En die Nina! Wow, die probeert steeds Morris te versieren, lachen!

Idd! Vanavond :knuddel2: !!!

Jaaaaaaaaaaaa! Alleen heb ik vanavond een tentamen....

Hmm, ik heb een Prescievergadering...en ik ben ziek... Dan morgenochtend maar kijken.
Ik snapte trouwens die discussie met Nick en Sjors niet helemaal. Is Nick nu wel of niet verliefd op Charlie? Wou hij haar alleen maar terug om haar op haar bruiloft te dumpen? Het zou de tweede keer zijn dat haar dat overkomt...

Dat kan idd bijna niet. Maar hij zei dat wel tegen Sjors. Iets over dat hij wel heel verliefd was, vrouw van z'n leven etc. en ook dat hij haar wel wat aan kan doen. Zo zie je maar weer, liefde en haat ligt heel dichtbij elkaar...

Hannah schreef: Ik snapte trouwens die discussie met Nick en Sjors niet helemaal.

Wowsie, overstijgt GTST nu zelfs al het universitaire nivo? Ik moet nodig weer kijken... :wink:

Hannah schreef: Trouwens, die Sjors is wel leuk en mooi en christelijk maar ik vind het super stom dat ze haar vriendje niet gewoon vertrouwd. Die Dian is overigens goed bezig. Als ze 'Frits' (Hans heet ie toch?) eenmaal in bed heeft, ontdekt ze vast een moedervlekje op een bijzonder plekje die er eerst niet zat...

Sjors is allang niet meer leuk, mooi en christelijk... Ze is totally passé.

En wel heel dubieus dat jij, als christenmeisje, het goed vindt dat Dian 'Frits' in bed probeert te krijgen. Of heiligt het doel soms de middelen. (Op zich ben ik ook wel voor, dan zijn we eerder van dat domme amulet-gedoe af...)

Dat amulet gedoe mag van mij idd ook wel eens afgelopen zijn. Het begint behoorlijk suf te worden.

Koos L schreef: En wel heel dubieus dat jij, als christenmeisje, het goed vindt dat Dian 'Frits' in bed probeert te krijgen. Of heiligt het doel soms de middelen. (Op zich ben ik ook wel voor, dan zijn we eerder van dat domme amulet-gedoe af...)

Ha! Ik bedoelde met 'goed' bezig, gewoon effectief. Absoluut niet ethisch of moreel verantwoord natuurlijk. Vanmorgen was ook weer leuk trouwens al wordt het wel een beetje zweverig. Dorothea kreeg weer een visioen dat Dennis Laura zou gaan wurgen...
En volgende keer krijgt Harmsen een visioen van Henny dat hij naar Denemarken moet gaan...
Maar wat Nina doet, snap ik dan weer niet. Help me maar Minkcie.

En ja hoor, Daantje is terug, wat een toeval zeg!

Nou gtst het zal wel, ik mis m'n tv niet merk ik al, programma's als perfecte partner, mooi hoor

Yo margreet! Dit topic heet 'GTST-fans-only'...

Tof Nanne, dat jij ook kijkt!! Idd Daantje terug. Kan iemand me vertellen wat er precies gebeurde in de aflevering van vrijdagavond? Ik heb nl de tweede helft gemist.

Jo hannah de pannah, ik zie het nooit, kom ik binnenkort eens bij jou zodat ik een mening kan vormen, goed? ;)

Heb je het afscheid van meneer Harmsen gemist Hannah? Ik heb gehuild, gejankt en geschreeuwd... ze hebben echt een mooi liedje voor hem gezongen bij vertrek. En dat die oude bok nog gaat trouwen op die leeftijd.. ach, ach wat mooi allemaal.
Maar wat nog veel mooier is... die vent zien we noooooit meer terug!

Daantje is ook voor een lange tijd terug zag ik bij Boulevard, ze laat zelfs haar kind achter op een een of ander eiland omdat ze zo nodig weer carriere wil maken bij GTST..

Hoe zit het met de amulet? Ik zat vanavond helaas met mn neus in de boeken in de ub.

Ik hoorde van Pieter Z dat er wel wat ontwikkelingen waren met het amulet maar ik ben vergeten wat. Dus wie praat ons even bij?
En dat Harmsen weg is, is niet erg. Maar dan wil ik er wel een paar leuke vrouwtjes voor in de plaats...

de code die ze hadden zijn muzieknoten en die verwijzen weer naar ene muziekdoosje die Sjors via de post heeft gekregen toen ze één was.

dat met die amulet duurt echt veeeeeeeeeel te lang...

Ongelofelijk! Ik blijf het zeggen!
Idd, had niet gemerkt dat Harmsen inmiddels echt weg was. Heeft Louise je gezegd? Ze keek namelijk zo raar toe ie het vroeg.

Ik vind die amulet nu wel weer leuk worden trouwens. Het is natuurlijk een plot te belachelijk om mee te maken (al zou Maurice dat best willen, zei hij net in de UB ), maar toch vind ik het leuk.
Die regisseur probeert de kijker trouwens op een iritante manier sympathie te late nkrijgen voor "Frits" door die duitse augusta die hem steeds zit af te zeiken. Nou daar trap ik mooi niet in! Vorig jaar begon ik Nick ook leuk te vinden en toen kwam ik ook van een kouwe kermis thuis.
Ben benieuwd wat Charlie gaat zeggen vanavond. Zou ze Sjors serieus nemen? Ik denk dat Nick maar even zn koppie schuin hoeft te houden en Charlie kan Sjors wel vermoorden.
Tof trouwens dat Nick gewoon Morris zn baan teruggeeft!

Hannah schreef: Ik vind die amulet nu wel weer leuk worden trouwens. Het is natuurlijk een plot te belachelijk om mee te maken (al zou Maurice dat best willen, zei hij net in de UB ), maar toch vind ik het leuk.

Ja klopt, die lui maken wat mee joh! Je wordt er jaloers van..

Het gaat echt slecht tussen sjors en bing... belachelijk dat sjors geen vertrouwen in haar vent heeft! Stom wijf.

HoiMaartje
Hoi Janpaul
Ben je lekker koekjes aan het smikkelen?
zeker... met chocola, mn lievelings
Hmmm, chocola. Ik hou daar niet zo van. Hee kijk, daar heb je Robbert!
Hoi Robbert (Maartje hier)
Hoi maartje vind je het ook zo leuk en gezellig druk hier?
Al die drukte... ik word er te oud voor.
ja ik ga maar weer
ik ook
He JP, wat vind je van GTST?
Wat?
Goede tijden slechte tijden
ow dat
Nou, ik vind het zowel goed als slecht. Een tijdje dit, een tijdje dat. U kent dat wel. Hee Maartje, ga je mee voetballen op de gallerij?
Ja, ik kom eraan. Dan vermaak ik me nog wat vanavond... heb ik namelijk niet gedaan van 8 tot half 9.
Waarom niet?
Die aflevering van GTST (uitschrijven is teveel werk, maar je weet nu wat het betekent) sloeg weer nergens op. Amulet, Sjors, Daantje, Nick... het is geen zak meer aan!
Laten we dan maar gaan voetballen
oke
doeg JP en de rest van de drukte
doeg