Okee, als jij er bent LĂ©, dan ben ik er ook. Samen uit Vinkhuizen fietsen?

Om het nog even onder de aandacht te brengen, vanavond dus schaatsen in kardinge om 20.15 uur. Iedereen komen, of je kunt schaatsen of niet, tis gewoon gezellig. Zie het als de winterse variant van het maandagavonduitje naar sally's.

Leuk, ik doe ook mee!

Laura schreef: haha, kweet niet of ik moet werken maar wees welkom in schaatscafe voor een lekker kopje koffie slash warme chocomel gemaakt door Laura met een beetje van Douwe Egberts :D

Ik neem aan dat dit nog staat? Ik hoop het wel want ik krijg het altijd erg koud van schaatsen. Dat wordt flink chocomel inslaan schat ik zo..

Ik denk dat ze bedoelt dat zij of ze vanavond in het restaurant/schaatscafé van Kardinge moet werken. Mij heeft ze daar in iedergeval wel eens geholpen aan een lekker snack na het zwemmen. Ze zullen daar deze dagen wel genoeg chocomel op voorraad hebben liggen lijkt me.

Owja, ik hou niet van chocomel, dus voor mij graag iets anders!

Shit ik dacht hun casa in Lewenborg, incl warm bad ;)

Het was gezellig; bedankt allemaal!

Ja was leuk. Maus bedankt voor de choco, Sjoerdtje voor de slagroom.

Hannah schreef: Waarom gaan er alleen maar mensen mee die serieus kunnen schaatsen. Ik bedoel, ik vind het ontzettend leuk, maar neem nog net geen stoel mee om op de been te blijven...

Hannah! Niet zo bescheiden! Je ging hartstikke goed man.

Ja, menig man wilde graag in jouw slag proberen te komen!

Die Bullen-en-Linten-commissie is goed bezig zie ik!

Potvolkoffie! Waarom kom ik er nu pas achter dat er gister geschaatst zou worden.. volgende keer ben ik er bij, eens kijken of ik mijn ijshockeyschaatsen nog kan vinden. Op noren kan ik het nie.

Iedereen bedankt!! Het was gezellig!! Voor het eerst schaatsen op iets dat van noren weg heeft; een ware belevenis. En het valt me nog mee hoe stijf ik nu ben! :lol:

Farmer, leuke foto's!! Maurice bedankt voor de chocolademelk en Sjoerdtje voor de slagroom!

Oke, zolang de 400m baan nog open is wil ik nog een paar keer schaatsen. er zijn natuurlijk nog veel meer liefhebbeners! dus heb je komende maandag 19 febr nix te doen, laat de series zoals ze zijn en kom naar Kardinge om de winter nog eens goed te voelen 8)

hee leuk idee, misschien doe ik ook weer es mee. Schenk jij dan weer de chocolademelk in de kantine laura? :)

N.B. Steendam

Als ik dan ook naar het Tayrosfeestje in Haren wil, heb ik genoeg gefietst voor die dag...

minkcie schreef: hee leuk idee, misschien doe ik ook weer es mee. Schenk jij dan weer de chocolademelk in de kantine laura? :)

ik ben dan vrij, maar voor jou wil ik best effe achter de bar kruipen :lol:

@niek: niet zo piepen, is goed voor je!

Als het daadwerkelijk gezellig dreigt te worden, kan het zijn dat ik ook zomaar eens langs kom.

anders ik wel

leuk! ik ga misschien ook wel mee, maar alleen als we daarna ook gaan apressschaatsen