Heb jij op dinsdag niet om 9uur college Jessica?

Altijd leuk en heb wel weer zin om wat baantjes te schaatsen. Dus zoals het er nu naar uit ziet, ben ik maandag ook van de partij!!

maandag? hé das leuk. ben ik dan vrij? ik hoop het iig.

- Martine H -

klinkt goed, kan ik mooi mijn afwezigheid met rood-schaatsen inhalen..

minkcie schreef: Heb jij op dinsdag niet om 9uur college Jessica?

ja maar daar doen we nooit zo moeilijk over he minkcie :D

Ik twijfel nog steeds Laura, catechisatie is ook heel belangrijk

haha, so far so good! ik heb er nu al zin in!

@Harald: gelukkig voor jou is dat van 7 tot 8, baan gaat om 8:15 open duzz heb je een kwartier om met veel plezier daarheen te fietsen( wat heel goed te doen is vanaf oosterkerk) 8)

Maandag 19 februari schaatsen dus? Ik zet em in mn agenda! Ben erbij dus! Daarna weer chocolademelk aan de Bekemaheerd?

kom maar langs, misschien is er zelfs wel chocolademelk... in ieder geval geen cake en slagroom.

Het was vorige keer toch slagroom met cake... ;)

Gaat dit nog steeds door allemaal, zoja, hoe laat fiets vinkhuizen dan?

N.B. Steendam

Uurtje of 8 vertrekken?

sorry ik ga afhaken want ik kan vanavond toch niet meer. veel plezier!

Christianne en ik gaan ook mee, dus Nanninga II zet de pan maar alvast op het vuur.
Wij fietsen trouwens niet met de vinkhuizenploeg mee.
Tot vanavond!

Kwibus, 8 uur is goed, zie je dan.

goed zo! tot zometeen :D

Was weer gezellig gisteren! Voel me zelfs iets fitter dan ervoor! Henkie, zet je de foto's online?

het was zeker gezellig gister!!! ik heb nergens last van dus voor herhaling vatbaar! heb zin in foto's :D

Tjongejonge, dit topic mag ook wel weer eens omhoog in deze tijd van het jaar. Een beetje kortdag, maar wie heeft er zin morgen (ehm, vandaag, woensdag dus) te gaan schaatsen in Kardinge? 20.15 tot 22.15 toch? Ik heb enorm veel zin en Marieke ook wel. Het zou natuurlijk leuk zijn als er meer mensen mee willen. Mensen van Syfaris wil ik wel begeleiden in de zeer ingewikkelde fietstocht...

Pas wel op voor internationale studenten op de schaats. Die zijn echt rete-gevaarlijk als je t Hilde vraagt..