loisvdiermen

Voor de mensen die willen schaatsen op het Paterswoldsemeer; om half twee gaan er vanaf de Dorus Rijkersstraat een paar die richting op

Rien en ik gaan ook zo die kant op

Mole, Attie en ik zijn ook al bijna onderweg.

Er is ook een stumperclubje op de gracht, 15u bij Thierry!

even geprobeerd uit te rekenen,
kleine rondje op Paterswolde meer 3,5 tot 4 km
grote rondje 6,5 km

met tussenstop bij kaap hoorn voor warme chocolademelk en een broodje worst is plus 30 meter

het was vandaag super, niet te veel wind met een lekker zonnetje.

Voor wie nog schaatsen wil kopen: bij de AH in Vinkhuizen op t prikbord hangen 5 aanbiedingen voor allerlei maten noren. Van 25 tot 40 euro.

Ik ben vandaag bij Giethoorn wezen schaatsen, en dat was toch zo eeeenigjes. Kan het iedereen aanraden. Wat een kneuterig plaatsje zo.

Kan je morgen nog schaatsen op t paterswoldsemeer?
Zo ja, wie gaat ermee?

Charlotte schreef: Ik ben vandaag bij Giethoorn wezen schaatsen, en dat was toch zo eeeenigjes. Kan het iedereen aanraden. Wat een kneuterig plaatsje zo.

Klopt. De beelden van de Hollands Venetiëtocht waren ook weer idyllisch natuurlijk.

website Kardinghe schreef: In de maand oktober kun je voordelig schaatsen in Kardinge. Je kunt namelijk met z'n tweeën voor de prijs van 1 persoon schaatsen. Deze kortingsactie is geldig op recreatieve tijden t/m woensdag 31 oktober 2012 en niet geldig in combinatie met andere acties/abonnementen en niet voor groepen vanaf 10 personen. Het goedkoopste kaartje is gratis.
Anja Admiraal

Ik wil heel graag schaatsen!! :) En ik heb ook al even rondgeneusd op hun site, maar over deze kortingsactie kan ik niets vinden. Heeft het een speciale naam of iets dergelijks? Of moet je ergens lid van zijn om hiervoor in aanmerking te komen?

Anja heeft een schaatsverslaving.

Anja Admiraal schreef: Ik wil heel graag schaatsen!! :) En ik heb ook al even rondgeneusd op hun site, maar over deze kortingsactie kan ik niets vinden. Heeft het een speciale naam of iets dergelijks? Of moet je ergens lid van zijn om hiervoor in aanmerking te komen?

Zover ik weet hoef je niet lid te zijn van Tjas.

Daarnaast weet ik dat het deze week open week is bij Tjas. Mocht je een keer willen kijken, dan kun je dit vanavond doen vanaf 17.45 t/m 18.45. Nog beter is om gewoon lid te worden.

Moet je niet bij schaatsen, maar bij de nieuwsberichten kijken op de website.

http://www.kardinge.nl/news/oktober-act ... chaatsen-2

En overal door Groningen staan van die reclameborden, daar had ik het van.

Ben vanavond geweest met Elsa. Superlekker! Tis nog heel rustig. Openingstijden van 20.45 tot 22.45, dus een beetje anders dan in de winter, geloof ik. 6 euro voor 2 personen, dus da's precies niks.

Bij gebrek aan zelfs het allerkleinste sprankje hoop op natuurijs in de komende tijd is het tijd de blik op Kardinge te werpen! Wie gaat er mee de kerstdiners verbranden op de ijsbaan op vrijdag de 28e? Lichte voorkeur voor het begin van de middag, maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Wie wil de ijzers uit het vet halen en meekomen?

Ik doe mee:

  • Maurits

Wie gaat er morgenmiddag even mee schaatsen bij Kardinge?

de Mole schreef: Wie gaat er morgenmiddag even mee schaatsen bij Kardinge?

Wat jammer, dan kan ik niet.
Is donderdag ook een optie?

Ja denk t wel, maar wil heel graag morgen.

Donderdagmiddag schaatsen @ kardinge:

  • Arnoud
  • Leonie
  • Willy

Donderdagmiddag schaatsen @ kardinge:

  • Arnoud
  • Leonie
  • Willy
  • Brenda