Goedzo, lachen!
wat foto's van vandaag, voor de leuk.

Heeft iemand misschien nog schaatsen maat 43 te leen zodat ik ook lekker mee kan?

Wie vertrekken er donderdag vanaf Vinkhuuzn naar het Paterswoldse Meer?

Vanmiddag, met familie Heijs, Siegard en Jorien in dit geval.

de Mole schreef: Ik ga morgen met Bolks naar het Paterswoldsemeer. 1u bij Bolks. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En, als ik het overleef, donderdag ook wel weer.

Deze gaat trouwens niet door.

Harmen schreef:
de Mole schreef: Ik ga morgen met Bolks naar het Paterswoldsemeer. 1u bij Bolks. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En, als ik het overleef, donderdag ook wel weer.

Deze gaat trouwens niet door.

Flauw :(

Ik ga voor het rondje grachten vanmiddag. Wie nog meer?

Voor zover ik nu weet: Gerjan, Winters en Kira voor de mental support. Misschien Martijn, misschien Bolks nog wat later. 1330 inloop bij mij thuis. 1400 uur de gracht op. Kompt allen enzo

Ben ik wel bij.

Dat was vreugd en spanning vandaag zeg.
Hopelijk is Gerjan er morgen wel bij... Dan maak je nog ns wat mee!

Thierry schreef: Net op de grachten geschaatst, kan maar het is op sommige plekken wel erg bobbelig. Van het pannekoekenschip tot de roeivereniging aan de praediniussingel kun je zonder klunen doen. Morgen weer. 1400 uur op het ijs. Verzamelen bij mij thuis. Koffie staat om 1330 uur klaar. Warme chocolademelk achteraf. Super verhaal, vraag maar aan Gerdien.

Was inderdaad een geslaagde middag! Hoe laat wordt er morgen op het Paterswoldsemeer geschaatst?

Paula Lunenborg

paterswoldsemeer it is heb ik gehoord! heerlijk!!

JorienHeijs

Paterswoldse meer is echt super om te schaatsen!! Vandaag gedaan, heerlijk! Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn, veel plezier!!

Roorda schreef:
Dijkio schreef:
Roorda schreef:

pffffgtt te lame dit XD

Hoe laat morgen ergens verzamelen voor vertrek naar het paterswoldsemeer, wat ook vanuit Beijum een mooie verzamelplek is?

Ik heb me net in een helder moment gerealiseerd dat ik morgen helemaal niet kan, dus helaasch, ik ben er toch niet bij. Veel plezier en niet met z'n allen door het ijs zakken zoals Dijkio zo optimistisch voorspelde.

Wat zijn de plannen?

de Mole schreef: Hoe laat morgen ergens verzamelen voor vertrek naar het paterswoldsemeer, wat ook vanuit Beijum een mooie verzamelplek is?

Is er al wat afgesproken inderdaad?