Okee, ik heb mn laatste 2 posts maar ff verwijderd, anders is het echt te triest voor woorden...

Het is nu echt weer supertof!!! Iedereen die zat was van dat amuletgedoe kan nu weer kijken!!

De code is gekraakt en Sjors en Jack staan oog in oog met het lijk van niemand minder dan de enige echte Frits van Houten. Op zijn buik draagt hij het amulet. Volgensmij is hij ingevroren...
Hans (de nepfrits) staat buiten met een pistool...en Dian weet ook dat Frits het niet is, omdat...zoals ik al voorspeld had...'frits' geen tattoo op zn kont had!

Nina en Morris gezoend, wat willen jullie nog meer??

P.S. Als er nu niemand reageert dan geef ik het op met dit topic en dan kijk ik wel in mn eentje de tofste serie ooit...

Whaaaaaaaaaaaaa het was vet tof!!! Wat een retetof eind!

We hadden gisteren nog even een onduidelijkheid over de wel of niet levende toestand van Laura. We zullen mijn voorkeur maar in het midden laten. Wie helpt ons even?

Vanavond kan ik niet kijken. Hannah, jij wel? Misschien dat je dan ontdekt of ze nou wel of niet in leven is.

Volgens mij leeft ze nog wel hoor, maar ze ken alleen ff niet praten momenteel. Verder is het amuletverhaal nog steeds niet voorbij. Nu gaat zelfs Sjors er fanatiek achteraan! Want haar vader had m aan haar toebedacht, jaja.
Verder vind ik Nina en Morris wel lache, die vent is echt ontzettend bi.... En wat te denken van Fos en Janine... Die Fos is echt te gefrustreerd! Maar Janine is er ook wel een beetje debet aan... Al die stomme tienerkleren die ze draagt....
Maar goed, Hannah, ik help je hoor, bij het up to date houden van dit topic!!!

Lizzy schreef: Maar goed, Hannah, ik help je hoor, bij het up to date houden van dit topic!!!

Ah!! thanks!! Eindelijk iemand!

Ja, ik zag het vanmorgen dus even weer. Morris en Nina zijn idd een superlache stel om naar te kijken. Vanavond liggen ze in bed...afwachten of het een Sjors-Bing tafereel wordt of een Florien-Bing tafereel...

Gaat het goed komen tussen Bing en SJors? (of is het in de afgelopen 2/3 afleveringen al goed gekomen?)

Bing en Sjors? Wat mij betreft dumpt hij haar. Had ze hem maar moeten vertrouwen! Ze doet nu ook niet bepaald moeite om hem haar excuus aan te bieden en hem terug te krijgen.
Leuke aflevering trouwens vanavond. Morris en Nina hebben het gedaan en volgensmij was alles prima. Geen complicaties en geen ruzie achteraf!!! Yes!

Ik zag trouwens bij de volgende keer in GTST: Robbert en Dennis op een vader-zoon fietstocht waarin Dennis eigenwijs wegfietst. Er hing een beetje zo'n Charlie-toen-Robbert-haar-aanreed-sfeertje. Krijgt Dennis misschien een ongeluk zodat hij zn oude geheugen weer terugkrijgt? Wie weet!!

Zo is dit topic ook gewoon leuk om te lezen als je GTST niet volgt. Wauw!

Ik ga het om 12 uur even kijken, ben benieuwd...

En? Wat vond je ervan?

Aardig aardig. Maar die Sjors zeg, die heeft het goed verbruid bij mij. Ik ben achteraf blij dat we onszelf Novcie CRU hebben genoemd en niet Novcie Sjors. Wat een domme doos zeg.
Die Charlie en Nick zijn trouwens echt vreselijk lachen, wat een komisch duo! (Wie had dat ooit gedacht.)
En Morris heeft Nina pijn gedaan...

Sjors heeft echt een persoonlijkheidsstoornis geloof ik. Of ze veranderd. Ineens is ze niet meer het lieve meisje maar is ze harteloos, arrogant en op geld gefixeerd! Sjonge, jammer hoor. Maar idd, zij en Bing moet maar helemaal afgelopen zijn. Bing kan leuker krijgen.
Ik vind het idd echt onwijs lache om naar Charlie en Nick te kijken. Die Charlie die probeert een echte dame te zijn, maar als het er op aan komt met een mond vol tanden staat als ze kreeften van de grond loopt op te rapen. Maar die Ludo is dan ook wel errug lomp hoor.... "Kreeften horen op een bord, niet op e grond te worden geserveerd".... tss....

Ik denk dat ik het vanavond ook kan zien, heb er nu al zin in!

Wat is die Ludo een arelaxte vent zeg!! Zijn dochter een beetje huisarest geven omdat ze verliefd is. Wat is er uberhaupt tegen Morris behalve dat hij een zogenaamd dode Linda in een container heeft gegooid?
En waar wil hij Nina tegen beschermen? Alsof Nina gelijk gaat trouwen met haar eerste vriendje! En zelfs tegen Nick doet hij zo belachelijk over Charlie.

Gaan jullie vanavond ook kijken, het wordt vetttt tof!

Grapje van Harmen zeker... het is namelijk net afgelopen. Het was inderdaad weer tof. Nina en Morris zijn echt mn favoriete stel!! Echt superschattig hoe ze Fos probeerden om te kopen!!
Maar waarom gaat Charlie morgen zo negatief reageren als Morris haar vertelt dat hij met Nina naar bed is geweest?

Hannah schreef: Wat is die Ludo een arelaxte vent zeg!!

Hehe, hoezo arelaxed? Hij is briljant! Zeker zijn oneliner tegen Fos mag er zijn: "Ik ben eigenlijk best een aardige man."
Alleen jammer dat Fos die Nina er niet bijnaait, wat een irritante snol zeg. Maar ik heb een voorgevoel dat Ludo er toch wel achter komt! Ludooo!

Mooie omschrijving trouwens op rtl.nl, moet je eens kijken trouwens je lacht je dood:
LUDO SANDERS
Exen: Sophia Sanders, Dian Alberts, Jessica Harmsen, Bowien Galema, Cleo de Wolf, Meike Griffioen, Roxy Belinfante, Isabella Kortenaar, Barbara Fisscher, Valerie Fisscher, Janine Elschot.
Vriende: Geen.
Wat een vent...

Hannah schreef: Wat is die Ludo een arelaxte vent zeg!! Zijn dochter een beetje huisarest geven omdat ze verliefd is. Wat is er uberhaupt tegen Morris...

Wat Ludo dwars zit is dat Morris geen kerel van stand is, zoals de Sanders familie dat zou moeten zijn...
Maar er is dus ook niemand goed genoeg voor zijn kinderen. Hij zeurde over Yasmin van Stefano, Charlie van Nick en nu Morris van Nina... Niks is goed genoeg voor die vent. Diep binnenin gééft hij om zijn kinderen...
Ik heb t vanavond moeten missen ivm bk, morgenmiddag kan ik het ook niet zien; wat is er vanavond gebeurd?

Lizzy schreef: Ik heb t vanavond moeten missen ivm bk, morgenmiddag kan ik het ook niet zien; wat is er vanavond gebeurd?

niet zoveel bijzonders. Morris is dood, hij was aan het hardlopen en zag de boom niet. De dochter van Ludo is ook dood want die probeerde uit haar kamer te vluchten door van het balkon af te springen, maar een windvlaag werd haar fataal. Verder werd Ludo er van beschuldig Morris tegen een boom te hebben geduwd en das bewezen dus die zit nu in de bak voor 20 jaar waar hij niet meer tegen in hoger beroep kan.
Volgens mij was dit zelfs de laatste aflevering van dit serietje. Ik zal toch proberen te regelen om het morgenmiddag te kijken, toch spijtig als je de laatste aflevering mist!