jolienschuurman

Jolien

Marit Venhuizen

Ik wil ook wel!

Ik stel voor om in de geest van het voorstel "Meer of minder Facebook", aangenomen op 19 juni 2014, dan alleen linkjes naar het forum in de app te zetten.

Ik wil hier ook graag in!

HarmenD schreef:

Ik wil hier ook graag in!

lauramoorlag

Ik wil er ook wel in

MennoVelthuis

Ik ook graag!

Ook!

Wietske Visser

Mag ik er ook in?

Juliet de Haas

Ik ook als het mag! :)

Sigrid

Jaapie Smulpaapie Vecht

Hallo,
ook zo'n zin om de kerstkilo's eraf te schaatsen? Vanavond kan dat. 2015 tot 2215 in kardinge, Maurits en ik zijn er sowieso bij. joe!

Vanavond kun je mee komen schaatsen in Kardinge (20.45-22.15)! Harmen D, Eva en ik zijn er sowieso. En chocolademelk en wat lekkers. Ook dik belangrijk natuurlijk.

Vanaf 19 oktober ga ik via de ACLO een beetje (beter) leren schaatsen. Inschrijven kan nog t/m 6 oktober, wellicht is er meer animo. Een ACLO abonnement is wel verplicht, maar €59,95 voor een jaar sporten is echt niet duur.

Cursus is vanaf 19 oktober t/m 16 november, van 17.45 tot 18.45. Op maandag wordt de cursus ook gegeven (17.00-18.00).

Meer info: http://www.aclosport.nl/sport/schaatsen/
Inschrijven kan hier: https://aclosport.rug.nl/nl/home

Groetjes

Vanavond Kardinge 20:15 weer schaatsen!

Bij:

  1. Maurits
  2. Rob
  3. Sybren
Grietje_Eva

Vanavond 20.15 Kardinge!

As maandag 11-13 schaatsen!

  1. Jin
  2. Eva
  3. Tijmen
MennoVelthuis

Tijmen Pel schreef:

As maandag 11-13 schaatsen!

  1. Jin
  2. Eva
  3. Tijmen
  4. Menno

Hi,

Wim en ik zijn van plan om aanstaande vrijdag te gaan schaatsen op het Paterwoldsemeer.
Dit wordt natuurlijk al hartstikke leuk, maar het is nog leuker als er heel veel mensen mee gaan. Dus als je vrijdag niet naar Assen gaat, pak die schaatsen uit de kast en schaats met ons mee!

Achteraf misschien wel een warm kopje chocolademelk aan de ekade.

Tot vrijdag!

Harmen D en ik gaan vanmiddag vanaf 15:00, moeten nog even kijken waar. Nog 2 plekjes vrij in de auto. App maar