Kun je met je aclo kaart gratis schaatsen dan?

Nee, wel met korting en daar doe je het natuurlijk voor. Nee, zonder gekheid, als je eenmaal zo'n kaart hebt, ga je misschien vaker sporten. Ik weet het niet hoor, heb daar niet heel veel ervaring mee.

Dan zou ik als ik ik was maar even z'n kaart gaan kopen als het waar is wat jij zegt. En als ik jou was dan zou ik dat ook doen.

@JP: dat ik kramp kreeg, had alles te maken met jouw aanwezigheid en met de camera die op mij gericht was. Dat hoort niet bij de normale gang van zaken als ik ga schaatsen :)

IJs- en wederdienende ben ik erbij. Ik ben net heerlijk langzame Jazz aan het luisteren en dan krijg ik al gauw een schaatsgevoel.
Zonder ACLO-kaart overigens.

haha, kweet niet of ik moet werken maar wees welkom in schaatscafe voor een lekker kopje koffie slash warme chocomel gemaakt door Laura met een beetje van Douwe Egberts :D

*Christianne*

Moet je perse in een veel te strak schaatspakje komen en met je kin op je knieen over de binnenbaan racen? Zo niet, dan probeer ik ook te komen.

Nee, dat hoeft niet hoor chris! Jammer dat ik mezelf hier nu weer mee moet indekken en dat niet iemand anders zegt dat ook onze aanwezigheid gewaardeerd wordt. Dus Roelof, Maurice, Ruben en wij. Meer mensen?

Ja, kom op mensen, laten we lekker heel kardinge even overnemen! Komt allen, veel te gezellig, met warme choco van Laura, mmmm.

ik kom waarschijnlijk ook wel even langs, t is toch vlakbij ons huis!

Als ik kon schaatsen zou ik ook komen...

Sjoerdtje en BJ zijn er ook bij. Het is trouwens woensdag van 20.15 uur tot 22.15 uur en het kost voor aclokaarthouders 3.20 euro. Schaatsen kun je daar ook huren als je die niet hebt. Nu ik het NK Allround gezien heb, krijg ik er al weer rete zin in!

NK Allround, jaja, dan ben je misschien schaatskenner en perfectionist (in willekeurige volgorde), maar dit...

Koos, ben je me voor de tweede keer in een week te slim af. Zwaar irritant. NK Allround duurt nog even inderdaad.

Dit is nog maar het begin, ik kom helemaal los.

Prima idee dat schaatsen. Ik doe mee!

Ik heb vanavond alvast de baan even ingereden, en ik moet zeggen, het ging weer heerlijk als vanouds. Heb nu al zin in woensdag. Staat her en der wel wat water op het ijs door de hoge buitentemperatuur, maar dan moet je gewoon niet vallen, doe ik ook niet, geen kunst an.
Schaatsen huren kost bij de weg trouwens 5e.

Waarom gaan er alleen maar mensen mee die serieus kunnen schaatsen. Ik bedoel, ik vind het ontzettend leuk, maar neem nog net geen stoel mee om op de been te blijven...
Ik twijfel enorm of ik nog wel mee wil.

Nee Hannah, gewoon doen!! Heb ook in geen jaren geschaatst, maar het lijkt me ook wel weer eens geinig. Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er dus ook bij woensdag! (Evenals Sjoerdtje, zoals ik begrepen heb)

Heb nog wel één vraagje: vanaf hoe laat is het eigenlijk?

Hij gaat om 20.15 open geloof ik... Ik twijfel nog.