Maar nu heeft Nina haar vader geloof ik echt zover gekregen dat hij Fos accepteert. En nogmaals: ik vind het echt belachelijk dat Ludo Fos 10.000euro wil geven om bij zn dochter uit de buurt te blijven. Er is echt geen vader die dat zou doen, tenzij die Fos echt een zware crimineel was!

En Laura is alleen nog maar wat hees, en verder gewoon beter geloof ik. Ze ziet er alleen wel uit als een lijk. De regisseur had er beter aan gedaan haar maar gewoon...naja, he...je weet wat ik bedoel.

De amuletten...tja, het houd niet op. Dian heeft de ene en Augusta de ander. Augusta heeft Sjors ontvoerd naar Wales en Jack en Dian zijn onderweg. Ik zag in 'de volgende keer in...' dat Jack probeerde de amulet uit Augusta's handen te grijpen. Ik ben trouwens wel benieuwd wat die schat dan wel neit is. Vast geen kist met goud. Ws gewoon iets familie-achtigs met info over Frits zodat alleen Sjors het hebben wil. Misschien zijn het wel dagboeken ofzo. Misschien staat daar wel iets in over Augusta en haar foute vader of man, en dat Augusta die dingen wil vernietigen ofzo. Ik hoop alleen wel dat die verhaallijn voor de zomer is afgelopen. Dan wil ik nieuwe dingen zien!

Ik zag op teletext wel dat ze vrijdag de schat gaan openen ofzo, maar dat zal de cliffhanger wel worden...

Yes, vanavond kan ik eindelijk weer es kijken!!!

Wat is er gebeurd? Ik kon het niet zien...hoe ging het aanzoek

Aanzoek?

Hmm, dat aanzoek heeft niet plaatsgevonden. Die bruidssuite had Laura geregeld en Jef had geloof ik een ander cadeautje voor Dorothea in de verpakking van het trouweringdoosje-formaat.

Maar eindelijk zijn ze bij de schat in de buurt. Augusta heeft toch de twee amuletten te pakken gekregen en draaide die in een muur waarachter zich een put bevindt. Uiteraard was dat de cliffhanger...

Of had je het zelf ook gezien?

Jaaaaaaaa! Pff wat een einde, wat denk jij dat er achter die muur zit? En die Charlie hahaha wat een haas.

Wat was er met Charlie? Ik heb het helaas wéér moeten missen....

Heeft haar koffiecafé open laten staan waardoor er ingebroken is... je begrijpt vast wel hoe Ludo haar daarna behandelde...hahaha

En de schat na driekwart jaar zoeken is... een bijbel!