ro

Nu het fietsseizoen er echt op zit en het zelfs met de gewone fiets al weer uitkijken is in de bochten, vermoed ik dat de animo voor schaatsen zal toenemen. Niks gezelliger dan met een clubje over de 400-meterbaan te zwieren. Laat hier dus ff weten als je richting Kardinge wilt afreizen.

Recreatieve Openingstijden 400-meterbaan Kardinge Maandag t/m vrijdag 09.00 – 11.30 uur 13.30 – 16.00 uur 20.15 – 22.15 uur (do. 20.30 – 22.30 uur) Zaterdag 10.30 – 12.30 uur Toegang: € 4,30 (met ACLO-kaart: € 2,40). Een 12-rittenkaart is € 43,- Schaatsen huren: € 5,- per paar, per dagdeel.

Wat kost dat? En hoeveel voor het huren van schaatsen?

minileeuwtje

JP en Corien gaan komende maandag middag schaatsen. Mensen die meewillen kunnen zich verzamelen om 13.00uur bij de Saffier. Toppie!!

Hee wat leuk! Ik ga mee.
Schaatsen huren kost naar ik vernomen heb 5 uiro.

Klopt, zie voor meer info.

minileeuwtje schreef: JP en Corien gaan komende maandag middag schaatsen. Mensen die meewillen kunnen zich verzamelen om 13.00uur bij de Saffier. Toppie!!

Goed zo, komt mij ook wel uit. Ik ga mee!

@Lizzy: toegang € 4,30. Een 12-rittenkaart is € 43,-
en:

http://www.groningen.nl/kardinge/ schreef: Kan ik schaatsen huren? Ja, bij de winkel in Kardinge. Deze winkel heet AV sport. Het telefoonnummer van AV sport is: (050) 577 00 60. Voor groepen is het verstandig om te reserveren. De openingstijden zijn ma t/m vrij 09.00 – 22.15 uur, za/zo 10.00 – 16.15 uur. De kosten voor het huren van schaatsen zijn € 5,- per paar, per dagdeel. Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.avsport.nl.

Ok dan. Nog 1 vrouw erbij, dan kunnen we 2 tegen 2 gaan ijshockeyen.
Wie o wie.

Jean schreef: Ok dan. Nog 1 vrouw erbij, dan kunnen we 2 tegen 2 gaan ijshockeyen. Wie o wie.

daar voldoe ik niet (volledig) aan, maar misschien ga ik wel een xtje mee........

Dit aanbod was vast niet alleen voor maandag, maar voor de heel winter toch!!??
Want ik heb wel schaatsen, maar daarop nog nooit gestaan. Dus ik wacht nog ff tot de plaatselijke ijsbaan open is, zodat ik even heel voorzichtig stiekum in een hoekje kan oefenen...jullie horen wel...

Haha ik heb ook schaatsen, die al veel te lang stil staan. Ik ga wel in een ander hoekje prutsen, want die schaatsen zien er veel professioneler uit dan mijn schaatstechniek...

Moet alleen nog ff een goede dag vinden. Keertje woensdag avond of donderdag avond, en dan direct naar soos?

Nee niet nu donderdag, dan volleybal ik in Lewenborg (ja wel in de buurt), voor de OCSG. Dus voor iedereen die niet komt, en verder toch geen leven heeft: kom ons aanmoedigen!!

Donderdag voor soos schaatsen!!! Moeten we eens proberen!!
Binnenkort!! Wie willen nog meer mee??!!

Hannah schreef: Donderdag voor soos schaatsen!!!

Goh, ligt daar tegenwoordig een ijsbaan...?

Sorry, hoor, ff inkoppen...

Leuk!!! Ik wil ook wel graag mee! Er is toch nog steeds een vrouw nodig? :wink: Maar ik denk dat t voor mij ook beslist geen kwaad kan dat ik van te voren nog een keertje oefen...

PS: krijg je korting met je ACLO-kaart??

Waarom wil iedereen eerst oefenen? Het eerste rondje gaan we allemaal 3x onderuit, so what?

Met de ACLO-kaart kost het maar € 2,40 lees ik net!

Ik wil ook wel een keer schaatsen op de donderdag! Al tijden niet meer gedaan. Alleen wel jammer dat er zoveel bochten in zo'n ijsbaan zitten. Heb toch liever een wat langer recht stuk!

minileeuwtje

Alles goed en wel, maar wie gaan er nou komende maandag mee????

Ik denk ik wel.

minileeuwtje

grapjas, wie het vaakst valt moet trakteren!!

Misschien kom ik ook wel, maar dan niet vanaf de Saffier, is een beetje om vanuit Groningen Zuid... :wink: Maar ik weet nog niet zker of ik zin heb om daar geld aan uit te gaan geven. Ik ga komend winter immers toch ook al op wintersport! Heeft ook met water beneden het vriespunt te maken :wink: Maar jullie merken het wel morgen

Ja ik ga ook.
Maar ook niet vanuit de Saffier.
Namelijk vanuit de Donderslaan.
Namelijk met de auto.

Zijn er mensen die willen meerijden?
Dat kan, mits je in de stad woont.
Je wordt weer thuisgebracht.
Ben alleen mobiel bereikbaar.

Oioioi, dat schaatsen valt nog niet mee. Wat een gladheid. Maar wel geinig. Voor een uurtje.
Wie wil er volgende keer met mij kunstschaatsen/ijshockeyen/kunsthockeyen in de ijshal?