Hannah schreef: Mensen van Syfaris wil ik wel begeleiden in de zeer ingewikkelde fietstocht...

wij hebben de barre tocht net aan den lijve ondervonden, tijdens onze schaatsavond avec novcie en ministers, enige ervaring is dus aanwezig

N.B. Steendam
Hannah schreef: Tjongejonge, dit topic mag ook wel weer eens omhoog in deze tijd van het jaar. Een beetje kortdag, maar wie heeft er zin morgen (ehm, vandaag, woensdag dus) te gaan schaatsen in Kardinge? 20.15 tot 22.15 toch? Ik heb enorm veel zin en Marieke ook wel. Het zou natuurlijk leuk zijn als er meer mensen mee willen. Mensen van Syfaris wil ik wel begeleiden in de zeer ingewikkelde fietstocht...

Goed plan! Ik hoop er ook bij te zijn.

Hm, klinkt leuk.
Kheb wel een beetje een geldtekort, dus dat maakt t wat lastiger.

Ik ga nog ff over nadenken waar ik het geld vandaan ga halen, misschien kom ik dan ook wel.

Niek en ik vertrekken vanavond om kwart voor 8 voor de Parel. Gaan er verder nog mensen mee? Wendel, al genoeg geld bijeen geschraapt?

Uitstekend plan. Ik ben erbij, maar kom direct uit werk, dus ik fiets niet mee.

Hannah schreef: Wendel, al genoeg geld bijeen geschraapt?

Ja, het geld is er! Kwart voor 8 sta ik voor de parel.

Kijk, dat was weer een geslaagde GSV schaduwactiviteit. Wie zet de volgende op?

N.B. Steendam

Was weer tof! Misschien dat ik de volgende regel, sowieso ga ik weer mee!

Jo mensen,

vanavond wordt er weer geschaatst! Maurice en ik vertrekken om 19.45 bij de Saffier, leuk als er nog meer mensen meegaan.

Later!

Regio Rood gaat ook schaatsen, dus het wordt druk!

'dus' begrijp ik hier in dit verband niet helemaal

Tsk... 'Rood is dood' is zooo 2004.

over schaatsen gesproken... nog mensen zin in schaatsen? Ik ben al met een aantal anderen druk aan het ijshockeyen en kunstjes aan doen, we zitten ergens vlakbij de hoornse plas. Ik heb thuis ook nog wel een aantal schaatsen liggen die je vast wel even mag lenen als je zelf niks hebt... maat 38 (ijshockey) maat (ongeveer) 41 kunstschaatsen. Bel mar even als je wilt weten waar we precies zitten!

Een kleine update vanuit het prachtige Niebert, de ijsbaan is open, I repeat, de ijsbaan is open

Ja, waar niet.

wie gaat er morgen mee, weer schaatsen?

Ik! Laat maar weten waar en hoe laat.

Als er iemand is die schaatsen (maat 46, liefst geen noren met leren schoen) over heeft, dan doe ik graag mee.

Herbsgarden

En als iemand toch leren noren (maatje 46) heeft wil ik ze best wel even lenen. Niet dat die kans net zo groot is als de maat, maar toch.

Ik wil ook wel even, laat namens mij ook maar weten waar en hoe laat.