Prima ijs vandaag (op sommige plekken althans).
De ijsbaan in Hoogkerk is tot vanavond 22:00 uur open.

Zijn er nog mensen die daar naar toe willen dan?

[quote="imhotep"]ijshockey? waar?[/quote]

harmen... je bent zo laaaaaat!! Ik heb al 2 x ge-ijshocked (ofzo) en het zelfs op het forum gezet! Maar morgen kunnen jullie vast weer! Ik moet studeren...

Zijn er nog liefhebbers die vanmiddag de ijzers willen onderbinden, waar dan ook?

Ik wel, wil het proberen in de held, maar moet om 1500 weer naar een afspraak, dus ik ga in het begin van de middag. Uurtje of 1.

Waar kan ik 'de Held' precies vinden?

Uurtje of 1 zijn BJ en ik er ook. Naast de Saffier het weggetje doorfietsen richting Hoogkerk, en je ziet al snel ter linker en ter rechter zijde prachtig ijs.

Gezellig.

Prima...

Guttegut, wat was meneer ziek

Wie gaat er morgenochtend mee schaatsen op t paterswoldse meer? Ergens anders mag ook, maar k hoorde dat daar nu geschaatst kan worden en dat lijkt me mooi!

Alloa ik heb even gekeken en er schijnt ook een bus die kant op te rijden. We willen graag in de ochtend gaan schaatsen zodat er in de middag nog een poging kan worden gedaan tot studeren aangezien de meeste van ons in een tentamenperiode zittten. De bus vertrekt om 09:00 vanaf Centraal Station. Het is stadsbus 52 die volgens 9292OV richting de Punt gaat. Tot morgenochtend!!

Voor hen die liever naast de deur schaatsen: morgenochtend half 9 De Held. Wees daar!

Hmm deze nieuwe info heeft ons doen besluiten om ook naar De Held of wat het ook mag zijn te gaan. Negen uur voor de rode flat aan de aquamarijnstraat.
Be there!!

N.B. Steendam

Ik kom pas tegen het eind van de morgen, want mijn ijzers liggen nog bij de moderne scharesliep.

voor de mensen die nu nog richting paterswoldse meer gaan kunnen ook lijn 6 nemen (kom je dichterbij) tenzij ze helemaal aan de andere kant zitten natuurlijk...

Henke schreef: Hmm deze nieuwe info heeft ons doen besluiten om ook naar De Held of wat het ook mag zijn te gaan. Negen uur voor de rode flat aan de aquamarijnstraat. Be there!!

Het was gezellig. Smoordruk ook.

Fantastisch, dat schaatsen! Vanmiddag ga ik ook schaatsen in De Held, uurtje of 15:00.
Heb me zelfs al op de meren van De Wieden gewaagd afgelopen weekend, het allermooiste wat er bestaat, en de ijsbaan van Hoogkerk is ook prima.

Moeten jullie allemaal ook zo lachen als er op tv continue wordt gesproken over het verboden E-woord?!

whaa lekker schaatsen in de held.!!!

Ellie en ik gaan ook even proberen...