Ik meld me bij deze ook aan laat maar weten idd hoe laat. En Siard kunnen we er mooi samen heen fietsen hehe...

half 12 vlakbij hoornse plas, bel mij ff rond kwart over 11 (op de fiets dus) waar we precies gaan! moet nog ff kijken waar het ijs mooi is. Waar we vandaag waren is nu niet zo mooi meer...

schaatsen huren kan vast ook;)

ps: zelfs maat 49 ligt hier... maar ja die zijn van mijn vader

Ok afgesproken Ben, als jij tenminste weet waar de hoornse plas is..:P

Roelof en ik gaan straks de sloten en geulen achter de aquamarijn even testen

Heb ik even lekker geschaatst! Mn haar is helemaal bevroren nu hihi.

heerlijk geschaatst met berdien in de Held.

Ik wist niet of mijn vingers nog normaal gingen worden na de fietsrit terug. Maar 't was erg leuk, voor herhaling vatbaar!

ja het was leuk!!! We konden over de hele hoornse plas!!!!! Maar de held en de slootjes achter de aqua waren vast ook leuk;)

Vandaag voor de derde keer geschaatst bij De Held. Het ijs was prima. Het was heerlijk.

het schijnt binnenkort weer heel hard te gaan vriezen, yehess.

Lijkt me goed, ik wil nog wel een keertje het ijs op. Lekker Ben omver beuken!

Hehe daar hou ik je aan Rolf. Vond het zo sneu dat je elke keer verloor met ijshockey^^

Sanzo Panza

inmiddels heb ik al deelgenomen aan een massale valpartij. als holsappel dit leest neem je schaatsen mee naar groningen dan gaan wij eens schaatsen en o ja we gaan binnenkort ook eens hardlopen

ijshockey? waar?

maartenwilchiethon schreef: inmiddels heb ik al deelgenomen aan een massale valpartij. als holsappel dit leest neem je schaatsen mee naar groningen dan gaan wij eens schaatsen en o ja we gaan binnenkort ook eens hardlopen

Hardlopen goed, schaatsen wordt minder... Ik heb geen schaatsen...

Heb zo het vermoeden dat er vandaag niet wordt geschaatst. Iemand een idee hoe dik het ijs is?

Het ijs is volgens mij niet erg geslonken, bovendien is wat er is gesmolten al weer aangevroren. Ik wil wel een poging wagen vandaag, wie nog meer en zo ja waar?

Vannacht wordt een temperatuur van -13 graden celcius verwacht. Het ijs wat ontdooid mocht zijn, zal dan zeker weer aanvriezen. Daarbij wordt er morgen een hele mooie winterdag voorspeld waarop volop geschaatst kan worden!

Denk dat vandaag het ijs nog niet dik genoeg is. misschien morgen.

Ik wil wel een poging wagen...